Ράλλυ Σαφάρι (2η ημέρα): Κυριαρχία Ogier και 1-2-3 η Toyota  

Ogier
O Sebastien Ogier ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην δεύτερη μέρα του ράλλυ Σαφάρι, με τους Kalle Rovanpera και Elfyn Evans να ολοκληρώνουν την τριάδα και κατ’επέκταση το 1-2-3 της Toyota.  

Η δεύτερη ημέρα και πρώτη πλήρους δράσης στο ράλλυ Σαφάρι ήταν αρκετά επίπονη και απαιτητική, με τις ειδικές να διεξάγονται γύρω από την λίμνη Naivasha που αποτελεί και επίκεντρο του αγώνα. Το οδόστρωμα ήταν στεγνό, με τις καιρικές συνθήκες να φλερτάρουν έντονα με την βροχή η οποία εν τέλει δεν ήρθε. Τα λάθη όμως δεν έλειψαν, με αρκετούς οδηγούς να μαθαίνουν από πρώτο χέρι τις δυσκολίες του αγώνα. 

Πως διακυμάνθηκε η δεύτερη ημέρα του ράλλυ Σαφάρι

Η καλή θέση εκκίνησης ευνόησε τον Sebastien Ogier, με τον Γάλλο να έχει καθαρό δρόμο μπροστά του. Ο Γάλλος άνοιξε από νωρίς την ψαλίδα από τους ανταγωνιστές του, αν και απειλήθηκε από τον Kalle Rovanpera στην “Kedong 1”, καθώς πορεύτηκε δίχως το υβριδικό σύστημα. Το απόγευμα επέστρεψε δριμύτερος ανοίγοντας και πάλι την διαφορά από τους διώκτες του. Το τέλος της δεύτερης ημέρας, βρίσκει τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στην κορυφή. 

Παρά το γεγονός πως ο Kalle Rovanpera άνοιξε τις ειδικές του δεύτερου σκέλους, αυτό δεν πτόησε καθόλου τον νεαρό παγκόσμιο πρωταθλητή. Ο Φινλανδός βρισκόταν συνεχώς στην πρώτη τετράδα της κατάταξης, χωρίς ωστόσο να προβάλλει ιδιαίτερη αντίσταση στον Ogier ο οποίος απομακρυνόταν ολοένα και περισσότερο από την δεύτερη θέση.  

Ήρεμη δύναμη της Toyota Gazoo Racing, ήταν ο Elfyn Evans, με τον Ουαλό να μην παίρνει περαιτέρω ρίσκα προκειμένου να μείνει εντός βάθρου. Ωστόσο έφτασε πολύ κοντά στο λάθος στην τέταρτη ειδική, όταν απέφυγε κάποιες πέτρες, με το Toyota Yaris GR Rally1 να μένει τελικά άθικτο. Επιπλέον στην τελευταία ειδική της ημέρας πέρασε με φόρα έναν θάμνο, χωρίς να προκληθεί ζημιά. 

Πέμπτος βρίσκεται ο Takamoto Katsuta, με τον Ιάπωνα να έχει προβλήματα τόσο το πρωί, όσο και το απόγευμα. Ο Ιάπωνας διατήρησε την θέση του, τόσο το πρωί όσο και το απόγευμα, αλλά έχασε σημαντικό έδαφος στην τελευταία ειδική, όταν ένα κλαδί ράγισε το παρμπρίζ, και στην συνέχεια υπέστη κλατάρισμα.  

Τα κλαταρίσματα ήταν σταθερά ψηλά στην ημερήσια διάταξη της σημερινής ημέρας, με τον Esapekka Lappi να μην αποτελεί εξαίρεση. Αυτό συνέβη στην SS4 και έχασε 30 δευτερόλεπτα. Στην συνέχεια ανέβασε τον ρυθμό του, και κέρδισε δύο και αργότερα τρεις θέσεις, ολοκληρώνοντας την μέρα στην τέταρτη θέση. 

Εγκατάλειψη για τον Neuville, στους βαθμούς παρά την ποινή του ο Sordo 

Έκτος είναι ο Dani Sordo, που ξεκίνησε με ποινή δέκα δευτερολέπτων διότι είχε άκυρη εκκίνηση στην υπερειδικη της Πέμπτης. Ο Ισπανός κατάφερε με σχετική άνεση να πλασαριστεί στην βαθμολογούμενη δεκάδα σχετικά γρήγορα. Παρόλα αυτά η συμπεριφορά του Hyundai i20 N Rally1 ήταν ένας βραχνάς για εκείνον. 

Έβδομος κατετάγη ο Ott Tanak, με τα προβλήματα να συνοδεύουν τον Εσθονό πρωταθλητή για ακόμα έναν αγώνα. Αρχικά μερικές ζέβρες, ανάγκασαν τον Εσθονό οδηγό να κόψει ταχύτητα, ενώ το κερασάκι στην στην τούρτα μπήκε στο τέλος του πρωινού σκέλος, καθώς υπέστη κλατάρισμα με συνέπεια να χάσει περισσότερο από δύο λεπτά. Μετά την καθιερωμένη ανάπαυλα στο Service Park, οι χρόνοι του Tanak βελτιώθηκαν αισθητά, ωστόσο το κακό είχε ήδη γίνει. 

Την δεκάδα έκλεισαν οι Pierre-Louis Loubet, Gregoire Munster και Kajetan Kajetanowicz, με τους δύο τελευταίους να καταλαμβάνουν τις δύο πρώτες θέσεις στο WRC 2. 

O Thierry Neuville, άρχισε το πρωινό loop της Παρασκευής όντας τέταρτος, με τον Βέλγο να αναφέρει πως χάνει αρκετό χρόνο στις ειδικές. Όλα κυλούσαν καλά και χωρίς προβλήματα για τον οδηγό της Hyundai, μέχρι το δεύτερο πέρασμα από την “Geothermal”, όταν και χτύπησε την εμπρός δεξιά ανάρτηση σε μια τρύπα, πετώντας στο καλάθι των αχρήστων όλη την προσπάθεια που κατέβαλε.  

Η γενική κατάταξη μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας του ράλλυ Σαφάρι 

Το ράλλυ Σαφάρι συνεχίζεται το Σάββατο (24/6) με έξι ειδικές διαδρομές, μήκους 150,88 χιλιομέτρων, και ο επίλογος θα γραφτεί την Κυριακή (25/6) με ισάριθμες ειδικές διαδρομές, μήκους 74,38 χιλιομέτρων. 

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord,Twitter

Total
0
Shares
Related Posts