Sainz – Τα χαρακτηριστικά της κάθε πίστας καθορίζουν την απόδοσή μας

Ο Carlos Sainz υπογράμμισε ότι τα χαρακτηριστικά της κάθε πίστας καθορίζουν την απόδοση της Ferrari, τονίζοντας ότι η Ιταλική ομάδα υστερεί στο κομμάτι του κινητήρα.

Μετά το καταστροφικό 2020, η Ferrari δείχνει να ανακάμπτει το 2021, όντας στην μάχη για την τρίτη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών κι έχοντας καταφέρει να ανέβει τρεις φορές στο βάθρο (2 με τον Carlos Sainz και 1 με τον Charles Leclerc). Ωστόσο, η Ιταλική ομάδα συνεχίζει να αντιμετωπίζει ορισμένα προβλήματα.

Το σημαντικότερο έμοιαζε να είναι η διαχείριση των ελαστικών, με τον Carlos Sainz να τονίζει ότι η Ferrari συνεχίζει να υστερεί και στο κομμάτι του κινητήρα, ενώ η απόδοσή της καθορίζεται ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της πίστας.

“Είναι πιο περίπλοκο από τα ελαστικά. Τα χαρακτηριστικά της πίστας καθορίζουν την ταχύτητά μας στον ένα γύρο. Τα ελαστικά σχετίζονται με την απόδοσή μας στον αγώνα. Το μονοθέσιό μας είναι καλό στις αργές στροφές. Όσο πιο αργές τόσο καλύτερα. Για αυτό, ήμασταν καλοί στο Baku και στο Monaco.”

“Από την άλλη μεριά, συνεχίζουμε να υστερούμε σε κάθε κομμάτι, όπου η απόδοση του κινητήρα είναι σημαντική. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό ενόψει του 2022, αλλά ήδη έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο σε σχέση με το 2020.”

Carlos Sainz
Carlos Sainz, Ferrari, Hungarian Grand Prix 2021
O Sainz αναφέρθηκε και στην προσαρμογή του στην Ferrari, τονίζοντας ότι ο κόσμος δεν πρέπει να υποτιμάει τις δυσκολίες προσαρμογής σε μία νέα ομάδα.

“Πάντα μπορούσα να προσαρμόζομαι εύκολα. Μπορούσα να το κάνω από τότε που ήμουν μικρός. Για μένα ήταν πάντα μία πρόκληση να είμαι όσο πιο γρήγορος γίνεται σε ένα νέο μονοθέσιο. Αυτό είναι μέρος του DNA μου. Η εμπειρία μου με βοήθησε. Έχω αλλάξει τρεις ομάδες στην F1 και ξέρω πόσο μεγάλη υπόθεση είναι.”

“Για αυτό, δεν υποτίμησα αυτήν την κατάσταση. Είχα άσχημες στιγμές, όταν πήγα από την Toro Rosso στην Renault κι από την Renault στην McLaren. Χρειάζεται να περάσουν μερικοί αγώνες, για να είσαι σε θέση να πάρεις το μέγιστο από ένα μονοθέσιο. Είχα μιλήσει για αυτό και στις προηγούμενες αλλαγές ομάδων, αλλά κανένας δεν με πίστεψε.”

“Όλοι είπαν ότι πρέπει να είσαι σε θέση να το κάνεις αυτό ως οδηγός στην Formula 1. Πάντα αλλάζεις ομάδες. Ωστόσο, μόνο τώρα ο κόσμος το κατάλαβε, καθώς τέσσερις ή πέντε οδηγοί άλλαξαν ομάδες και δεν είναι όσο γρήγοροι είναι οι teammates τους.”

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscordTwitter.

Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.

F1RACINGNEWS