Sainz: Ζητά εξηγήσεις από την FIA για το περιστατικό με τον Perez

Ο Carlos Sainz θέλει από τη FIA να εξηγήσει γιατί έπρεπε να περιμένει μέχρι να λήξει η περίοδος του Αυτοκινήτου Ασφαλείας για να ανακτήσει μια θέση που του είχε πάρει λανθασμένα ο Sergio Perez

Ο οδηγός της Ferrari βγήκε από τα pits ελάχιστα μπροστά από τον αντίπαλό του μετά το pit stop του στον 16ο γύρο κάτω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ωστόσο, ο Perez τον προσπέρασε στην τρίτη θέση.

Ο Perez δεν εγκατέλειψε τη θέση του μέχρι την επανεκκίνηση του αγώνα τέσσερις γύρους αργότερα. Ο Sainz είχε προβλέψει την ίδια την κατάσταση που εκτυλίχθηκε νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, λέγοντας ότι οι οδηγοί πρέπει να είναι έτοιμοι να εγκαταλείψουν θέσεις “αμέσως”, αν τις είχαν πάρει λανθασμένα.

“Δεν μπορείς να χάνεις τρεις ή τέσσερις γύρους και μετά να πρέπει να εγκαταλείψεις τη θέση”, δήλωσε ο Sainz την Πέμπτη. “Γι’ αυτό το λόγο το εγχειρίδιο κανόνων πρέπει να είναι εξαιρετικά σαφές, πρέπει να εφαρμόζεται τη στιγμή που υπάρχει οποιαδήποτε τριβή”

Μιλώντας μετά τον αγώνα, ο Sainz δήλωσε ότι το περιστατικό με τον Perez ήταν “μια νούμερο ένα προτεραιότητα που πρέπει να συζητήσουμε με τη FIA”

Ο Sainz επισήμανε ότι επειδή ο Perez επιβράδυνε για να τον αφήσει να περάσει στην επανεκκίνηση, και οι δύο κατέληξαν πιο πίσω από τους πρωτοπόρους του αγώνα Charles Leclerc και Max Verstappen απ’ ό,τι θα έπρεπε.

“Βασικά ο Checo έχασε την ευκαιρία να παλέψει μαζί μου στην επανεκκίνηση και εγώ έχασα την ευκαιρία να παλέψω με τον Max επειδή δεν εγκατέλειψε τη θέση του κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας”, είπε.

“Είχαμε πολλούς γύρους για να το κάνουμε. Η FIA δεν μας το επέτρεψε και νομίζω ότι για το καλό των αγώνων, για το καλό της Formula 1, τέτοιου είδους πράγματα πρέπει να συμβαίνουν πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά”

Οι κανόνες της F1 απαιτούν από τους οδηγούς να διατηρούν τη θέση τους κατά τη διάρκεια των περιόδων του Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του περσινού αγώνα στην ίδια πίστα, ο Verstappen επέτρεψε στους Esteban Ocon και Lewis Hamilton να τον περάσουν πριν από μια επανεκκίνηση, μετά από μια συζήτηση με τον πρώην διευθυντή αγώνων της FIA F1, Michael Masi.

Ο Sainz επεσήμανε ότι η αποτυχία του να κάνει το ίδιο αυτή τη φορά έδωσε την ευκαιρία σε άλλους οδηγούς, όπως ο πέμπτος George Russell, να τον περάσουν.

“Δημιουργήσαμε ένα χάος που για μένα είναι περιττό, δεδομένου ότι κάναμε έξι γύρους πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και υπήρχαν εκατομμύρια ευκαιρίες για τον Checo να με αφήσει να περάσω και να δώσει μια καλή μάχη στην επανεκκίνηση.

“Αν με είχε περάσει ο Russell για παράδειγμα, τι θα κάναμε; Θα έπρεπε ο Checo να αφήσει τον Russell και εμένα, κάτι που θα ήταν εξαιρετικά άδικο και για εκείνον ή τότε ο Checo δεν μου δίνει πίσω τη θέση επειδή υπάρχει ο Russell ανάμεσα σε μένα και αυτόν και είναι τρομερά άδικο για μένα

“Οπότε δεν ξέρω, είναι ακριβώς αυτά τα πράγματα στα οποία ως άθλημα πρέπει να βελτιωνόμαστε διαρκώς, γιατί νομίζω ότι πρέπει να απλοποιήσουμε τα πράγματα και να τα κάνουμε πιο γρήγορα και πιο εύκολα κατανοητά για όλους και ακόμη και για τους οδηγούς, ώστε να πηγαίνουν στους αγώνες με πολύ πιο καθαρό μυαλό. “

Ο Sainz επέκρινε προηγουμένως τον χειρισμό της επανεκκίνησης στον τελευταίο γύρο στο Άμπου Ντάμπι, όταν ο Masi έκανε την πρωτοφανή κίνηση να επιτρέψει μόνο σε έναν επιλεγμένο αριθμό μονοθεσίων που είχαν μείνει πίσω να επανέλθουν στον πρώτο γύρο. 

Ο οδηγός της Ferrari, ο οποίος εκείνη τη στιγμή βρισκόταν στην τρίτη θέση, έμεινε πίσω από ένα ζευγάρι οπισθοδρομικών, ενώ τα πέντε αυτοκίνητα που βρίσκονταν μεταξύ του δεύτερου Verstappen και του πρωτοπόρου Hamilton παραμερίστηκαν. Είπε ότι αυτή η απόφαση του κόστισε την ευκαιρία να αγωνιστεί για μια νίκη.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts