Ο Carlos Sainz της Ferrari δήλωσε ότι “ένιωθε υπό έλεγχο” στο Grand Prix της Formula 1 στη Σιγκαπούρη, καθώς αντιστάθηκε στον Lando Norris για να γίνει ο πρώτος μη οδηγός της Red Bull που θα κερδίσει το 2023.
Ο Ισπανός οδήγησε και τους 62 γύρους κάτω από τα φώτα στην πίστα Marina Bay, πραγματοποιώντας μια τέλεια οδήγηση για να μετατρέψει την pole position στη δεύτερη νίκη του στην F1 με διαφορά 0,812 δευτερολέπτων.
Με γερασμένα σκληρά ελαστικά, ο Sainz κράτησε την McLaren του Norris σε απόσταση αναπνοής στους τελευταίους γύρους, καθώς οι George Russell και Lewis Hamilton τους πλησίαζαν με πιο φρέσκα μεσαία ελαστικά στις Mercedes τους και σχηματίστηκε ένα τρενάκι τεσσάρων μονοθεσίων.
Αλλά παρά την έντονη πίεση, ο Sainz δήλωσε ότι ήταν σίγουρος ότι ήταν αρκετά δυνατός για να πετύχει την πρώτη νίκη της Ferrari από την Αυστρία τον Ιούλιο του 2022.
Αφού αποθέωσε την “τέλεια” εκτέλεση από την ομάδα του στη Ferrari, ο Sainz παρατήρησε: “Για να είμαι ειλικρινής, ένιωθα ότι είχα τον έλεγχο. Ένιωθα πάντα ότι είχα το μυαλό και τον ρυθμό στα χέρια μου για να κάνω ό,τι ήθελα.”
“Δεν θα πω ψέματα, είσαι υπό πίεση και προφανώς είσαι πολύ κοντά στο να κάνεις οποιοδήποτε λάθος, αλλά ένιωθα υπό έλεγχο.”
“Ένιωσα ότι μπορούσα να τα καταφέρω καλά και το πήραμε στα χέρια μας. Αυτό ήταν το καλύτερο συναίσθημα, ξέρετε. Είμαι ενθουσιασμένος αυτή τη στιγμή“.
Ο Sainz εξήγησε ότι το αυτοκίνητο ασφαλείας που βγήκε μετά την υποστροφή του Logan Sargeant στον τοίχο της στροφής 8 στον 19ο γύρο έκανε τη ζωή του πιο δύσκολη, καθώς έπρεπε να παρατείνει το δεύτερο stint του.
Αφού αρχικά κάλυψε τον Russell, ο Sainz έπρεπε να αυξήσει το ρυθμό του, αφού τόσο ο Russell όσο και ο Hamilton μπήκαν στα πιτ με εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, όταν η Alpine του Esteban Ocon έπαψε να λειτουργεί.

Το ζεύγος της Mercedes είχε ένα σαφές πλεονέκτημα ρυθμού στα τελευταία στάδια, αλλά ο Russell δεν μπόρεσε να περάσει μπροστά από τον Norris, προτού τρακάρει στον τοίχο στον τελευταίο γύρο και έτσι κατάφερε να “ανεβάσει” τον Hamilton στην τρίτη θέση, που τον κυνηγούσε
“Ήξερα ότι θα ήταν ένα μεγάλο stint με την σκληρή γόμα“, δήλωσε ο Sainz.
“Έπρεπε να κρατήσω τον George, έπρεπε να τον κάνω να επιβραδύνει για να μην του δώσω την ευκαιρία για ένα αυτοκίνητο ασφαλείας ή μια μεσαία γόμα, και αυτό λειτούργησε τέλεια.
“Ήταν απλά αρκετά δύσκολα στο τέλος, αλλά έδωσα λίγο DRS στον Lando για να βοηθήσω και τον ίδιο και εμένα και στο τέλος, καταφέραμε να φτάσουμε στην P1.“
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord,Twitter.