Sainz- Έχουμε ήδη βρει τη πορεία ανάπτυξης και τις αδυναμίες μας
O Carlos Sainz δήλωσε πως η Ferrari έχει προσδιορίσει την πορεία ανάπτυξής της για το 2023, από το Μπαχρέιν
H Ferrari ξεκίνησε την σεζόν στο Μπαχρέιν, με τον Charles Leclerc να αποχωρεί, και τον Sainz να δυσκολεύεται να συμβαδίσει με την Aston Martin, “καίγοντας” τα ελαστικά του, καθώς έχασε το βάθρο.
Στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur, υποστήριξε πως το κύριο πρόβλημα της ομάδας του στο Μπαχρέιν, ήταν η έλλειψη ρυθμού και όχι η κακή διαχείριση των ελαστικών.
Στη Jeddah, σε μια ομαλότερη και λιγότερο απαιτητική πίστα, η Ferrari χρησιμοποίησε και πάλι τα σκληρά σετ της Pirelli.
Φορώντας τα σκληρά ελαστικά στο δεύτερό του pit stop ο Sainz, γρήγορα έπεσε στην κατάταξη, μετά την εμφάνιση ενός αυτοκινήτου ασφαλείας στη πίστα.
Μετά από μια δυνατή εκκίνηση με μαλακά ελαστικά, ο Leclerc χρησιμοποίησε και αυτός τη σκληρή γόμα, και είδαμε τους οδηγούς της Ferrari να τερματίζουν στην 6η και έβδομη θέση με 35 και 43 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
Αυτό οδήγησε τον Vasseur να παραδεχτεί πως “η αδυναμία της Ferrari είναι όντως η κακή διαχείριση των ελαστικών.
O Sainz συμφώνησε πως ο αγώνας στη Σαουδική Αραβία ήταν απόδειξη ως προς το ποια είναι τα προβλήματα της Ferrari, αλλά αποκάλυψε πως η ομάδα είχε ήδη εντοπίσει το πρόβλημα, από το Μπαχρέιν, και πως μια καλή διόρθωση στην αεροδυναμική σήραγγα, έχει δώσει στην ομάδα σαφή αναπτυξιακή εστίαση καθώς και κάποια αισιοδοξία ότι μπορούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί.
“Πιστεύω ότι το τελευταίο εμπόδιο που συναντήσαμε μας αποδεικνύει πως δεν βρισκόμαστε εκεί που θα θέλαμε να είμαστε, ότι είμαστε ακόμα πιο ανταγωνιστικοί από την Mercedes, και από τις Aston Martin, και πως έχουμε ακόμα έλλειψη ρυθμού”, δήλωσε ο Sainz.
“Έχω μείνει λίγο έκπληκτος γιατί μετά την Παρασκευή και πριν το Σαββατοκύριακο, πίστευα ότι μπορούσαμε να γίνουμε η δεύτεροι καλύτεροι εδώ στη Τζέντα. Ωστόσο πιστεύω πως αυτή η τελευταία δυσκολία που συναντήσαμε, μας δείχνει πως έχουμε ακόμα αρκετή δουλειά να κάνουμε.
Πρέπει να περιμένουμε τις εξελίξεις για να δούμε αν μπορούμε να βελτιώσουμε αυτή μας την αδυναμία. Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο μας βγάζει το ίδιο πρόβλημα στην αεροδυναμική σήραγγα και αυτό το έχουμε καταλάβει από το Μπαχρέιν.
Ξέρουμε ποιες αναβαθμίσεις χρειάζεται το αυτοκίνητο, αλλά χρειαζόμαστε χρόνο, επειδή προφανώς δεν μπορούμε να κάνουμε τις αναβαθμίσεις σύντομα, ωστόσο είμαι αισιόδοξος ότι η ομάδα είναι ικανή να τις φέρει νωρίς στη σεζόν.
Αυτό μπορεί να αλλάξει τελείως τη σεζόν μας, και για αυτό δουλεύουμε σκληρά.”
Ο σχετικά χειρότερος ρυθμός αγώνα της Ferrari, επισημάνθηκε από τον Leclerc ο οποίος βρίσκεται μόλις 0.155 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sergio Perez.
“Αυτή τη στιγμή δεν επιθυμούμε να βρούμε τον ρυθμό μας, αλλά ότι αφορά την ισορροπία των μονοθεσίων γενικά”, πρόσθεσε.
Το θέμα με τη φθορά στη σκληρή γόμα ήταν χειρότερο στον αγώνα, με τον Sainz να λέει πως “έτρωγε τα λάστιχα του ζωντανά”.
“Αν ήδη υπερθερμαίνουμε τα ελαστικά σε καθαρό πεδίο, φανταστείτε τι ακολουθεί, απλά τρώμε τα λάστιχα μας ζωντανά. Και χρειαζόμαστε καθαρό πεδίο για να καταφέρουμε να γράψουμε χρόνους.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.