Ο νέος οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, ανέφερε ότι θα είναι πολύ δύσκολο να αποδώσει τα μέγιστα στην αρχή της σεζόν, καθώς οι οδηγοί δεν θα έχουν πολύ χρόνο για δοκιμές.
Οι ομάδες έχουν στην διάθεσή τους μόλις τρεις μέρες δοκιμών, για να προσαρμοστούν στα νέα τους μονοθέσια. Οι χειμερινές δοκιμές θα διεξαχθούν στην πίστα του Bahrain το διάστημα 12-14 Μαρτίου. Ωστόσο, ο Sainz εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να οδηγήσει το μονοθέσιο του 2018 της Ferrari στην πίστα του Fiorano τον περασμένο μήνα.
“Η πρόθεσή μου είναι να είμαι 100% έτοιμος στον πρώτο αγώνα. Βέβαια, μιλώντας ρεαλιστικά και βάσει της εμπειρίας μου από τις αλλαγές ομάδων, αυτό θα είναι πολύ δύσκολο,” δήλωσε ο Sainz στα media.
“Yπάρχουν πάντα εμπειρίες, αισθήματα που πρέπει να αντιμετωπίσεις αγώνα με τον αγώνα ή τριήμερο με το τριήμερο, στα ελεύθερα δοκιμαστικά, στις κατατακτήριες και στους αγώνες. Πάντα μαθαίνεις περισσότερα πράγματα στους αγώνες παρά στις δοκιμές.”
“Μιάμιση μέρα δοκιμών για κάθε οδηγό δεν θα βοηθήσει ιδιαίτερα. Την ίδια στιγμή, όμως, θα βασιστώ στην εμπειρία που έχω από τις αλλαγές ομάδων και θα προσπαθήσω να φτάσω στον πρώτο αγώνα πανέτοιμος, στο 100%, σε ένα επίπεδο που νομίζω ότι έδειχνα σε κάθε αγώνα με την McLaren.”
O Sainz υποστήριξε ότι είναι πολύ δύσκολο να πει πότε θα φτάσει το 100% στην Ferrari.
“Η πρόθεση μου είναι να το φτάσω όσο το δυνατόν ταχύτερα κι αν γίνεται από τον πρώτο αγώνα, τότε τα πράγματα θα είναι τέλεια. Παρ’ όλα αυτά, αυτό εξαρτάται και από την πρώτη αίσθηση από το μονοθέσιο, από την αίσθηση που σου δίνει αμέσως το μονοθέσιο στην πίστα και το πόσο κοντά πιστεύεις ότι είσαι στα όρια του μονοθεσίου.”
“Θα χρειαστώ λίγο χρόνο, για να το ανακαλύψω και θα χρειαστώ χρόνο και για να πειραματιστώ με τα set-ups, προσπαθώντας να προσαρμόσω το μονοθέσια στο οδηγικό μου στυλ και μετά θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στο μέλλον,” τόνισε ο Ισπανός.
O Sainz έχει εμπειρία στο να προσαρμόζεται σε μία νέα ομάδα, έχοντας οδηγήσει σε διάστημα τεσσάρων ετών για τρεις ομάδες (Toro Rosso, Renault, McLaren).
O Ισπανός εντυπωσιάστηκε από τις επιδόσεις της SF71H, αλλά δεν ήθελε να τις συγκρίνει με τις επιδόσεις των μονοθεσίων που πρόσφατα οδήγησε.
“Έχω αλλάξει αρκετές ομάδες προσφάτως και ποτέ δεν βγήκα στους δημοσιογράφους, για να συγκρίνω τα μονοθέσια για λόγους σεβασμού προς τις ομάδες που ήμουν και προς την ομάδα που είμαι, επειδή είναι και πλεονέκτημα απόδοσης να γνωρίζεις και να συγκρίνεις διαφορετικά μονοθέσια και δεν θα ήθελα να μιλήσω δημοσίως γι’ αυτό.”
“Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι το μονοθέσιο που είχε η Ferrari το 2018 ήταν ένα πολύ καλό μονοθέσιο κι ήταν ένα μονοθέσιο που με εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή. Το απόλαυσα πολύ, διότι μου επέτρεψε να αισθανθώ ξανά μετά από πολλούς μήνες απραξίας ένα μονοθέσιο της Formula 1. Η ισορροπία, η δύναμη, η ικανότητα οδήγησης, ήταν αρκετά εντυπωσιακό.”
“Θυμόμουν όταν έβλεπα μέσω των onboards το πόσο καλή ήταν η Ferrari το 2018 και μόλις μπήκα στο μονοθέσιο αμέσως κατάλαβα γιατί το συγκεκριμένο μονοθέσιο ήταν τόσο επιτυχημένο και γιατί πήρε τόσες pole positions και κέρδισε τόσους αγώνες. Οπότε, πραγματικά το απόλαυσα.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok,Discord και Twitter.