Τα αποτελέσματα των τελευταίων αγώνων δυσκολεύουν την κατάσταση για το back-to-back Πρωτάθλημα του Quartararo, καθώς κρατά ελεγχόμενη τη διαφορά με τον Aleix Espargaro, ωστόσο δε μπορεί να σταματήσει την κυριαρχία του Bagnaia…
Αραγονία, Ιαπωνία, Ταϊλάνδη, Αυστραλία, Μαλαισία και Βαλένθια. Έξι Grand Prix απέμειναν για την ολοκλήρωση και του φετινού Πρωταθλήματος, με τη μάχη για το Πρωτάθλημα να…’ανάβει’. Ο Quartararo παραμένει πρωτοπόρος στη βαθμολογία, έχοντας 211 πόντους, με τρεις νίκες έως τώρα στο ενεργητικό του. Ακολουθεί, 30 πόντους πίσω, ο Pecco Bagnaia, ο οποίος μετρά 4 συνεχόμενες νίκες, ενώ στην τρίτη θέση καραδοκεί ο Aleix Espargaro, 3 πόντους μόλις πίσω από τον Ιταλό. Μαθηματικές ελπίδες έχουν και άλλοι αναβάτες, όπως ο Bastianini, ωστόσο βρίσκονται 70+ πόντους μακριά. Επομένως, μοιάζει αδύνατο να ‘ματσαριστεί μια τέτοια διαφορά.
Τρία 48ωρα νωρίτερα, ο Γάλλος σούπερ σταρ, εκκινούσε τον αγώνα από την 8η θέση, όμως ο ρυθμός αγώνα της Yamaha ήταν απογοητευτικός και απαγορευτικός ώστε να διεκδικήσει τη νίκη. Υιοθετώντας το παράδειγμα της Honda με τον Marquez, το οποίο σαφώς και ήταν επιτυχημένο τα προηγούμενα χρόνια, η Yamaha έχει αφοσιωθεί στο πως θα ικανοποιήσει έναν αναβάτη, βασιζόμενοι στο ταλέντο του και στην αποτελεσματικότητα της συνεργασίας τους. Πέρυσι αν και δεν υπήρχε αυτή η τακτική από την αρχή, η συνταγή πέτυχε με τον Fabio Quartararo να στέφεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
Τη φετινή σεζόν, οι δυναμικές άλλαξαν απότομα, μα έως και την καλοκαιρινή διακοπή ο Γάλλος έμοιαζε να…παίζει μόνος του. Αυτή τη στιγμή όμως, η Ducati ‘σαρώνει’, και η διαχείριση αποτελεσμάτων δεν αρκεί στον ‘El Diablo’. Η απογοήτευση όταν επέστρεψε στο γκαράζ της Yamaha μετά τον αγώνα, αντικατόπτριζε και την έντονη ανησυχία του για τη συνέχεια…
”Οδηγούσα σαν να έχω ένα μαχαίρι στο λαιμό μου”
Οι δηλώσεις του Quartararo μετά το P, ήταν ενδεικτικές της ψυχολογικής του κατάστασης.
”Εκκινούσαμε μακριά από την κορυφή, αλλά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα δε καταφέραμε να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας. Έπεσε ο Miller και ο Bez, και κερδίσαμε κάποιες θέσεις, μα ήμασταν αδύναμοι να ‘ενοχλήσουμε’ τους μπροστινούς. Μια φορά μόνο βγήκα εκτός γραμμής στην 10η στροφή, και μετά δεν μπορούσα ούτε να πλησιάσω ξανά τον Marini που ήταν στην 4η θέση εκείνη τη στιγμή…”
“Περισσότερο από θυμωμένος, ήμουν πραγματικά απογοητευμένος, γιατί έδωσα το 100% μου και δεν μπορούσα να παλέψω για περισσότερα. Φτάσαμε πραγματικά στο όριο την μοτοσυκλέτας μας σήμερα…”
“Δε θα πω ότι ανησυχώ για το πρωτάθλημα, αλλά δεν μπορώ να είμαι βέβαιος πως θα γίνει δικό μας. Έως τώρα ήμουν πιο συνεπής από τους αντιπάλους μου, αλλά σε ταχύτητα δεν είμαστε ιδιαίτερα γρήγοροι…”
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord,Twitter