Sainz – “Μπορούμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό στη Jeddah”

Ο Carlos Sainz δήλωσε ότι η Ferrari μπορεί να παλέψει σε άλλες πίστες την Red Bull και είπε ότι η παγκόσμια πρωταθλήτρια και η Aston Martin βρήκαν λύσεις για το θέμα του degradation

Στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν ο Carlos Sainz τερμάτισε στην 4η θέση. Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari έμεινε εκτός της μάχης για το βάθρο των νικητών από τους πρώτους γύρους, καθότι ο ρυθμός του ήταν κατώτερος από εκείνον των οδηγών της Red Bull. Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο Sainz είδε στον 41ο γύρο να εγκατελείπει από πρόβλημα στον κινητήρα, ο teammate του, Charles Lelcerc.

Η Ferrari έχει και φέτος πρόβλημα με την φθορά των ελαστικών. Η επιλογή της Ιταλικής ομάδας να μην βγάλει για 2η φορά τον Leclerc στο Q3, την βοήθησε στην αρχή, καθότι ο Leclerc προσπέρασε στην εκκίνηση τον Sergio Perez και ανέβηκε στη 2η θέση. Ο Sainz αντιμετώπισε και την πίεση από τον εντυπωσιακό Fernando Alonso και την εξαιρετική Aston Martion. Ο Ισπανός δις παγκόσμιος πρωταθλητής προσπέρασε τον Sainz στον 47ο γύρο και κατέλαβε την 3η θέση. Αυτό ήταν το 99ο βάθρο για τον Alonso.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Frederic Vasseur ανέφερε ότι το κακό στήσιμο του μονοθεσίου ήταν η αιτία για την κακή απόδοση της SF23, απορρίπτοντας το θέμα της σχεδίασης του φετινού μονοθεσίου

Η άσφλατος στην πίστα της Jeddah διαφέρει σημαντικά από αυτή του Μπαχρέιν. Δεν υπάρχει τόση μεγάλη πίεση στο πίσω μέρος. Επομένως είμαστε αρκετά σίγουροι ότι σε άλλες πίστες η κατάσταση θα είναι τελείως διαφορετική, από αυτή στην πρεμιέρα”, ανέφερε στις δηλώσεις του ο Carlos Sainz.

Sainz

Το Μπαχρέιν είναι η πίστα με το μεγαλύτερο degradation σε όλη τη σεζόν και έχουμε μόνο ένα παράδειγμα. Είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό στη Jeddah. Αλλά εκεί (σ.σ. την πίστα του Sakhir στο Μπαχρέιν), ήταν η πραγματικότητα, την οποία γνωρίζαμε ότι θα συμβεί“.

Στον πρώτο αγώνα της σεζόν η Red Bull και η Aston Martin έδειξαν να κυριαρχούν στο θέμα της φθόρας των ελαστικών, έναντι της Ferrari και της Mercedes. Τα “ασημί βέλη” έδειξαν ότι έχουν λύσει τα προβλήματα με το porpoising και το bounching, ωστόσο οι επιδόσεις των Lewis Hamilton και George Russell, ήταν κατώτερες από τις προσδοκίες που υπήρχαν μετά το F1 Testing. Από την άλλη η SF23 έδειξε ότι δεν μπορεί να κάνει τα ελαστικά να δουλέψουν τόσο σωστά, από όσο πρέπει και επιθυμεί η Ιταλική ομάδα. Να σημειωθεί ότι αυτό το πρόβλημα το είχε και πέρυσι με την F1-75.

Στις δηλώσεις του ο Sainz έδειξε ανήσυχος για την απόδοση της Aston Martin και ανέφερε ότι η Ferrari μπορεί να πάλεψει περισσότερο, εάν καταφέρει να φθείρει λιγότερο τα πίσω ελλαστικά

Το degradation ήταν τόσο κακό, όσο ήταν και πέρυσι“, δήλωσε ο Sainz.

Απλά η Red Bull και η Aston Martin, για κάποιο λόγο βρήκαν κάτι. Και αυτό που βρήκαν τους βοηθήσε, ούτως ώστε να μειώσουν το degradation στο μισό“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS