Formula 1ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΣΩΤΗΡΗΣ ΒΛΑΧΟΣ

Renault-Μάχεται να βρεί το εμβόλιο της επιτυχίας

Μπορεί τα μονοθέσια της Renault να τα πήγαν αρκετά καλά την Κυριακή στον αγώνα του Silverstone κατακτώντας την τέταρτη και έκτη θέση στην βαθμολογούμενη δεκάδα αλλά έχουν ακόμα πολλά βήματα να κάνουν για να φθάσουν πιο ψηλά.

Είναι προφανές να πούμε ότι ο αγώνας στο τέλος του υπήρξε ανατρεπτικός ελέω Pirelli,αλλά τόσο ο Ricciardo όσο και ο Ocon άρπαξαν την ευκαιρία που τους δόθηκε και δήλωσαν με το αποτέλεσμα που έφεραν ότι τα κίτρινα μονοθέσια δεν θα τα παρατήσουν εύκολα την τρέχουσα σεζόν.

Πρώτον,ο Αυστραλός ήταν αρκετά ανταγωνιστικός,είχε ρυθμό σε όλη την διάρκεια του αγώνα και επιτέλους έδωσε μάχη στα ίσια με τις Mclaren που κατά γενικη ομολογία στα πρώτα Grand Prix της χρονιάς τους είχε προσπεράσει σε απόδοση.

Δεύτερον,ο Ricciardo όπως είχαμε αναφέρει και τις προάλλες μοvάχα αδιάφορος δεν δείχνει παρά την μεταγραφή του στην Mclaren.

Είναι προφανές ότι ακόμα δεν έχει καταφέρει να ξεκλειδώσει το 100% των δυνατοτήτων του μονοθεσίου του.

Θεωρώ όμως ότι όσο περνάει ο καιρός θα μεγιστοποιήσει την απόδοση του μονοθεσίου του ενώ παράλληλα εάν δεν έχει ατυχίες αξιοπιστίας δεν θα μου κάνει καμία εντύπωση άμα τον δούμε να ανεβαίνει σε κάποιο βάθρο μέχρι το τέλος της σεζόν.

Aπο την άλλη ο Esteban Ocon ενώ είναι γρήγορος,πρέπει να βελτιώσει την σταθερότητα στους γύρους του μέσα στον αγώνα ενώ παράλληλα πρέπει να αποφεύγει τα αβίαστα λάθη τα οποία πραγματοποιεί αρκετές φορές μέσα στον αγώνα με συνέπεια να χάνει θέσεις.

Έχουμε διακρίνει στον ένα απόλυτο γύρο σε ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές να είναι πιο γρήγορος απο τον ομοσταύλο του αλλά στην στρατηγική και οπτική του αγώνα είναι η μέρα με την νύχτα.


Το φετινό μονοθέσιο της Renault αεροδυναμικά σε σχέση με το περσινό είναι πολλά σκαλοπάτια πιο πάνω αλλά η δύναμη της μονάδας ισχύος δυστηχώς για τους Γάλλους κινείται ακόμα από μέτρια έως σε χαμηλά επίπεδα.

Υστερεί πολύ σε αξιοπιστία και ιπποδύναμη ενώ ζητείται τρόπος ώστε να γίνει ο κινητήρας που ξέραμε όπως παλιά στις πλάτες των Williams στα μέσα του 90’ και των Redbull στην αρχή της προηγούμενης δεκαετίας.

Ο γαλλικός κολοσσός έχει την τεχνογνωσία και την εμπειρία χρόνων ώστε να πραγματοποιήσει καινοτόμες ιδέες πάνω στο μονοθέσιο που θα το κάνει δυνατό και αξιόπιστο ενόψει και των αλλαγών στους κανονισμούς το 2022.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYoutube και Twitter.