Το αφεντικό της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε πως η ομάδα αντιμετωπίζει προβλήματα συσχέτισης των δεδομένων της αεροδυναμικής σήραγγας με αυτά στην πίστα στη σχεδίαση του νέου της μονοθεσίου εν όψει της νέας σεζόν.
Η Red Bull αποκάλυψε την RB16B και η ομάδα ελπίζει πως το νέο μονοθέσιο δεν έχει τις ανωμαλίες που εμπόδισαν την πρόοδο πέρυσι.
Η RB16 έκανε αρκετά spins πριν έναν χρόνο στις χειμερινές δοκιμές, ένα πρόβλημα που συνέχισε όταν η σεζόν ξεκίνησε καθυστερημένα, λόγω της πανδημίας. H ομάδα, αρχικά, απέδωσε τα spins στο ότι οι οδηγοί τους έψαχναν τα όρια του μονοθεσίου, πριν αποδεκτούν ότι κάτι είχε πάει στραβά αεροδυναμικά μετά από τους εναρκτήριους γύρους της σεζόν, στους οποίους φάνηκε η διαφρορά τους με τη Mercedes.
Η τάση της Red Bull να φέρνει συχνά αναβαθμίσεις στην RB16 βοήθησε στο να μειωθεί η διαφορά με τη Mercedes και ο Horner ευελπιστεί ότι αυτή η απόφαση θα αποδόσει με την RB16B το 2021, μαζί με τις προσπάθειες να αντιμετωπίσει προβλήματα στη σχεδίαση.
“Έχουμε δουλέψει σκληρά για να καταλάβουμε γιατί δυσκολευτήκαμε με τη συσχέτιση των δεδομένων στην αρχή της περασμένης χρονιάς,” είπε ο Horner στο motorsport.com. “Όταν ξεκίνησε, επιτέλους, η σεζόν, συγκρίνοντας αυτά που έλεγαν η αεροδυναμική σήραγγα και άλλα εργαλεία με τα δεδομένα στην πίστα, διαπιστώσαμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.”
“Οπότε, μάθαμε πολλά κατά τη διάρκεια του 2020. Και, φυσικά, η πρόκληση είναι να τα εφαρμόσουμε στο 2021.”
Όταν ερωτήθηκε για το αν η Red Bull είχε αντιμετωπίσει τα προβλήματα συσχέτισης, ο Horner απάντησε: “Δεν ξέρω, θα δούμε όταν θα τρέξει το μονοθέσιο!”
“Πιστεύω πως καταλάβαμε πολλά πέρσι, και μερικά από αυτά αφορούσαν την αεροδυναμική σήραγγα, η οποία έχει τους περιορισμούς της.”
“Οπότε ναι, πιστεύω πως θα μάθουμε την πρόοδό μας από το Bahrain και μετά.”


Στο τέλος της περασμένης σεζόν, ο Max Verstappen εξέφρασε την δυσαρέσκειά του πως η Red Bull “βασίζεται λίγο περισσότερο στο τρέξιμο στην πίστα” με τα νέα εξαρτήματα και “πρέπει να βρει τρόπο να σιγουρευτεί πως ότι δείχνει η αεροσήραγγα δουλεύει κατευθείαν στο μονοθέσιο και μας βάζει στη σωστή κατεύθυνση”.
Σε απάντηση σε αυτά τα σχόλια, ο Horner είπε πως νιώθει πως η Red Bull “είχε αρκετά υψηλό ποσοστό επιτυχίας” σχετικά με τις αναβαθμίσεις.
“Όταν κάτι νέο εισάγεται στο μονοθεσιο, συνήθως μένει σε αυτό.”
“Φυσικά, δεν έχεις το κέρδος των δοκιμών πια, οπότε πρέπει να τεστάρεις είτε σε grand prix είτε στον εικονικό κόσμο.”
“Νομίζω ότι ήμασταν απογοητευμένοι στις αρχές του έτους. Και καταφέραμε να ανακάμψουμε από αυτό καθ ‘όλη τη σεζόν του 2020.”
“Και φυσικά αυτό είναι που θα προσπαθήσουμε να μάθουμε καθώς κατευθυνόμαστε στη σεζόν του 2021.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.