Sainz – To 2022 θα είναι η πιο απαιτητική χρονιά στην ιστορία του σπορ

Ο Carlos Sainz έχει αρχίσει ήδη να κρατάει δυνάμεις για την επόμενη σεζόν, καθώς επρόκειτο να είναι από τις πιο απαιτητικές στην ιστορία του σπορ.

Το 2022 αναμένεται, εκτός απροόπτου, να περιλαμβάνει για πρώτη φορά 23 αγώνες, οι οποίοι θα γίνουν μέσα σε 8 μήνες, με αρκετά διπλά αλλά και τριπλά σαββατοκύριακα.

Ακόμα και αν η τωρινή σεζόν δεν έχει τελειώσει ακόμα, αυτό δε σταματάει τον Sainz να σκέφτεται πώς θα αντιμετωπίσει ένα τόσο σκληρό πρόγραμμα.

Η επόμενη χρονιά θα είναι δύσκολη για όλους”, είπε ο Sainz στο Motorsport.com. ‘‘Δεν είναι μυστικό ότι το 2022 θα είναι η πιο απαιτητική σεζόν στην ιστορία της F1. Εμείς οι οδηγοί πρέπει να προσαρμοστούμε. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι τα επίπεδα ενέργειάς μας θα παραμείνουν υψηλά, ώστε να είμαστε ακόμα φρέσκοι στο τέλος της χρονιάς.”

Sainz
Προτού η προσοχή στραφεί πλήρως στην επίπονη επόμενη χρονιά, οι υπόλοιποι πέντε αγώνες που απομένουν στο πρόγραμμα του 2021 δεν είναι ”βόλτα στο πάρκο”.

Σε μια περίοδο έξι εβδομάδων, οι οδηγοί και οι ομάδες θα ταξιδέψουν από το Μεξικό στη Βραζιλία και μετά στο Κατάρ. Μετά το διάλειμμα μιας εβδομάδας, θα μεταβούν στη Σαουδική Αραβία και το Άμπου Ντάμπι. Ο Sainz δεν είναι σύμφωνος με το πρόγραμμα των εναπομείναντων αγώνων, αλλά συνειδητοποιεί ότι ήταν απαραίτητη κίνηση δεδομένου των προκλήσεων που θέτει η πανδημία του Covid-19.

”Είναι κρίμα που ο Covid μας εμπόδισε να κάνουμε συνεχόμενους τους αγώνες στο Austin και το Mexico», είπε.

“Αυτό θα ήταν πιο εύκολο για όλους. Και είναι κρίμα που πρέπει να πάμε κατευθείαν από τη Βραζιλία στο Κατάρ. Δεν με ενδιαφέρει πραγματικά η σειρά, είναι περισσότερο ότι αυτή η κατάσταση με τον ένα αγώνα πίσω από τον άλλο δεν είναι πραγματικά αποτελεσματική. Όλοι γνωρίζουμε ότι έχει να κάνει με τον Covid. Αυτοί είναι οι μικροί συμβιβασμοί που έπρεπε να κάνει το σπορ. Ελπίζω η επόμενη χρονιά να είναι λίγο καλύτερη”.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS