Ο Sebastien Ogier,εκμεταλλευόμενος την έξοδο του Esapekka Lappi αναρριχήθηκε στην κορυφή της κατάταξης μετά το πέρας της δεύτερης ημέρας του ράλι Μεξικού. Δεύτερος ο Evans, τρίτος ο Neuville.
Το μεγαλύτερο κομμάτι του ράλι Μεξικού, κλήθηκαν να καλύψουν τα πληρώματα. Οι κύριες δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι οδηγοί, ήταν η ζέστη και τα υψηλά υψόμετρα, τα οποία επηρέασαν την απόδοση των αυτοκινήτων. Το πρόγραμμα περιλάμβανε 9 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 126,52 χιλιομέτρων.
Μεγάλος άτυχος ο Lappi
Η μέρα ξεκίνησε με την ειδική “Ibarilla 1”, η οποία σημαδεύτηκε από ατύχημα. Ο Esapekka Lappi, χτύπησε σε κολώνα ηλεκτρικού ρεύματος. Το πλήρωμα βγήκε σώο και αβλαβές, αλλά το Hyundai i20 N Rally1, διαλύθηκε και πήρε φωτιά. Κάπου εκεί οι ελπίδες για τη νίκη εξανεμίστηκαν και η ειδική διεκόπη. H σφοδρότητα της σύγκρουσης, είχε σαν αποτέλεσμα να ακυρωθεί και η επαναληπτική της, για να καθαριστεί ο δρόμος από τα συντρίμμια. Ο Φινλανδός δεν θα επανεκκινήσει την Κυριακή.
Οι πρωταγωνιστές στο μικροσκόπιο
O Sebastien Ogier εκμεταλλεύτηκε την έξοδο του Lappi και ανέβηκε στην πρώτη θέση. Με καθαρό δρόμο μπροστά του (οι οδηγοί που ξεκίνησαν υπό καθεστώς Rally 2 εκκινούσαν πρώτοι), ήταν συνεχώς στην πρώτη τριάδα. Έκανε άψογη διαχείριση της διαφοράς που “κληρονόμησε” από την εγκατάλειψη του Φινλανδού.Πλέον απομένουν τέσσερις ειδικές για να σφραγίσει την έβδομη νίκη της καριέρας του στο Μεξικό, που θα τον κάνει τον πολυνίκη του αγώνα.
Δεύτερος, μετά και την εγκατάλειψη του Lappi είναι ο Elfyn Evans. Με εξαίρεση το δεύτερο πέρασμα από την “Las Dunas” (6ος), έβαλε δύσκολα στον Sebastien Ogier. Ο Ουαλός έμεινε ικανοποιημένος από την απόδοση του Toyota Yaris WRC, και τόνισε πως όταν τα πράγματα πάνε καλά, λειτουργούν και καλά.
Tην τριάδα συμπλήρωσε ο Thierry Neuville. Για ακόμη μια μέρα, το κράτημα του αυτοκινήτου τον δυσκόλεψε αρκετά. Αυτό δεν τον εμπόδισε από το να τερματίσει στην τρίτη θέση. Σε αυτό συνέβαλαν και οι τέσσερις κερδισμένες ειδικές διαδρομές. Στόχος για τον Βέλγο αποτελεί η δεύτερη θέση, κάτι που το είπε άλλωστε στις δηλώσεις του.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera, κινήθηκε στον αυτόματο πιλότο. Αν και στην αρχή, έδειχνε να πιέζει για το παρθενικό 1-2-3 της Toyota στη σεζόν, απομακρύνθηκε από τις θέσεις του βάθρου. Με αυτό τον τρόπο πλήρωσε την λανθασμένη επιλογή σετ ελαστικών, στο απογευματινό σκέλος.
Στην πέμπτη θέση βρίσκεται ο Dani Sordo. Ο Ισπανός οδηγός της Hyundai, δεν μπόρεσε να βρει ρυθμό, προκειμένου να ροκανίσει τη διαφορά με τους διώκτες του. Επιπλέον, ορισμένα προβλήματα με το φρένο του Hyundai i20 N Rally1, έκαναν το αυτοκίνητο να γλιστράει περισσότερο. Στις δηλώσεις του στάθηκε στο γεγονός ότι πρέπει να πιέσει περισσότερο και στο όριο.
Επανεκκίνησαν M-Sport και Katsuta
Υπό καθεστώς Rally 2 επανεκκίνησαν και τα τρία εργοστασιακά αυτοκίνητα της M-Sport. Για τον Ott Tanak, ήταν σα να μη έγινε ποτέ η χθεσινή πανωλεθρία. Ο Εσθονός σημείωσε ανταγωνιστικούς χρόνους, παρά τα προβλήματα με την πρόσφυση. Στην Media Zone, εξέφρασε την ικανοποίηση του για την απόδοση του σήμερα.
Οι Pierre Louis-Loubet και Ιορδάνης Σερδερίδης, συνέχισαν στον δικό τους ρυθμό, με τον Γάλλο οδηγό να μαζεύει εμπειρίες και τον Έλληνα ιδιώτη οδηγό να απολαμβάνει τον αγώνα.
Μόνο που η ατυχία χτύπησε για ακόμα μια φορά την πόρτα του Loubet. Κατά τη διάρκεια της “Derramadero 2”, χτύπησε σε έναν βράχο την ώρα που περνούσε μια διασταύρωση με συνέπεια να καταστραφεί το πίσω μέρος του Ford Puma και να εγκαταλείψει.
Μετά την ψυχρολουσία της πρώτης ημέρας ο Takamoto Katsuta, συνέχισε σαν να μην είχε συμβεί το χθεσινό ατύχημα. Ο Ιάπωνας οδηγός της Toyota, ήταν σταθερά μέσα στην εξάδα, και θα επιδιώξει να πάρει τους έξτρα βαθμούς της Powerstage την Κυριακή. Στην Media Zone ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η εμπειρία ήταν καλή αλλά δεν απόλαυσε τις ειδικές.
Όσον αφορά την WRC 2, πρωτοπόρος παραμένει ο Gus Greensmith, με τους Adrien Fourmaux,Emil Lindholm,Oliver Solberg και Kajetan Kajetanowicz να κλείνουν την δεκάδα.
H γενική κατάταξη μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας


Το ράλι Μεξικού, ολοκληρώνεται σήμερα Κυριακή (19/3), με τέσσερις ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 61,36 χιλιομέτρων. Η αρχή θα γίνει με το τέταρτο πέρασμα από την υπερειδική “Las Dunas”, και το πρώτο πλήρωμα θα εκκινήσει στις 16:05 ώρα Ελλάδας.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.