Ο Carlos Sainz δήλωσε ότι το μονοθέσιο του 2024 συμπεριφέρεται διαφορετικά στον προσομοιωτή σε σχέση με την πίστα και είπε ότι το 2024 η Ferrari πρέπει να μεγιστοποιήσει την απόδοση της σε κάθε τριήμερο
Η Ferrari ολοκληρώσε το 2023, το οποίο ήταν μια χρονιά μετάβασης. Ο Mattia Binotto παραιτήθηκε και αποχώρησε από την Ferrari και στην θέση του ήρθε ο Frederic Vasseur. Η SF23 ήταν ένα μονοθέσιο το οποίο δημιουργήθηκε από τον Binotto και στη συνέχεια βελτιώθηκε σε έναν βαθμό από τον Vasseur.
Η αξιοπιστία στην αρχή της σεζόν, η κυριαρχία της Ferrari και η κακή απόδοση σε πολλά τριήμερα ήταν οι αιτίες που οδηγήσαν την Ιταλική ομάδα στην 3η θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Όσο καλή και δυνατή ήταν η SF23 στις κατατακτήριες δοκιμές, στον αγώνα το μονοθέσιο της Ιταλικής ομάδας ήταν πολλές φορές ακόμα και το 4ο σε απόδοση.
“Πιστεύω πως θα πρέπει να περίμενουμε, μέχρι τις ημέρες των δοκιμών. Είναι απίστευτα δύσκολο να μάθουμε το επίπεδο της πρόοδου του μονοθεσίου της νέας σεζόν“, ανέφερε αρχικά ο Sainz.
“Το μονοθέσιο στον προσομοιωτή σίγουρα συμπεριφέρεται διαφορετικά, σε σχέση με τις συνθήκες στην πίστα. Ωστόσο μέχρι να βάλουμε το μονοθέσιο με 100 κιλά καυσίμου και με χρησιμοποιημένα ελαστικά, θα είναι αδύνατο να δούμε λειτουργεί και πως συμπεριφέρται, με τα ελαστικά, με τον ρυθμό και με το πως θα επηρεαστεί σε ρυθμό αγώνα“.
“Αυτό θα το ξέρουμε μονάχα στις δοκιμές του Μπαχρέιν, όταν θα μπει με το καλό μέσα στην πίστα. Στο μεσοδιάστημα μπορούμε απλώς να επικεντρωθούμε στο πως να προσθέσουμε επιδόσεις σε αυτό το μονοθέσιο στην αεροδυναμική σήραγγα και να προσπαθήσουμε στη συνέχεια, να το κάνουμε καλύτερο“, κατέληξε ο Ισπανός οδηγός της Ferrari.
Σε πρόσφατες δηλώσεις ο Carlos Sainz είπε ότι θέλει να μεταφέρει στο μονοθέσιο του 2024, πολλά καλά πράγματα από την SF23. Συγκεκριμμένα ο Ισπανός οδηγός της Ferrari είπε ότι επιθυμεί να κρατήσει την ταχύτητα στις μεγάλες ευθείες και τις καλές αποδόσεις σε φρένα, στροφές και σικέιν.
Ο Sainz κατέληξε ότι ο μεγάλος στόχος της Ferrari είναι το ξεκλείδωμα της σταθερότητας, σε ότι αφορά την απόδοση σε κάθε πίστα, προκειμένου να εξαλειφθεί το ανεβοκατέβασμα σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο
“Το έχουμε καταλάβει ότι πρέπει να στοχεύσουμε σε αυτόν τον τομέα. Πλέον έχουμε μπει στον σωστό δρόμο και σε κάθε τριήμερο προσπαθούμε να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση μας. Και πιστεύω ότι κάνουμε πολύ καλή δουλειά σε αυτό το θέμα. Είναι σχεδόν απίστευτο να συμβαίνουν αυτές οι αλλαγές στην απόδοση. Αλλά αυτή είναι η F1 στις μέρες μας“.
“Τώρα πρέπει να εστιάσουμε στο να βεβαιωθούμε και καταλαβαίνουμε, στο γιατί το μονοθέσιο είναι δυνατό σε κάποιες πίστες και γιατί τόσο αδύναμο σε κάποιες άλλες“.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.