Rally Ακρόπολις – 2η μέρα: Ταχύτερος ο Rovanperä

O Kalle Rovanperä ολοκλήρωσε την δεύτερη μέρα του Rally Ακρόπολις στην κορυφή της κατάταξης, με τους Ott Tänak και Sébastien Ogier να τον ακολουθούν.

Η δεύτερη μέρα του Rally Ακρόπολις δυσκόλεψε αρκετά τα πληρώματα, με την δράση να ξεκινάει με την ειδική των Αγίων Θεοδώρων και του Λουτρακίου και να ολοκληρώνεται στις ειδικές της Θήβας και των Ελατείων. Ο Kalle Rovanperä διατηρεί βραχεία κεφαλή, όντας μόλις 3,6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Ott Tänak.

Ο Φιλανδός οδηγός της Toyota ήταν πολύ σταθερός καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, ενώ ο πολύ γρήγορος χρόνος του στην ειδική του Λουτρακίου του επέτρεψε να ανέβει στην κορυφή της κατάταξης.

Πίσω του ακολουθεί ο Ott Tänak, ο οποίος υποστήριξε ότι δυσκολεύτηκε πάρα πολύ με το set-up του i20. O Εσθονός κέρδισε το πρώτο πέρασμα από την ειδική των Αγίων Θεοδώρων, καθώς και την ειδική “Ελάτεια”, ενώ δυσκολεύτηκε πολύ με την διαχείριση της σκληρής γόμας στην ειδική της Θήβας.

Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Sébastien Ogier, ο οποίος είχε μία εξαιρετική μέρα δεδομένου ότι είχε τον άχαρο ρόλο να “καθαρίζει” τις ειδικές διαδρομές. Παρ’ όλα αυτά, ο Γάλλος βρισκόταν σταθερά κοντά στους πρωτοπόρους, καταφέρνοντας, μάλιστα, να κερδίσει την ειδική της Θήβας.

Τέταρτος είναι ο Dani Sordo, ο οποίος, επίσης, δυσκολεύτηκε με τα ελαστικά του. Ο Ισπανός βρίσκεται 20 περίπου δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Στην ειδική του Λουτρακίου ο οδηγός της Hyundai δέχτηκε 10 δευτερόλεπτα ποινή για jump start.

Στην πέμπτη κι έκτη θέση βρίσκονται τα δύο αυτοκίνητα της M-Sport των Adrien Fourmaux και Gus Greensmith. Ο Γάλλος ήταν αρκετά σταθερός, ενώ ο Βρετανός ήταν, καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, πιο αργός από τον teammate, κάνοντας, μάλιστα, και τετακέ στην ειδική της Θήβας.

Μεγάλοι άτυχοι της ημέρας ήταν οι Elfyn Evans και Thierry Neuville. Ο Evans αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στην ειδική Λουτρακίου και, καθώς δεν υπήρχε ενδιάμεσο service, “κληρονόμησε” αυτό το πρόβλημα και στις υπόλοιπες ειδικές της ημέρας, καταστρέφοντας, επί της ουσίας, τις ελπίδες που είχε για ένα καλό αποτέλεσμα.

Από την άλλη, ο Neuville δεν μπόρεσε να βάλει εμπρός το i20 του μετά το tyre fitting στο Λουτράκι, με το πρόβλημα να εντοπίζεται στην ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού του. Αυτό, είχε ως αποτέλεσμα να συνεχίσει την ημέρα, χωρίς την ηλεκτρική υποβοήθηση.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1.Rovanperä-Halttunen (Toyota Yaris WRC) 1:01:57,1

2.Tänak-Järveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) +3,7

3.Ogier-Ingrassia (Toyota Yaris WRC) +3,9

4.Sordo-Rozada (Hyundai i20 Coupe WRC) +23,9

5.Fourmaux-Jamoul (Ford Fiesta WRC) +54,2

6.Greensmith-Patterson (Ford Fiesta WRC) +1:23,3

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik Tok,Discord και Twitter.

Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.

F1RACINGNEWS