Ράλλυ Πορτογαλίας (2η ημέρα): Μετά τον Rovanpera το χάος 

Τον παλιό καλό του εαυτό θυμήθηκε ο Kalle Rovanpera ο οποίος ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος της δεύτερης ημέρας του ράλλυ Πορτογαλίας. Δεύτερος σχεδόν ένα λεπτό πίσω από τον Φινλανδό ο Sordo, τρίτος ο Neuville.

H δεύτερη ημέρα του ράλλυ Πορτογαλίας ήταν και η πιο απαιτητική του αγώνα. Ξεκίνησε με διπλά περάσματα από την Vieira do Minho και στην συνέχεια ακολούθησε η ειδική Amarante που είναι η μεγαλύτερη ειδική του αγώνα. Στην συνέχεια ακολούθησε η Felgueiras, προτού φτάσουμε στην υπερειδική Lousada. 

Κορυφαίος της δεύτερης ημέρας ήταν ο Kalle Rovanpera, με τον νεαρό παγκόσμιο πρωταθλητή να μετατρέπει τον αγώνα σε παράσταση για έναν ρόλο. Ο Φινλανδός απέχει 55,42 αγωνιστικά χιλιόμετρα από την επιστροφή του στις νίκες εκτός συγκλονιστικού απροόπτου. Η τελευταία νίκη του Rovanpera, ήταν στο ράλλυ Νέας Ζηλανδίας το 2022, όταν μια μέρα μετά τα γενέθλια του σφράγισε και μαθηματικά τον πρώτο του τίτλο. 

Πως διακυμάνθηκε η δεύτερη ημέρα του ράλλυ Πορτογαλίας

Καθ’όλη την διάρκεια της δεύτερης ημέρας ο Rovanpera άνοιγε την διαφορά από τον Dani Sordo, φτάνοντας την κοντά στο ένα λεπτό. Μάλιστα ξεκίνησε με ένα εντυπωσιακό 4/4 στις ειδικές, προτού ο Ισπανός σπάσει το σερί στο δεύτερο πέρασμα της Amarante για λίγα μόλις δέκατα του δευτερολέπτου. Παρότι βρίσκεται μια ανάσα μακριά από την νίκη, έκανε σωστή διαχείριση του Toyota GR Yaris και των ελαστικών του, προκειμένου να μην έχει την τύχη των Loubet και Tanak. 

Στην δεύτερη θέση παραμένει ο Dani Sordo. Στο πρωινό loop, αντιμετώπισε προβλήματα με τον ρυθμό του. Το απόγευμα ωστόσο ήταν περισσότερο επιθετικός στην οδήγηση του, κερδίζοντας μάλιστα και μια ειδική διαδρομή. Σε κάθε περίπτωση η διαφαινόμενη δεύτερη θέση στο ράλλυ Πορτογαλίας, αποτελεί την καλύτερη μέχρι στιγμής φετινή επίδοση, μετά την έβδομη θέση στο Μόντε-Κάρλο και την πέμπτη στο Μεξικό. Καθώς ο κίνδυνος κλαταρίσματος ήταν υπαρκτός αποφάσισε να πιέσει στο όριο. 

Μάχη Neuville-Lappi για την τρίτη θέση,συνεχίζονται τα προβλήματα για τον Tanak

Ενδοοικογενιακή μάχη ανάμεσα στους Thierry Neuville και Esapekka Lappi ήταν η υπόθεση της τρίτης θέσης. Οι δύο οδηγοί της Hyundai, έδωσαν μεγάλη μάχη για το μικρότερο σκαλί του βάθρου και οι διαφορές τους λύθηκαν στην υπερειδική Lousada. Ο Βέλγος βρίσκεται με βραχεία κεφαλή στην τρίτη θέση και ο Φινλανδός στην τέταρτη.  

Σε λερναία ύδρα τείνουν να εξελιχθούν τα προβλήματα για τον Ott Tanak. Ο Εσθονός σε όλη την διάρκεια του δεύτερου σκέλους, αντιμετώπισε προβλήματα με τις εμπρός αναρτήσεις, παρομοιάζοντας το αυτοκίνητο με άγριο άλογο. Εκτός από αυτό, μια πέτρα έπεσε πάνω στο παρμπρίζ του Ford Puma χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Η ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας του ράλλυ Πορτογαλίας, βρίσκει τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2019 στην πέμπτη θέση. 

Όλα έδειχναν ότι ο Pierre-Louis Loubet θα διεκδικούσε την είσοδο του στο βάθρο για πρώτη φορά στο WRC. Κατά τη διάρκεια του πρώτου περάσματος από την “Amarante” λίγο πριν το τερματισμό της, χτύπησε σε βράχο. Αποτέλεσμα αυτού ήταν η εμπρός αριστερή ανάρτηση να υποστεί ζημιά και από τις δύο πλευρές και να πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων την όλη προσπάθεια που κατέβαλε την πρώτη ημέρα. 

Ο Takamoto Katsuta, επανεκκίνησε υπό καθεστώς Rally2 και ήταν εκτός δεκάδας, χωρίς να έχει κάτι περισσότερο να διεκδικήσει. Στόχος του Ιάπωνα είναι οι επιπλέον βαθμοί της Powerstage και τίποτε περισσότερο. 

Την βαθμολογούμενη δεκάδα ολοκληρώνουν οι Oliver Solberg,Gus Greensmith,Andreas Mikkelsen,Yohan Rossel και Teemu Suninen, καθώς αποτελούν την πρώτη πεντάδα του WRC 2. 

Η κατάταξη μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας του ράλλυ Πορτογαλίας

Το ράλλυ Πορτογαλίας ολοκληρώνεται την Κυριακή (14/5), με τέσσερις ειδικές διαδρομές και την αγωνιστική δράση να ξεκινάει με την ειδική “Paredes” στις 09:05 ώρα Ελλάδας. 

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

 

Χρήστος Κονδύλης

Λάτρης του ποδοσφαίρου και του βόλεϊ με ιδιαίτερη αδυναμία στο WRC. Η αγάπη μου για το σπορ με έφερε άλλωστε στο f1racingnews.gr. Από την στήλη αυτή θα ενημερώνεστε για οτιδήποτε συμβαίνει στο WRC και όχι μόνο!

F1RACINGNEWS