Sainz – “Είχα τον ρυθμό για να τερματίσω στο βάθρο”

Ο Carlos Sainz δήλωσε πως είχε τον ρυθμό για να διεκδικήσει την παρουσία του στο βάθρο των νικητών του Grand Prix της Βρετανίας.

Στις κατατακτήριες δοκιμές της Παρασκευής ο Carlos Sainz κατέλαβε την 9η θέση, με χρόνο 1:27:007. Στο πρώτο “sprint qualifying” στην ιστορία της F1, ο Ισπανός οδηγός της Ferrari είχε επαφή με τον George Russell στη στροφή “Brooklands”. Για αυτό το συμβάν οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Βρετανό οδηγό της Williams με ποινή 3 θέσεων στη σχάρα εκκίνησης για τον αγώνα της Κυριακής.

Στον αγώνα της Κυριακής ο Carlos Sainz ανέβηκε στη 6η θέση στους πρώτους γύρους του αγώνα. Όταν οι αντίπαλοι του έκαναν την προγραμματισμένη αλλαγή ελαστικών, ο Ισπανός οδηγός ήταν στη 2η θέση πίσω από τον ομόσταυλό του στη Ferrari, Charles Leclerc.

Στον 29ο γύρο ο Sainz εισήλθε στο γκαράζ της Ferrari για την προγραμματισμένη αλλαγή ελαστικών. Το pit stop είχε συνολική διάρκεια 12,3 δευτερόλεπτα, καθότι δεν κούμπωνε σωστά ένα ελαστικό σκληρής γόμας επάνω στην SF21. Από τον 30ο γύρο ο Sainz μονομαχούσε με τον Daniel Ricciardo της McLaren για την 5η θέση της γενικής κατάταξης.

Ο Carlos Sainz δήλωσε πως ο ίδιος είχε τον ρυθμό με την SF21, προκειμένου να τερματίσει στο βάθρο των νικητών του αγώνα, δίπλα στους Lewis Hamilton και Charles Leclerc.
Sainz
Carlos Sainz, Grand Prix Βρετανίας

Δυστυχώς είχαμε εκείνο το αργό pit stop, το οποίο κόστισε μια θέση από τον Daniel. Η ομάδα ήταν καλή στα pitstop σε όλη τη χρονιά και αυτό είναι το πρώτο μέτριο pit stop που κάνουμε. Πιστεύω πως ήταν ένα από τα καλύτερα ισορροπημένα μονοθέσια, που είχα όλη τη χρονιά. Και έχοντας υπόψη πως ήμασταν τελευταίοι 60 γύρους πριν, το να τερματίζεις στην 6η θέση δεν είναι και άσχημα“.

Είχα τον ρυθμό για να τερματίσω στο βάθρο. Κάποια στιγμή σημείωνα τους ταχύτερους γύρους με τη μέση γόμα, η οποία είχε διανύσει 25 γύρους. Οπότε αυτό δείχνει πως το degradation στα ελαστικά, η ισορροπία του μονοθεσίου και το set up βελτιώνονται. Εμείς επιδιώκουμε πραγματικά να βελτιώσουμε όλους τους τομείς επάνω στο μονοθέσιο. Σε αυτή την πίστα, στην οποία πιστεύαμε πως δε θα ήταν καλή για εμάς, ανταποκριθήκαμε με επιτυχία στην πρόκληση και ήταν πολύ ωραία να οδηγώ εδώ με το μονοθέσιο“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS