Στην κορυφή, αλλά με σημαντικές απώλειες βρίσκεται ο Sebastien Ogier μετά το τέλος της τρίτης ημέρας στο Μόντε-Κάρλο. Πάει για το όσκαρ ανατροπής ο Rovanpera, σε κακή μέρα η M-Sport. Πρώτη νίκη σε ειδική διαδρομή για την Hyundai.
Με έξι ειδικές διαδρομές (τρεις και οι επαναληπτικές τους) συνεχίστηκε το Σάββατο το ράλι Μόντε-Κάρλο. Τα πληρώματα διένυσαν συνολικά 111,78 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Οι καιρικές συνθήκες, όπως και την Παρασκευή, ήταν εξαιρετικές, με ηλιοφάνεια, αλλά και ελάχιστα σημεία πάγου να υπάρχουν στο οδόστρωμα.
Στην πρωτοπορία παρέμεινε και σήμερα ο Sebastien Ogier αλλά με αρκετές απώλειες. Έχοντας χτίσει την μεγάλη διαφορά από την Παρασκευή, άφησε λίγο το πόδι από το γκάζι. Συνέπεια της στρατηγικής αυτής, ήταν από τα 36 δευτερόλεπτα διαφορά το πρωί να πάει το απόγευμα στα 16! Το θετικό για τον Γάλλο πολυπρωταθλητή ήταν το ότι ολοκλήρωσε την ημέρα χωρίς πρόβλημα.
Η μεγάλη έκπληξη δεν ήταν άλλη από τον Kalle Rovanpera. Ο Φινλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής ροκάνισε σταδιακά την διαφορά από τον πρωτοπόρο Sebastien Ogier. .Με ανεβασμένη πλέον την ψυχολογία, θα επιδιώξει την μεγάλη ανατροπή στο τέταρτο και τελευταίο σκέλος της Κυριακής. Όντας δεύτερος στην κατάταξη κέρδισε τις τρεις από τις έξι ειδικές της ημέρας.
Τρίτος αλλά με πολλά προβλήματα κατετάγη ο Thierry Neuville. Πέραν αυτού, ο Βέλγος τραυματίστηκε στην μέση μετά από ένα άλμα. Επιπλέον έδωσε την πρώτη νίκη σε ειδική διαδρομή στην Hyundai, και έσπασε το σερί που είχε χτίσει η Toyota Gazoo Racing, με 11 συνεχόμενες νίκες. Εκτός από αυτό άνοιξε και την διαφορά από τον Evans στα 19,5 δευτερόλεπτα.
Έχοντας αφήσει πίσω οριστικά τα προβλήματα της Παρασκευής, ο Elfyn Evans μπήκε φορτσάτος. Αυτό αποδεικνύεται και από τις υψηλές πτήσεις του Ουαλού τόσο στο πρωινό, όσο και στο απογευματινό loop. Κάπως έτσι κάλυψε ένα μέρος του χαμένου εδάφους και πλέον ελπίζει σε ένα καλό πλασάρισμα.
Με τις καλύτερες προοπτικές ξεκίνησε η σημερινή ημέρα για τον Ott Tanak. Στάθηκε όμως άτυχος αρκετά νωρίς καθώς στο τρίτο χιλιόμετρο της 10ης ειδικής διαδρομής (Malijai / Puimichel 1) αντιμετώπισε πρόβλημα στην υδραυλική υποβοήθηση. Ο Εσθονός έχασε 9,2 δευτερόλεπτα και πολύτιμο έδαφος στην κατάταξη. Κατά τη διάρκεια της μεταφοράς του στην 12η ειδική διαδρομή έλυσε εν μέρει το πρόβλημα αλλά συνέχισε να χάνει χρόνο. Πλέον βρίσκεται στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης.
Το ασφυκτικό pressing συνέχισε και σήμερα ο Takamoto Katsuta. Χάρη στην άψογη συνεννόηση με το Gravel Crew της Toyota, πέρασε αλώβητος από σημεία τα οποία θα μπορούσαν να αποβούν μοιραία για τον Ιάπωνα. Πίεσε σωστά στα “περίεργα” κομμάτια των ειδικών και παρέμεινε στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης. Μετά το τέλος της τελευταίας ειδικής της ημέρας τόνισε ότι κατάφερε να βγει αλώβητος.
Τα προβλήματα συνέχισαν να καταδιώκουν τον Dani Sordo. Ο οδηγός της Hyundai Motorsport, δεν βρήκε ρυθμό με συνέπεια να χάνει όλο και περισσότερο χρόνο. Το τέλος της τρίτης ημέρας τον βρίσκει στην έβδομη θέση, με περισσότερο από 2 λεπτά διαφορά από την κορυφή. Ένα δείγμα της κακής μέρας του Ισπανού, είναι ότι στην τελευταία ειδική του πρωινού loop κλήθηκε να πορευτεί χωρίς το υβριδικό σύστημα.
Εμφανώς βελτιωμένος, αλλά και συνάμα άτυχος ήταν στο σημερινό σκέλος ο Esapekka Lappi (Hyundai Motorsport). Ο Φινλανδός βρήκε τα όρια στο αυτοκίνητό του, κάτι που αποτελεί καλό οιωνό για τη συνέχεια. Στην 12η ειδική διαδρομή (Le Fugeret / Thorame-Haute 2), είχε κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό λόγω κάποιων κοφτερών βράχων στις φουρκέτες. Μετά το πέρας της τρίτης ημέρας παραμένει στην όγδοη θέση.
Η ατυχία για τον Pierre Louis-Loubet χτύπησε ξανά την πόρτα. Ελάχιστα μέτρα πριν φτάσει στον τερματισμό της 9ης ειδικής διαδρομής, χτύπησε την πίσω δεξιά ανάρτηση στην γέφυρα. Μετά από αυτό η προσπάθεια του Γάλλου οδηγού της M-Sport για κάτι καλύτερο τελείωσε άδοξα.
Στον αυτόματο πιλότο κινήθηκε και σήμερα ο Nikolay Gryazin. Κάνοντας απλή διαχείριση της μεγάλης διαφοράς που έχτισε το προηγούμενο διάστημα παρέμεινε στην κορυφή της γενικής κατάταξης στην WRC 2. Ωστόσο στην τελευταία ειδική της ημέρας είχε κλατάρισμα αλλά δεν έχασε το προβάδισμα. Έχασε όμως αρκετό χρόνο. Οι Γάλλοι Yohan Rossel και Stephane Lefebvre έκλεισαν την τριάδα. Βασική υποψηφιότητα για το βάθρο βάζει και ο Ισπανός Pepe Lopez.
Η δράση στο Μόντε-Κάρλο συνεχίζεται αύριο Κυριακή, με τέσσερις ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 67,88 χιλιομέτρων. Από αυτές ξεχωρίζει η πασίγνωστη Col de Turini, η οποία θα αποτελέσει και την Powerstage του αγώνα.
Η κατάταξη μετά το πέρας της τρίτης ημέρας


Το πρόγραμμα της τέταρτης ημέρας


Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.