Ο Robert Kubica επιβεβαίωσε πως παραμένει στην Alfa Romeo, ως αναπληρωματικός και δοκιμαστής πιλότος – όμως εύχεται να μπορέσει αυτή τη χρονιά να συνδυάσει αυτά τα καθήκοντα με τους αγώνες sportscar.
O Πολωνός, Robert Kubica, ο οποίος επέστρεψε στην αγωνιστική δράση της F1 το 2019 με την ομάδα της Williams, μετά από απουσία 8 χρόνων, αγωνίστηκε με την BMW Team ART στο DTM το 2020, με καλύτερο τερματισμό την τρίτη θέση στην Βέλγικη πίστα του Zolder.
Ωστόσο, ο 36χρονος εγκαταλείπει τα touring cars για την ώρα και στρέφει την προσοχή του στους αγώνες sportscar, με την πρώτη του επαφή το 2021 να είναι στις 24 ώρες της Daytona αυτό το σαββατοκύριακο.
Αυτό θα είναι για την High Class Racing team στην LMP2, που είναι μία κατηγορία στην οποία στοχεύει ο Kubica καθώς πιστεύει πως είναι πιο συμβατή με τα καθήκοντά του στην F1 με την Alfa Romeo.
Το πρόβλημα του Robert Kubica με το DTM είναι πως έχει κάνει μετάβαση στα αυτοκίνητα GT3 μακρυά από τους κανονισμούς Class 1 touring car.
“Το GT3 είναι καλός αγώνας, όμως είναι εντελώς διαφορετικός τρόπος οδήγησης,” εξήγησε ο Robert Kubica στο Motorsport.com.
“Έχω μία θέση στην Alfa Romeo ως αναπληρωματικός οδηγός και κάνω διάφορες δοκιμές, και όταν οδηγάς ένα μονοθέσιο της F1 στην θέση μου δεν έχεις και πολύ χρόνο να προσαρμοστείς.”
“Μπαίνω στο μονοθέσιο κάθε 2-3 μήνες και έχω και μία περίοδο FP1 μια Παρασκευή, ή μισή μέρα δοκιμές, και πρέπει να προσαρμοστώ το συντομότερο δυνατόν ώστε να δώσω σημαντικές προτάσεις βελτίωσης (feedback) στους μηχανικούς μου και την ομάδα μου.”
“Αν αγωνιζόμουν με ένα GT, νομίζω πως θα χρειαζόταν παραπάνω προσαρμογή.”
Η Daytona θα είναι η πρώτη, και αρχικά η μοναδική, επαφή του Robert Kubica με τους αγώνες αντοχής ο οποίος κέρδισε το Grand Prix του Καναδά για την BMW Sauber.
Πήγε στην Renault το 2010, όμως πριν την εκκίνηση της σεζόν του 2011, υπέστη σοβαρούς τραυματισμούς στα χέρια σε ένα ατύχημα στο Rally, με αποτέλεσμα να μην αγωνιστεί ξανά στην F1 μέχρι το 2019 και το Αυστραλιανό Grand Prix για την Williams.
“Ένας από τους λόγους που είμαι εδώ σε ένα LMP2 είναι επειδή είναι μία κατηγορία που προσφέρει μονοθέσια με υψηλή κάθετη δύναμη που είναι παρόμοια με την F1. Ο λόγος που είμαι εδώ, είναι για να ανακαλύψω μία καινούρια κατηγορία και να μάθω.”
“Αν υπάρχει ευκαιρία να αγωνιστώ στο αντοχής, σίγουρα θα ήθελα να το κάνω. Το δουλεύω και αυτό. Πιθανώς το LMP2 είναι τώρα ο κύριος στόχος μου και η κατηγορία που θα ήθελα να αγωνιστώ αν υπάρχει η δυνατότητα.”
Ωστόσο, ο Robert Kubica δήλωσε πως δεν θα διακύβευε τον ρόλο του στην Alfa Romeo, με την οποία συμμετείχε σε 5 ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής το 2020.
“Γεγονός είναι πως είμαι αναμεμεγιμένος με την Alfa Romeo Racing Orlen, έτσι έχω ήδη την δουλειά μου. Ξέροντας τι έγινε πέρυσι με την πανδημία, δεν ήταν εύκολο να συνδυάσω δύο θέσεις και να επικεντρωθώ και στις δύο.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube και Twitter.