H Honda έχει την απόλυτη κυριαρχία στην Γερμανία, ωστόσο φέτος αυτό αμφισβητείται όσο ποτέ άλλοτε…
Μετά την περσινή ματαίωση λόγω του ιού, η πίστα του Sachsenring είναι και πάλι εδώ για 23η σεζόν. Μια πίστα την οποία έχει μετατρέψει σε τόπο θριάμβου η Honda καθώς μετρά 10 συνεχόμενες νίκες! Οι 7 τελευταίες προερχόμενες από τον Marc Marquez, και οι 3 πρώτες από τον Dani Perdosa, σε εποχές που ακόμα ο μικρόσωμος Ισπανός κυριαρχούσε με τη Repsol Honda. Μπορεί αυτή τη χρονική στιγμή η Honda να θυμηθεί τις ένδοξες αυτές στιγμές και να βρεθεί στην κορυφή; Δύσκολο…
Οι 4 αναβάτες των Ιαπώνων βρίσκονται σε κακή κατάσταση, και μοιάζει να διανύουν την πιο δύσκολη περίοδο τα τελευταία χρόνια. Όλοι θέλουν, αλλά μάλλον αυτή τη στιγμή δεν μπορούν. Ο Marc προσπαθεί να διαχειριστεί το σώμα του και παράλληλα ‘παλεύει’ να οδηγήσει πολύ επιθετικά μια Honda που το απαιτεί. Ακόμη δεν έχει βρει θέση στα υψηλά στρώματα και οι πτώσεις στοιχίζουν αρκετά σε βαθμούς, ωστόσο όπως έχει δηλώσει επανειλημμένως και ο ίδιος δεν τον απασχολεί η βαθμολογική συγκομιδή, αλλά μόνο να βρει τον ‘παλιό’ εαυτό του.

Ο Espargaro φέτος έκανε το μεγάλο βήμα στην καριέρα του, και αυτός όμως παραμένει μακριά από εκεί που θα ήθελε. Όχι μόνο βάζει τη Honda στην 5άδα, αλλά πολλές φορές βρίσκεται κ’πίσω από τον Marc, που είναι σε διαδικασία επιστροφής.
Στο στρατόπεδο της LCR τα πράγματα κυλούν θετικά για τον Nakagami, αλλά απογοητευτικά για τον Alex Marquez. O Ιάπωνας θέλει να εκμεταλλευτεί τις συνθήκες και να αποδείξει εντός πίστας ότι είναι ένα κεφάλαιο για τη Honda. Από την άλλη, ο αδερφός του Marc ταλανίζεται στις πολλές πίσω θέσεις, και εάν εξαιρέσουμε το Γαλλικό GP ίσως και να είναι η απογοήτευση της χρονιάς…
Θα μείνει ψηλά η ΚΤΜ;

O θρίαμβος του Oliveira στην Ισπανία πανηγυρίστηκε έξαλλα στην ΚΤΜ δύο εβδομάδες πίσω. Η Αυστριακή ομάδα θέλει να συνεχίσει το θετικό momentum και στηρίζεται και στον Binder για να μπει ξανά ‘σφήνα’. Ο Πορτογάλος είναι 7ος στη βαθμολογία με 54 πόντους, έχοντας ωστόσο μαζέψει 45 σε Ιταλία και Ισπανία!
Αποτελέσματα ωστόσο η ΚΤΜ περιμένει και από την Tech3, που δεν κατάφερε να ‘συνοδεύσει’ με κάτι καλό τη νίκη του Oliveira στην Catalunya, καθώς Petrucci-Lecuona είχαν πτώσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα ενώ βρίσκονταν ψηλά. Η παρουσία του Lecuona απειλείται άμεσα ενόψει 2022, καθώς υπενθυμίζουμε πως ο Remy Gardner έχει ‘reserve’ μια θέση…
Επιστροφή Alex Rins
Η τραγική αγωνιστική παρουσία του Rins στο φετινό πρωτάθλημα συνεχίστηκε με τον τραυματισμό του με ποδήλατο εντός της πίστας Catalunya! Ο Ισπανός έμεινε εκτός όλου του προηγούμενου τριημέρου κ’ ήταν τυχερός που μεσολάβησε διακοπή μιας εβδομάδας. Το χέρι βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση και είναι έτοιμος ενόψει Sachsenring. Ό,τι κι αν λέμε για τον Rins, πρέπει να υπενθυμίσουμε πως το μεγαλύτερο μέρος του 2020 αγωνιζόταν και πάλι μακριά από το 100% του λόγω τραυματισμού. Συνεπώς, όσο απογοητευτικός κι αν είναι, μιλάμε για έναν μαχητή που δεν…’μασάει’.
Η Suzuki ψάχνει καλές κατατακτήριες προκειμένου να βρεθεί ψηλά στο grid και να διεκδικήσει τη νίκη την Κυριακή. Η χρονιά ως τώρα κυλά όπως αναμενόταν, ωστόσο η μεγάλη διαφορά με πέρυσι είναι τα μεγαλύτερα βήματα προόδου που έχουν κάνει Ducati & Yamaha…
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Discord και Twitter.