O Carlos Sainz είπε πως το να μην βρίσκεται στην πρώτη τριάδα ήταν “τελευταίο πράγμα που θέλε” αφού “ρίσκαρε τη ζωή του” σε μια μάχη με τον Perez.
Ο Ισπανός υπερασπίστηκε τη Ferrari μετά το τελευταίο επεισόδιο σύγχυσης στο pit wall.
O Sainz εκκίνησε από το πίσω μέρος του grid έχοντας πάρει ποινή για την αλλαγή μονάδας ενέργειας, αλλά χρησιμοποίησε τον ανώτατο ρυθμό του μονοθεσίου μετά από το αυτοκίνητο ασφαλείας που προκλήθηκε από το ατύχημα του Charles Leclerc, για να ανέβει στην 4η θέση.
Φορώντας τα medium ελαστικά, και παλεύοντας με τον Sergio Perez για την τρίτη θέση, η ομάδα του είπε να μπει στα pits ενώ αρχικά του είχαν πει να παραμείνει εντός πίστας.
Όμως, κατά τη διάρκεια της μάχης με τον Μεξικανό, οι μηχανικοί της Scuderia είπαν στον Sainz να μπει στα pit, πράγμα το οποίο οδήγησε σε μία ποινή 5 δευτερολέπτων λόγω της επικίνδυνης εξόδου του.
“Ήμουν βέβαιος όταν μου έδειξαν τους αριθμούς και τα στοιχεία των ελαστικών, πιστεύουν ακράδαντα ότι δεν θα τα κατάφερνα μέχρι το τέλος“, εξήγησε ο Sainz.
“Πρέπει να εμπιστευτούμε τους αριθμούς καθώς βασίζουμε τις στρατηγικές μας σε αυτό. Είμαι βέβαιος ότι το έκαναν αυτό με τις καλύτερες προθέσεις, όταν είσαι τρίτος, σε μια θέση βάθρου αφού εκκινήσεις τελευταίος, το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις είναι να μπεις στα pit, να βγεις από τη μέση, και να χάσεις 32 δευτερόλεπτα στο pit stop. Ίσως γι’ αυτό ήμουν πρόθυμος να πάρω μεγαλύτερο ρίσκο εκεί.
”Η ομάδα στο τέλος το έπαιξε ασφαλή με τα λάστιχα, πράγμα που καταλαβαίνω απόλυτα και θα πρέπει να αναλύσουμε μαζί”.
Η σύγχυση έλαβε χώρα μόλις μια μέρα αφού ο Saiz κέρδισε περισσότερο σεβασμό από την ομάδα του μετά από πληθώρα στρατηγικών αποτυχιών σε προηγούμενους αγώνες.
Ο Carlos εργάστηκε σκληρά για την ομάδα του στις κατατακτήριες του Paul Rihard για να καταφέρει ο συμπαίκτης του Charles Leclerc να πάρει την Pole position.
Αλλά ο χρόνος της έκκλησής του για να μπει στα pits, όταν μάχονταν πλάι-πλάι με τον Perez μετά από προσπάθειες προκάλεσε σύγχυση, με τον Sainz να συνεχίζει για ακόμα ένα γύρο πριν τελικά σταματήσει.
“Πιστεύω ότι ήταν πεπεισμένοι πως ήταν καλός γύρος για να με σταματήσουν ακόμα και με τη μάχη με τον Checo”, ανέφερε ο Sainz.
“Με την ομάδα, πιστεύω ότι είναι μια τυπική συζήτηση. Βρίσκεσαι σε μια δίκοπη, αλλά ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι βρίσκεσαι τέταρτος ή τρίτος προσπαθώντας να τα καταφέρεις μέχρι το τέλος, και η ομάδα σου σου ζητάει να τα καταφέρεις μέχρι το τέλος και εγώ είμαι κάπως ‘αφήστε με να το σκεφτώ γιατί χρειάζομαι πρώτα να καταλάβω τα ελαστικά και μετά να δω τι μπορεί αν συμβεί.
”Στο τέλος, εγώ ήμουν αυτός που τους είπε ότι δεν πιστεύω ότι είναι δυνατόν, αλλά μετά απ’ όσα πέρασα με τον Checo είπα να προσπαθήσω για την τρίτη θέση. Τελικά πέρασα τον Checo, διακινδυνεύοντας τη ζωή μου σε εκείνο το σημείο, ήμουν σαν ναι ας προσπαθώ να τερματίσω στο βάθρο, γιατί ήξερα ότι θα μου κοστίσει 32 δευτερόλεπτα.
”Στο τέλος, είχαν περισσότερους αριθμούς από μένα κι έτσι ακολούθησα τις οδηγίες για τα pits και είμαι βέβαιος ότι θα τις αναλύσουμε μαζί και θα μου εξηγήσουν γιατί πήραν την απόφαση αυτή”.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.