Ο Carlos Sainz της Ferrari λέει ότι η “απογοητευτική” ποινή του για αλλαγή κινητήρα ήρθε όταν “αισθάνθηκε καλύτερα με το μονοθέσιο”
Ο νικητής του αγώνα του Silverstone μπήκε στο Σαββατοκύριακο αντιμετωπίζοντας ήδη μια ποινή 10 θέσεων για μια αλλαγή στα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, προτού η Ferrari επιλέξει να αλλάξει περισσότερα στοιχεία μονάδας ισχύος, προκαλώντας μια εκκίνηση από το τέλος του grid για τον αγώνα της Κυριακής
Αυτό αποτελεί συνέχεια της αποχώρησής του από το GP Αυστρίας πριν από δύο εβδομάδες, όπου το μονοθέσιο του τυλίχτηκε στις φλόγες.
Ως αποτέλεσμα, ο Sainz συμμετείχε στις κατατακτήριες στο Paul Ricard με στόχο να φτάσει στο Q3 για να βοηθήσει τον συμπαίκτη του Charles Leclerc να πάρει την pole position.
Αλλά έχοντας φτάσει στην κορυφή του Q2 και καθώς ήταν δυνατός όλο αυτό το διήμερο, ο Sainz αισθάνεται ότι “ο ρυθμός ήταν πολύ καλός για να πάρει την pole position”
“Είναι κρίμα που πρέπει να γίνει ένα Σαββατοκύριακο που πιθανότατα αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο και ήμουν πολύ γρήγορος στη χθεσινή προπόνηση”, είπε ο Sainz.
“Σήμερα στις κατατακτήριες νομίζω ότι ο γύρος μου στο Q2 ήταν πολύ καλός, αλλά ναι, είμαι χαρούμενος για την ομάδα, χαρούμενος που είδα τον Charles να επωφελείται από αυτό και να παίρνει την pole. Τώρα ήρθε η ώρα να επιστρέψω στον αγώνα αύριο.
”Ξέρω ότι βοήθησα σίγουρα και νομίζω ότι η ομάδα είναι σίγουρα πολύ χαρούμενη για τον τρόπο που το έκανα και τον τρόπο που αποδώσαμε ως ομάδα. Είναι απογοητευτικό γιατί ο ρυθμός αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν τέλειος για να πάρω την pole, αλλά πήρα την ποινή και ελπίζουμε ότι μπορούμε να περάσουμε μπροστά.”
Εξηγώντας το γιατί πιστεύει ότι αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν το καλύτερο της σεζόν μέχρι στιγμής, ο Sainz λέει ότι είναι το αποτέλεσμα των “μικρών πραγμάτων” που έχει καταλάβει στο αυτοκίνητο από τον αγώνα της πατρίδας του στη Βαρκελώνη.
“Μονακό, Μπακού, Καναδάς ήμουν εκεί παλεύοντας για τη νίκη. Στο Silverstone κέρδισα. Στην Αυστρία είχα ίδιο ρυθμό με τον Charles”, είπε. “Αν μη τι άλλο, ένιωσα πολύ γρήγορος, οπότε αυτό δείχνει απλώς ότι υπάρχει πρόοδος και τα καταφέρνω”.
Κοιτάζοντας για το τι μπορεί να περιμένει από αυτόν τον αγώνα που θα ξεκινήσει από το τέλος του grid, ο Sainz είπε πως αυτό εξαρτάται από το πως ο άνεμος θα επηρεάσει το αυτοκίνητο του, και την φθορά των ελαστικών.
“Ναι, πολύ αεροδυναμικό κενό στις ευθείες όπου γίνονται τα προσπεράσματα. Αυτό σημαίνει ότι η επιρροή από το DRS είναι πολύ μικρή. Έτσι, είναι δύσκολο να τα καταφέρουμε. Επίσης, το να υπερθερμαίνεις τα ελαστικά σου ενώ ακολουθάς ένα άλλο μονοθέσιο, δεν είναι εύκολο, αλλά θα κάνω το καλύτερο που μπορώ. “
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.