Rosberg: ” O Leclerc βιάστηκε να αναλάβει την ευθύνη”

O Nico Rosberg έδωσε τις δικιές του εξηγήσεις για το τρακάρισμα του Charles Leclerc και θεώρησε πως δεν ήταν ένα απλό οδηγικό λάθος

Από το τέλος του 2016 και με την αποχώρησή του, ο Nico Rosberg καταφέρνει να παραμείνει στο προσκήνιο μέσω δηλώσεων και αναλύσεων. Συγκεκριμένα ο Γερμανός έκανε τη δικιά του εικασία για την καταστροφική έξοδο του Leclerc στον αγώνα της Γαλλίας. Ο Γερμανός πιστεύει πως αυτό το συμβάν δε θα έπρεπε να βαραίνει αποκλειστικά τον οδηγό της Scuderia.

“Νομίζω πως είναι πολύ βιαστική κίνηση να κατηγορηθεί ο Leclerc για το γεγονός. Πρέπει να επιστρέψει νοητικά σε εκείνη τη χρονική στιγμή και να διε τι πήγε στραβά. Ήταν περίεργη έξοδος διότι δεν πίεζε καν πάρα πολύ, στο σημείο εκείνο της πίστας απλά κρατούσε τα ελαστικά του.”

Ο πρωταθλητής έδωσε βαρύτητα στις φυσικές παρεμβολές που οδήγησαν, κατά τον ίδιο στη σύγκρουση: ” Για να φύγει έτσι το πίσω μέρος πολύ πιθανό ο αέρας να φταίει. Έτσι όπως έρχονται οι ροές από πίσω αφαιρούν το 20% της κάθετης δύναμης – downforce. Επίσης τι συμβαίνει με τον κινητήρα της Ferrari; Χρειάζεται ελάχιστη μείωση στη μετάδοση των τροχών και το πίσω μέρος ξεφεύγει τελείως. Πρέπει η ομάδα να το εξετάσει καθώς αποκλείεται αυτό να οφείλεται σε οδηγικό λάθος.”

Σε άλλο τόνο ο πάλαι ποτέ οδηγός της Mercedes δε δίστασε να θέσει ως επίκεντρο της κριτικής του την προβληματική διαχείρηση της Ferrari στο θέμα της στρατηγικής. ” Koυνούσα το κεφάλι μου προσπαθώντας να καταλάβω τι ήθελαν να κάνουν με τον αγώνα του Sainz. Tι στο καλό έκαναν; Δεν κοιτούσαν το ότι ήταν σε μεγάλη μάχη με τον Perez, έκαναν υπολογισμούς για το πού θα έβγαινε με το pit stop. Του μιλούσαν ενώ έτρεχε ρόδα με ρόδα.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Πέτρος Γαβριηλίδης

Ξεκίνησε να βλέπει Formula 1 από το 2000 και ο ήχος των V10 κινητήρων χαράκτηκε ανεξίτηλα στη μνήμη του. Οι κινητήρες μείωσαν τον ήχο τους, αλλά η έμπνευση και η όρεξη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό έμεινε ίδια.

F1RACINGNEWS