Ράλι Μόντε Κάρλο: 3η ημέρα – Στην 1η θέση ο Ogier

Ο Sebastian Ogier επικράτησε του Sebastien Loeb χάρη στο set up που επέλεξε και κατέλαβε την πρώτη θέση της κατάταξης στην 3η ημέρα του Ράλι του Μόντε Κάρλο. Δεύτερος ο Loeb, τρίτος ο Breen. Λάθος ο Evans στην 11η ειδική διαδρομή

Η 3η ημέρα έμελλε να έχει αρκετό ενδιαφέρον για ομάδες και οδηγούς. Στην 9η ειδική διαδρομή ο Elfyn Evans σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με χρόνο 9 λεπτά και 12,8 δευτερόλεπτα. Στην 10η ειδική διαδρομή ο Oliver Solberg έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και βγήκε εκτός δρόμου. Ο Σουηδός οδηγός της Hyundai μετά το πέρας της σημερινής ημέρας βρίσκεται στην 49η θέση της γενικής κατάταξης.

Στην 11η ειδική διαδρομή ο Elfyn Evans στην προσπάθεια του να πάρει μια δεξιά κλειστή στροφή, ακούμπησε τα πρανή και κατέληξε με μη ασφαλή τρόπο στην πλαγιά εκείνου του σημείου. Οι διοργανωτές διέκοψαν την ειδική διαδρομή. Ο Evans με αυτό το λάθος έδωσε την 3η θέση στον Craig Breen. Μετά το τέλος της ημέρας βρίσκεται στην 26η θέση της γενικής κατάταξης.

Η 3η ημέρα του Ράλι του Μόντε Κάρλο έκλεισε με τον Kalle Rovanpera να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο στις απογευματινές ειδικές διαδρομές “12” και “13”. Ο Φιλανδός οδηγός της Toyota βρήκε τα πατήματα του με το Toyota Yaris και ξεκίνησε να κλείνει την διαφορά από τον Ιρλανδό οδηγό της Ford (σ.σ. Breen).

Στην 5η θέση τερμάτισε ο Gus Greensmith. Ο Βρετανός οδηγός της Ford αντιμετώπισε πρόβλημα στην 10η ειδική διαδρομή και έχασε αρκετό χρόνο. Από την άλλη η Huyndai είχε πολύ δύσκολη ημέρα. Ο Tanak έπαθε κλατάρισμα και έπεσε στην 31η θέση της γενικής κατάταξης. Στον αντίποδα ο Thierry Neuville αντιμετώπισε πρόβλημα με το αυτοκίνητο του, αλλά συνέχισε και τερμάτισε στην 6η θέση.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Αναλυτικά η κατάταξη:

Ράλι Μόντε Κάρλο

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS