Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Sainz – “Δεν πρέπει να υπάρχει η στροφή “2”

Η στροφή “2” δεν πρέπει να υπάρχει, σύμφωνα με τον Carlos Sainz, μετά την εγκατάλειψη του από αυτό.

Ο αγώνας του Ισπανού οδηγού στο Sochi κράτησε μόλις δυο στροφές, από τα συνολικά 5,848 χιλιόμετρα της πίστας. Έχασε την μάχη με το Stroll και τον Gasly και έχασε τα φρένα για τις “1” και “2“. Στην προσπάθεια του να επιστρέψει στον αγώνα προσέκρουσε στην ειδική έξοδο διαφυγής και κατέστρεψε το μονοθέσιο.

Sainz
Carlos Sainz, McLaren MCL35

Δυστυχώς στη στροφή “2” είχα κάποιον στην εσωτερική (σ.σ. Gasly) και βγήκα στην άκρη. Μέχρι τη στιγμή που αποφάσισα να πάω γύρω από τα bollards, πήγα ανάμεσα από αυτά τα στενά και προσέκρουσα στον τοίχο. Μια λάθος επιλογή από την πλευρά μου, ένα τεράστιο λάθος από εμένα“.

Ακόμα πιστεύω πως αυτή η στροφή δεν πρέπει να υπάρχει. Δεν είναι πολύ ωραία για οδήγηση και δημιουργεί τέτοιου είδους καταστάσεις. Αλλά έκανα το λάθος. Δεν είναι μια στροφή καλά σχεδιασμένη. Είδατε σήμερα στον αγώνα πόσοι χάνουν το apex. Πρέπει να περιπλανηθούν στις κολώνες, καταστρέφοντας τες, κάτι που προφανώς δεν είναι μια καθαρή επιλογή“.

Sainz
Carlos Sainz, McLaren MCL35, leads Esteban Ocon, Renault R.S.20

Ο Carlos το είπε ο ίδιος με την ταχύτητα που πλησίαζε σε εκείνο το σημείο. Έκρινε λάθος και αυτός ήταν ο λόγος που άγγιξε τις μπαριέρες. Οπότε ήταν καθαρά δικό του λάθος. Θα ήταν λάθος τώρα να κατηγορούμε οποιονδήποτε άλλο ή οτιδήποτε άλλο. Προφανώς, τελείωσε ο αγώνας και για τα δύο μονοθέσια, δυστυχώς, στη στροφή “2”, επειδή ο Lando έπρεπε να υποχωρήσει και ήταν τελευταίος μετά τον πρώτο γύρο“.

Πολύ απογοητευτικό να φύγουμε από εδώ χωρίς βαθμούς, γιατί νομίζω ότι ήμασταν και πάλι σε θέσεις για καλούς βαθμούς“, είπε στις δηλώσεις ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Andreas Seidl.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYoutube και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.