WRC

Ράλι Μόντε-Κάρλο (2η μέρα): Σαν στο σπίτι του… 

Στην κορυφή της γενικής κατάταξης παραμένει ο Sebastien Ogier μετά το τέλος της δεύτερης μέρας στο Μόντε-Κάρλο. Δεύτερος ο Rovanpera, τρίτος ο Neuville. 

Μπορεί χθες βράδυ να άνοιξε η αυλαία της νέας σεζόν με δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές, αλλά το κύριο κομμάτι της δράσης έγινε σήμερα με έξι. Το δείγμα είναι σαφώς μεγαλύτερο, για να μπορέσουν να βγουν κάποια συμπεράσματα για την απόδοση των οδηγών.  

Τα πληρώματα πέρασαν από τις ειδικές διαδρομές Roure/Roubion/Beuil, Puget-Theniers/Saint Antonine, Brianconnet/Entrevaux και τις επαναληπτικές τους. Πέρα από τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες το οδόστρωμα ήταν στεγνό. Η συνολική απόσταση που διένυσαν οι οδηγοί είναι 105,34 χιλιόμετρα. Τα πράγματα για τα πληρώματα έγιναν πολύ πιο δύσκολα καθώς δεν υπήρχε στάση στο Service Park και το κάθε λάθος κοστίζει. 

Πρωτοπόρος ο Ogier

Στην πρωτοπορία μετά και την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας βρίσκεται ο Sebastien Ogier. Στο πρωινό loop αντιμετώπισε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα και αναγκάστηκε να πάει με το γκάζι στο πάτωμα. Κέρδισε και τις τρεις ειδικές διαδρομές του σκέλους ξεφεύγοντας στα 32,7 δευτερόλεπτα. Το απόγευμα δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για τον ίδιο καθώς το σερί νικών του στις ειδικές διαδρομές έσπασε. Η διαφορά έπεσε στα 36 δευτερόλεπτα από τα 39 που είχε φτάσει το πρωί.

O παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera , βγήκε στην αντεπίθεση μετά το μουδιασμένο ξεκίνημα της Πέμπτης. Μετά το κλατάρισμα του Evans το πρωί και με περισσότερο επιθετικό στυλ το απόγευμα ανέβηκε δεύτερος. Στις αρχές της τέταρτης ειδικής διαδρομής, είχε ατύχημα, με συνέπεια το πίσω σασί του Toyota Yaris να διαλυθεί μετά από επαφή με σιδερένια μπαριέρα. 

Πολύ καλό ήταν το ξεκίνημα του Thierry Neuville. Ο Βέλγος αν και ξεκίνησε με σχετικά μεγάλη διαφορά στο πρώτο σκέλος, πάτησε πολύ το γκάζι στο δεύτερο και πλέον φιγουράρει στην τριάδα του βάθρου (3ος). Στις δηλώσεις είπε πως αισθάνεται άνετα με το Hyundai i20, αλλά υπάρχει αρκετή δουλειά ακόμη. 

O Ott Tanak μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισε στο πρώτο σκέλος (κιβώτιο ταχυτήτων), άρχισε να βάζει δύσκολα στους ανταγωνιστές του. Ο Εσθονός μετά το πέρας της 2ης ημέρας βρίσκεται στην τέταρτη θέση. Στόχος είναι να μάθει το νέο Ford Puma και να αποκτήσει ρυθμό.  

Ο Elfyn Evans ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το δεύτερο σκέλος πλησιάζοντας αρκετά τον Ogier. Ο Ουαλός της Toyota έχασε 42 δευτερόλεπτα στην πέμπτη ειδική του πρωινού loop, κατρακυλώντας από την δεύτερη στην πέμπτη θέση. Αιτία στάθηκε ένα κλατάρισμα που είχε στο πίσω δεξί ελαστικό. Στο απογευματινό σκέλος, ξεκίνησε την αντεπίθεση του για να αναπληρώσει έστω και στο ελάχιστο τα 42 δευτερόλεπτα που έχασε. Κάλυψε μέρος του χαμένου χρόνου, έμεινε στην πέμπτη θέση.

Έκτος κατετάγη ο Dani Sordo. O Iσπανός της Hyundai ήταν αρκετά αργός τόσο χθες, όσο και σήμερα Παρασκευή, χάνοντας αρκετό χρόνο. Ήταν κάτι που το είπε άλλωστε στην μικτή ζώνη. O ομόσταυλός του Esapekka Lappi έχασε μια θέση και βρίσκεται όγδοος. 

O Takamoto Katsuta, μετά το ένα χαμένο λεπτό στην δεύτερη ειδική διαδρομή, άρχισε να “σκουπίζει” σταδιακά την διαφορά. Ο Ιάπωνας της Toyota Gazoo Racing, αναρριχήθηκε  στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης. Ανέφερε προβλήματα με τους υαλοκαθαριστήρες, παρά το γεγονός το ότι ο αγώνας ήταν στεγνός. 

Τα πρωτεία στην WRC 2 συνεχίζει να τα διατηρεί ο Nikolay Gryazin. Τον Ρώσο οδηγό της Toksport πλαισιώνουν οι Yohan Rossel και Stephane Lefebvre. Pepe Lopez και Adrien Fourmaux κλειδώνουν το top 5 της μεσαίας κατηγορίας. 

Δυσάρεστη έκπληξη ο Loubet

Μεγάλη έκπληξη (που στο τέλος αποδείχθηκε δυσάρεστη) της σημερινής ημέρας αποτέλεσε ο Pierre Louis-Loubet. Υπό τις σημειώσεις του έμπειρου στην κατηγορία Nicolas Gilsoul, πλασαρίστηκε στην έβδομη θέση λίγο πριν το τέλος του πρωινού σκέλους. 

Κατά τη διάρκεια της πέμπτης ειδικής διαδρομής, ο Γάλλος τράκαρε σε βράχο και αποκόμισε πρόβλημα στην υδραυλική υποβοήθηση. Έτσι έχασε ενάμιση λεπτό, αλλά έφτασε στην γραμμή του τερματισμού. Έπεσε στην ένατη θέση (στο WRC) και είναι 18ος γενικής. 

Απολαβάνει την συμμετοχή του ο Σερδερίδης

Η διαφορά του Ιορδάνη Σερδερίδη από τον τις πρώτες θέσεις έχει πλέον ξεφύγει κατά πολύ. Μετά και το ατύχημα του Loubet το πρωί βρίσκεται στην δέκατη θέση της κατηγορίας RC1, αλλά 17ος στην γενική κατάταξη. Πλέον απολαμβάνει στο έπακρο την συμμετοχή του στον αγώνα. 

Η δράση στο ράλι Μόντε-Κάρλο συνεχίζεται το Σάββατο, και πάλι με έξι ειδικές διαδρομές (9-14), συνολικού μήκους 111.78 χιλιομέτρων. 

Η κατάταξη μετά από την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας
Το πρόγραμμα της τρίτης ημέρας

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube και Twitter.

Χρήστος Κονδύλης

Η σχέση μου με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ξεκίνησε το 2007, και με το WRC από το 2014. Όταν δεν έχει WRC, παρακολουθώ F1 και MotoGP. Είμαι μέλος του f1racingnews.gr από τον Νοέμβριο του 2022.