4 διαφορετικοί πρωτοπόροι στη βαθμολογία στους 4 πρώτους αγώνες, με το LeMans να είναι εδώ για 27η συνεχόμενη σεζόν!
Η επαναφορά του Marc Marquez και το ζήτημα του arm-pump που αντιμετώπισε ο Fabio Quartararo τη στιγμή που πήγαινε ‘σβηστά’ για μια ακόμη νίκη, έρχονται να μας υπενθυμίζουν ότι σε δύο τροχούς τίποτα δεν είναι δεδομένο, και όλα μπορούν να αλλάξουν μέσα σε δευτερόλεπτα. Σε κάθε περίπτωση, οι 4 πρώτοι αγώνες έχουν δείξει ξεκάθαρη υπεροχή της Yamaha στο σύνολο. To LeMans που ακολουθεί ευνοεί. Το 1-2 ,ωστόσο, της Ducati στη Jerez είναι κάτι που μας υπενθύμισε ότι οι Ιταλοί δουλεύουν μεθοδικά και διψούν εξίσου. Πίσω έρχεται και ο Marc, ο οποίος είναι μακριά από τον γνωστό αγωνιστικό εαυτό του, μα έχει μπροστά του πάρα πολλούς αγώνες για να βρει απάντηση στο σημερινό -50 από την κορυφή. Πάντα υποψήφια και η Πρωταθλήτρια Suzuki, η οποία όμως δεν μπορεί να βρει ρυθμό στον ένα γύρο, και αυτό αποτελεί μεγάλο αγκάθι ιδιαίτερα τη φετινή χρονιά…
Ducati…με φόρα!
Το Ιταλικό εργοστάσιο προέρχεται από σπουδαία επικράτηση στη Jerez, αλλά ,δεδομένα, ‘θυμάται’ και την περσινή νίκη στo LeMans. Μια νίκη που διέκοψε το σερί Honda-Yamaha στη Γαλλία, που μετρούσαν 5+7 νίκες αντίστοιχα. Ο Danilo Petrucci υπενθύμισε μετά από καιρό πόσο δυνατός είναι και πήρε μια επεισοδιακή νίκη, όντας σταθερότατος κ’ ψύχραιμος. Το ερώτημα ,προφανώς, είναι τι μπορεί να καταφέρει φέτος, μένοντας ‘σε επαφή’ με τις καλές εμφανίσεις. Η Ducati έχει ανάγκη από συνεχόμενες νίκες προκειμένου να ‘σβήσει’ τις αποτυχίες του Qatar, και να πιστέψει στις δυνάμεις της. Η χάραξη της πίστας δεν βοηθά, αλλά ψάχνει καλές κατατακτήριες προκειμένου να εκμεταλλευτούν την εκκίνηση της Κυριακής…
Σε ατομικό επίπεδο, ο Francesko Bagnaia θα ψάξει βαθμούς προκειμένου να μείνει στην κορυφή και μετά την ολοκλήρωση του LeMans GP. Η περσινή τακτική του Mir να μαζεύει τα πάντα σε κάθε αγώνα τον έφερε σε θέση ισχύος, όταν όλοι δεν ‘έβλεπαν’ τέτοια εξέλιξη. Μια παρόμοια τακτική θέλουν να ψάξουν κιάλλοι αναβάτες όπου μπορεί να μην έχουν την απόλυτη ισχύ στη μοτοσυκλέτα τους, όπως ο Aleix Espargaro. Ο Pecco είναι ,πάντως, μαζί με τον Quartararo οι κορυφαίοι σε ένα γύρο, και μπορεί να το εκμεταλλευτεί το Σάββατο. Ο Miller ,από μεριάς του, ίσως εμφανιστεί ‘διαφορετικός’ μετά τη συγκινητική νίκη στη Jerez, και η ψυχολογία του αποτελέσει ‘όπλο’…
Μπορεί να το ‘γυρίσει’ ο Petrux;
Είναι μια συγκυρία που ο Petrucci μπορέσει να εμφανιστεί και πάλι στο προσκήνιο. Διότι, έως τώρα ουσιαστικά είναι σαν να μην αγωνίζεται. Φυσικά και δεν φταίει ο ίδιος, αλλά η τραγική εικόνα της KTM Tech3. Δε μπορούμε να πιστέψουμε πως ο ίδιος είναι αυτός που ‘καθυστερεί’ την ανταγωνιστικότητα της μοτοσυκλέτας. Μιλάμε για έναν έμπειρο αναβάτη, ίσως όχι Πρωταθληματικού επιπέδου, αλλά αδιαμφισβήτητα ικανότατου αθλητή. Δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα εάν η πίστα ‘βοηθήσει’, αλλά εφόσον ο ίδιος έχει νικήσει στο LeMans πριν λίγους μήνες, αυτό θα βοηθήσει ψυχολογικά. Το ψάχνει και ο ίδιος ένα μεγάλο αποτέλεσμα, μιας και άλλα περίμενε βλέποντας τον Oliveira πέρυσι, κι άλλα βιώνει φέτος…
Rossi;
Μετά τις εξαιρετικές πρώτες κατατακτήριες της σεζόν, κανείς δε φανταζόταν ότι ο Rossi θα ήταν σε πίεση αποτελεσμάτων. Ό,τι κι αν δοκιμάζει δεν του ‘βγαίνει’, και πλέον ψάχνει απεγνωσμένα μια θετική εμφάνιση προκειμένου να ‘κόψει’ τις ορέξεις ορισμένων που δεν έχασαν ευκαιρία να ξεκινήσουν δηλώσεις για αδυναμίας του να ανταπεξέλθει σε αυτή την ηλικία. Ο Rossi ,μέσω και δικών του τοποθετήσεων, υποδεικνύει πως δεν έχει να αποδείξει τίποτα. Αυτή είναι και η αλήθεια. Ωστόσο είναι δύσκολη συνθήκη να είσαι τόσο πίσω σε όλα τα sessions. Δεν το ευχαριστιέται ούτε ο ίδιος μια τέτοια οδήγηση, όντας ένας αναβάτης με τόσες επιτυχίες στο σπορ. Η ανάκαμψη του Morbidelli με βάθρο κιόλας στη Jerez, φέρνει αισιοδοξία ότι ο Rossi μπορεί να βρει ρυθμό, μα αυτό μόνο ο ίδιος μπορεί να επιβεβαιώσει μέσω της αγωνιστικής παρουσίας του. Υπάρχουν πολλοί αγώνες ,εξάλλου, για να βρει το No.200 βάθρο του, που ψάχνει φέτος στην Petronas SRT…
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Discord και Twitter.