Sainz – “Έχουμε να κάνουμε πολύ δουλειά στο μονοθέσιο”

Ο Carlos Sainz δήλωσε πως έμεινε ικανοποιημένος με τον αριθμό των γύρων που έκανε το απόγευμα και είπε πως πρέπει να γίνει πολύ δουλειά στο μονοθέσιο της Ferrari

Η πρώτη ημέρα του F1 Barcelona Test ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο για τον Carlos Sainz. Ο Ισπανός οδηγός τερμάτισε στη 3η θέση στην πίστα “Circuit de Catalunya”, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:20:416. Ο Sainz συμμετείχε στο απογευματινό σκέλος της πρώτης ημέρας των δοκιμών της F1. Ταχύτερος στην πρώτη ήμερα αναδείχτηκε ο Lando Norris. Παράλληλα ο Ισπανός οδηγός της Ferrari έκανε συνολικά 73 γύρους, καθώς πήρε την θέση του 2ου σήμερα, Charles Leclerc.

Μετά το τέλος της πρώτης ημέρας ο Carlos Sainz είπε πως ήταν η πρώτη φορά που το σχέδιο δούλεψε σωστά και είπε πως ο ίδιος και η ομάδα έχουν να δουλέψουν πολύ, πάνω στην F1-75

Σήμερα ήταν η πρώτη φορά που ήμουν στο μονοθέσιο με ένα σωστό σχέδιο λειτουργίας, σε αντίθεση με τις προηγούμενες φορές που βασικά κάναμε shakedown. Επιτέλους μπορούσαμε να πιέσουμε λίγο παραπάνω από το κανονικό και να αρχίσουμε να μαθαίνουμε από αυτά τα μονοθέσια. Οι χρόνοι που κάναμε σήμερα ήταν ασήμαντοι σε αυτό το αρχικό στάδιο. Παρόλα αυτά ήταν πολύ θετικό να κάνουμε έναν καλό αριθμό γύρων και να έχουμε μια πραγματική αίσθηση στο τιμόνι“.

Sainz

Ακόμα έχουμε να κάνουμε πολύ δουλειά πάνω στο μονοθέσιο. Αλλά σήμερα μπορούσαμε ήδη να αρχίσουμε να νιώθουμε κάποιες διαφορές από πέρυσι. Αν και όσον αφορά την συνήθεια της νέας πραγματικότητας, θεωρώ πως δεν θα πάρει πολύ χρόνο για να συμβεί αυτό“.

Σίγουρα τα τελευταία δέκατα θα είναι δύσκολο να τα βρεις, αλλά αυτό είναι το ενδιαφέρον μέρος. Τέλος πάντων, δεν είναι αυτός ο στόχος εδώ στη Βαρκελώνη. Έχουμε ακόμα περισσότερες δοκιμές ενόψει του πρώτου αγώνα. Η πρώτη ημέρα των δοκιμών ήταν καλή και ανυπομονώ για το τι συμπεράσματα θα βγουν αύριο“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS