Ο Daniel Ricciardo φέρει στην επιφάνεια θέματα που αντιμετωπίζει η Visa Cash App RB και μιλά για την αδυναμία ανταγωνισμού με τις άλλες ομάδες παρά τις ποικίλες συνθήκες που υπήρχαν στον αγώνα του GP Βρετανίας
Mε βασικό παράγοντα τις καιρικές συνθήκες που επικράτησαν παραδέχεται πως λόγω της εναλλαγής βρεγμένου και στεγνού οδοστρώματος κατά την διάρκεια του αγώνα πίστευε πως θα κατάφερνε να κερδίσει θέσεις και να ανέλθει υψηλότερα από την αρχική του 15η θέση στην σχάρα εκκίνησης.
Μετά το τέλος του αγώνα στο Silverstone και την ολοκλήρωση του GP Βρετανίας, ο Daniel Ricciardo ανέφερε τα εξής:
“Δεν θέλω να χρησιμοποιήσω ως αιτία της αδυναμία μας, σε ότι αφορά την κακή μας απόδοση στην πίστα. Νομίζω ότι ήταν ένας αγώνας με μεικτές καιρικές συνθήκες και αυτό μας ενθουσίασε, διότι ίσως μπορούσαμε να αρπάξουμε κάποιες ευκαιρίες. Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι εμείς απλά δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί σε όλες τις συνθήκες. Δεν ένιωσα ότι ήμουν ανταγωνιστικός σήμερα στην πίστα“.
“Σίγουρα μας έλειπε η ταχύτητα σήμερα. Ήταν σίγουρα δύσκολα, σε έναν αρκετά μεγάλο αγώνα σαν αυτόν. Κάθε φορά που έβλεπα τον καιρό να αλλάζει, σκέφτηκα ότι ίσως αυτή είναι η στιγμή που όλα θα ζωντανέψουν και πως επιτέλους έχουμε κάτι να δείξουμε. Αλλά, ναι, πραγματικά ήταν μια μη ανταγωνιστική ημέρα“.
‘’Προφανώς αυτές τις μέρες είναι ένας μακρύς αγώνας, είναι ένας μακρύς 50-κάτι γύρους και ξέρεις πότε δεν τον έχεις. Ξέρεις ότι θα χρειαστεί κάτι –ίσως μια αλλαγή συνθηκών– για να το γυρίσεις πραγματικά, αλλά δυσκολευτήκαμε’’.
«Νιώθω ότι δυσκολευτήκαμε περισσότερο από όσο θα έπρεπε – ξέρω ότι αυτό δεν θα είναι απαραίτητα μια πραγματική αγωνιστική πίστα για εμάς, αλλά εξακολουθώ να αισθάνομαι ότι δυσκολευτήκαμε περισσότερο, οπότε [θα] προσπαθήσουμε να «μπούμε» σε αυτό και καταλάβουμε γιατί ήταν αυτό».
Στους τελευταίους τρεις αγώνες διακρίνουμε ανάμεικτες εμφανίσεις για την RB, όπου στην Ισπανία με σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων αγωνίστηκε από το πίσω μέρος του grid, ώσπου να φτάσουμε στην Αυστρία και να δούμε τις αναβαθμίσεις αυτές να αποδίδουν με τον Ricciardo να ολοκληρώνει τον αγώνα του στην 9η θέση και εντός του βαθμολογικού πίνακα.
Ερωτώμενος για τον τελευταία αγώνα στο Silverstone για το αν ήταν πιο δύσκολο το GP Βρετανίας από ότι περίμεναν, ο Ricciardo απάντησε τα εξής:
“Πριν από μια εβδομάδα προφανώς είχαμε έναν καλό αγώνα. Ήμασταν στους βαθμούς, αλλά νομίζω ότι, σε σύγκριση με ορισμένους ανταγωνιστές μας στο midfield, χάσαμε λίγο στην τελευταία μάχη του πολέμου των αναβαθμίσεων“.
“Λοιπόν, ναι, νομίζω ότι η Βουδαπέστη είναι μια εντελώς διαφορετική πίστα, οπότε ας δούμε. Παρόλα αυτά δεν είναι αρκετό για εμάς να πούμε, (Ναι, αυτή η πίστα θα μας ταιριάζει και θα είμαστε εντάξει). Πρέπει προφανώς να διορθώσουμε κάποιες αδυναμίες και προφανώς θα κοιτάξω τον αγώνα και να καταλάβω που υστερούσα σε ρυθμό“.
Προσθέτει: ‘’Αλλά υπήρχαν φορές που χάναμε περίπου οκτώ δέκατα τον γύρο – δεν ένιωθα ότι ήταν εκεί. [Ήμουν] λίγο μπερδεμένοςσε στιγμές του αγώνα, έτσι, ναι, μόνο μία από αυτές τις μέρες».
Παρόμοια αλλά λίγο καλύτερα ήταν τα πράγματα για τον teammate του, Yuki Tsunoda. Ο Ιάπωνας οδηγός της Visa Cash App RB, κατάφερε να καρπωθεί τον τελευταίο πόντο της βαθμολογούμενης δεκάδας βαθμολογία παρά την εκκίνηση του στην 13η θέση, αξιοποιώντας στο έπακρο τον μεταβαλλόμενο καιρό.
Σε συνέντευξή του ο Yuki Tsunoda αναφέρει:
“Ήταν ένας καλός αγώνας. Είμαι χαρούμενος για αυτό, ειδικά γιατί ξέραμε ότι θα είναι ένας δύσκολος αγώνας, ειδικά στις στεγνές συνθήκες – στην πραγματικότητα η βροχή βοήθησε αυτή τη φορά να κλείσει η διαφορά από τα μπροστινά μονοθέσια από την αρχή του αγώνα. Συνήθως δεν μου αρέσει η βροχή, αλλά αυτή τη φορά η βροχή με βοήθησε πολύ“.
Με τον επόμενο αγώνα στην Ουγγαρία στα σκαριά, ο Tsunoda ευελπιστεί πως τα χαρακτηριστικά του Hungaroring μπορεί να ταιριάζουν περισσότερο στην “VCARB 01”
“Νομίζω ότι για να είμαι ειλικρινής, με βάση αυτό που είχαμε στις ελεύθερες δοκιμές όσον αφορά τον ρυθμό στο Silverstone, περιμέναμε ότι θα ήταν ένας δύσκολος αγώνας έτσι ώστε να πάρουμε έναν βαθμό“, πρόσθεσε ο 24χρονος οδηγός της Visa Cash App RB.
’Είναι ένας βαθμός, αλλά θα το πάρουμε και θα προχωρήσουμε’’.
“Ας ελπίσουμε ότι θα είναι καλύτερα στους επόμενους αγώνες. Μέχρι στιγμής πιστεύω ότι είχαμε αρκετές πίστες υψηλής ταχύτητας – η Ουγγαρία είναι ένας συνδυασμός πίστας χαμηλής και υψηλής ταχύτητας. Επομένως ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε τη δύναμή μας για να είμαστε πίσω στην μάχη για την πρώτη δεκάδα“.
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.