Αλλαγή σκήπτρων είχε η δεύτερη ημέρα του ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, με τον Kalle Rovanpera να προηγείται μετά το τέλος αυτής. Δεύτερος ο Neuville, τρίτος ο Evans. Kαταστροφή για Ogier,Loubet και Lappi
Γεμάτη δράματα ήταν η πρώτη πλήρης ημέρα του νεοσύστατου ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης. Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στην Τσεχία, ήταν ικανές για να δημιουργήσουν προβλήματα στα πληρώματα, με τις σημειώσεις να παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Άλλα πληρώματα επηρεάστηκαν περισσότερο και άλλα λιγότερο.
Πως διακυμάνθηκε η δεύτερη ημέρα του ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης
Επικεφαλής της γενικής κατάταξης μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας είναι ο Kalle Rovanpera. Ο Φινλανδός ήταν άψογος στις δύσκολες καιρικές συνθήκες και προχωρά ακάθεκτος προς την μαθηματική κατάκτηση του δεύτερου τίτλου της καριέρας του. Για να γίνει αυτό θα πρέπει η διαφορά με τον Elfyn Evans να είναι μεγαλύτερη ή ίση των 30 βαθμών μετά το πέρας του αγώνα.
Μια πολύ σπουδαία μάχη για την δεύτερη θέση είχαν οι Elfyn Evans και Thierry Neuville. Το τέλος της δεύτερης ημέρας βρίσκει τον Βέλγο δεύτερο και τον Ουαλό τρίτο, βλέποντας τις ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου να εξανεμίζονται. Για να παρατείνει την στέψη στην Ιαπωνία, θα πρέπει να σκοράρει περισσότερους πόντους από τον Kalle Rovanpera. Βλέποντας την διαφορά με τον νεαρό οδηγό της Toyota να αυξάνεται εκθετικά σε κάθε ειδική, στόχευσε στην μικρότερη δυνατή φθορά των ελαστικών του και να φτάσει με ασφάλεια και χωρίς προβλήματα στο Service Park.
Οι βρόχινες καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τον Ott Tanak, ο οποίος βρίσκεται στην τέταρτη θέση γενικής και απέχει κάτι παραπάνω από ένα λεπτό από την κορυφή. Ο Εσθονός ανέφερε πως το Ford Puma WRC ήταν δύσκολο να το οδηγήσει σε βρόχινες συνθήκες, φέρνοντας τα προβλήματα αξιοπιστίας του και πάλι στο προσκήνιο.
Την πέμπτη θέση κατέλαβε ο Takamoto Katsuta. Ο Ιάπωνας πέρα από τις κακές καιρικές συνθήκες κλήθηκε να αντιμετωπίσει προβλήματα με το υβριδικό σύστημα στην SS5, τα οποία ευτυχώς δεν του κόστισαν την θέση του
Καταστροφική ήταν η σημερινή ημέρα για τον Sebastien Ogier. Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επέστρεψε με τον χειρότερο τρόπο στην δράση, καθώς στην SS3 είχε κλατάρισμα και έσπασε την ζάντα. Έχασε πολύτιμο χρόνο, με συνέπεια να πέσει έκτος γενικής. Από εκείνο το σημείο και μετά προσπάθησε να σημειώσει ανταγωνιστικούς χρόνους, ευρισκόμενος στην πρώτη πεντάδα αυτών. Έβδομος είναι ο Teemu Suninen
Όγδοος βρίσκεται ο Gregoire Munster, o οποίος κινήθηκε στον δικό του ρυθμό και μαζεύει εμπειρίες και αγωνιστικά χιλιόμετρα στους πρώτους αγώνες του Λουξεμβουργιανού οδηγού με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally1.
Πανωλεθρία για Lappi,Loubet
Όλα έδειχναν πως ο Esapekka Lappi εύκολα ή δύσκολα θα επανάκαμπτε μετά την ποινή που πήρε την Πέμπτη. Ο Φινλανδός γλίστρησε σε μια αριστερή στροφή, με συνέπεια το i20 του να διαλυθεί ολοσχερώς και έτσι εγκατέλειψε. Στο σημείο του ατυχήματος υπήρχαν θεατές και έτσι πολύ εύκολα μπορούσε να γίνει το κακό. H SS6 ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας, διότι οι θεατές βρισκόντουσαν σε αντικανονική θέση σε όλο της το μήκος, κι ενώ είχε προηγηθεί το τρομακτικό ατύχημα του Lappi.
Καταστροφική ήταν η ημέρα και για τον Pierre-Louis Loubet. Αρχικά τιμωρήθηκε με ποινή ενός λεπτού και πήρε πρόστιμο 1.500 ευρώ, αφού δεν είχε δέσει σωστά το κράνος του τόσο ο ίδιος όσο και ο συνοδηγός του Benjamin Veillas. Σα να μην έφταναν όλα αυτά, έπρεπε να αλλάξει λάστιχο μόλις 200 μέτρά από την εκκίνηση της SS8, και έτσι έπεσε εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας.
Την βαθμολογούμενη δεκάδα ολοκλήρωσαν οι Emil Lindholm και Erik Cais, με τον Φινλανδό να ηγείται στο WRC 2. Τα δράματα δεν έλειψαν από τη συγκεκριμένη κατηγορία. Αρχικά ο Yohan Rossel ήταν αυτός που βίωσε για τα καλά την σκληράδα του ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης ο οποίος είχε έξοδο και εγκατέλειψε. Ακριβώς τα ίδια έπαθε και ο Andreas Mikkelsen, με τον Νορβηγό τελικά να συνεχίζει χάρη στις υπεράνθρωπες προσπάθειες των θεατών και του ίδιου.
Η γενική κατάταξη μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας
Αύριο Σάββατο (28/10), τα πληρώματα θα περάσουν τα σύνορα και θα βρίσκονται σε Γερμανία και Αυστρία για την δεύτερη μέρα του ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης. Το πρόγραμμα αυτής περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 109,5 χιλιομέτρων ξεκινώντας από την “Schärdinger Innviertel 1” στις 09:15 το πρωί ώρα Ελλάδας.
Διαβάστε όλα τα νέα του WRC εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord,Twitter