Russell – “Είμαστε 1 δευτερόλεπτο πιο αργοί από την Red Bull”

Ο George Russell δήλωσε ότι η Mercedes είναι 1 δευτερόλεπτο στον γύρο πιο αργή από την Red Bull και είπε ότι όλα τα προβλήματα θα πάψουν να υπάρχουν, μόλις βρεθεί λύση στο porpoising

Το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας είναι ένα GP, το οποίο η Mercedes θέλει να το ξεχάσει όσο πιο σύντομα γίνεται. Η Γερμανική ομάδα είδε τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή, Lewis Hamilton να μένει για πρώτη φορά από το 2017, εκτός από το Q1. Επιπλέον η W13 Hybrid υστερούσε αρκετά στις ευθείες της Jeddah, σε σχέση με τις Ferrari και Red Bull.

Στον αγώνα ο George Russell τερμάτισε στην 5η θέση, 32,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή του αγώνα, Max Verstappen. Ο Lewis Hamilton από την άλλη τερμάτισε στην 10η θέση, συμπληρώνοντας την βαθμολογούμενη δεκάδα. Ο φιναλίστ του περσινού πρωταθλήματος ξεκίνησε από την 15η θέση με τη σκληρή γόμα της Pirelli και έφτασε έως την 6η θέση. Το virtual safety car στον 38ο γύρο και λάθος επιλογή της ομάδας να μην τον καλέσει νωρίτερα στα pit, στέρησαν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στον Βρετανό οδηγό.

Ο Russell όταν έμαθε ότι τερμάτισε 32,7 δευτερόλεπτα πίσω από την Red Bull του Max Verstappen, είπε ότι αυτό το αποτέλεσμα αντιπροσωπεύει τον ρυθμό της Mercedes, έναντι της Red Bull

Πιστεύω ότι είχαμε καλύτερο ρυθμό στον αγώνα, παρά στις κατατακτήριες δοκιμές. Αλλά τα προβλήματα είναι ακόμα εκεί. Και με το χαμηλό και με το υψηλό φορτίο καυσίμου. Και αυτό το γεγονός μας θέτει σε κίνδυνο. Επομένως όταν είδα το αποτέλεσμα, είδα ότι τερματίσαμε 30 δευτερόλεπτα πίσω. Πιστεύω πως ήταν 30 γύρους μετά το safety car. Ήμασταν ένα δευτερόλεπτο αργοί ανά γύρο. Τόσο πολύ πίσω μείναμε στις κατατακτήριες δοκιμές“, δήλωσε ο Russell.

George Russell και Lewis Hamilton έτρεξαν στο GP της Σαουδικής Αραβίας, με διαφορετικό set up ο καθένας στα μονοθέσια τους. Ωστόσο ο νεαρός Βρετανός είπε ότι η Mercedes συνεχίζει την προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων στην W13 Hybrid

Από την πλευρά του γκαράζ του Lewis, πιστεύω ότι πήγαν πιο συντηρητικά σε σχέση με εμάς, όσον αφορά το στήσιμο του μονοθεσίου. Και αυτό το πράγμα έκανε τη διαφορά μέσα στην πίστα. Είναι πραγματικά μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να βάζεις το μονοθέσιο στο σωστό παράθυρο λειτουργίας“.

Russell
2022 Saudi Arabian Grand Prix, Sunday – LAT Images

Μερικές φορές υπάρχουν τόσοι πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο, όταν ισορροπούμε το μονοθέσιο. Και μερικές φορές αλλάζουμε τη ρύθμιση. Πιστεύουμε ότι θα είναι βελτίωση. Αλλά στην πραγματικότητα, το κάνει ελαφρώς χειρότερο και είναι απλώς φαινομενικά λίγο ασυνεπές. Υπάρχουν τόσοι πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο. Αυτοί είναι οι παράγοντες της μηχανικής, της ακαμψίας του μονοθεσίου και του δαπέδου, της σχεδίασης του και των πιέσεων στα ελαστικά“.

Υπάρχουν τόσοι πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στο να γίνει καλύτερο ή χειρότερο το balance στο μονοθέσιο. Όσο πιο γρήγορα πηγαίνεις, τόσο χειρότερο γίνεται το porposing. Επομένως αυτό καθιστά δυσκολότερη την επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές. Αυτό συμβαίνει διότι ανεβάζουμε τους κινητήρες στη μέγιστη ισχύ και κατεβαίνουμε γρηγορότερα στην ευθεία, γεγονός που προκαλεί μεγαλύτερη κάθετη δύναμη και προκαλεί περισσότερο porposing“.

Επομένως, πρέπει σχεδόν να προλάβουμε αυτό το ζήτημα. Στον αγώνα όταν έχουμε το DRS κλειστό, έχουμε περισσότερη κάθετη δύναμη από ό,τι με αυτό ανοιχτό. Και αυτός είναι ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να λάβουμε υπόψη“.

Επομένως, εξακολουθούμε να μαθαίνουμε, και γι’ αυτό απέχουμε πολύ από το βέλτιστο. Όπως λέω, αν λύσουμε το porpoising, θα λύσουμε το 99% των θεμάτων μας“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS