Pre Race, Doha: Θα απαντήσει η Ducati;

Δεύτερος αγώνας του 2021 στην ίδια τοποθεσία, αλλά με άλλη ονομασία: GP Doha. Ώρα για το Pre Race…

Έχοντας εικόνα από τριήμερο και χειμερινές δοκιμές στην πίστα Losail δείχνει ευκολότερο να προβλέψουμε την διακύμανση του αγώνα της Κυριακής στη Doha. Όμως, πόσο εύκολο μπορεί να είναι στην πράξη όταν είδαμε τόσο αμφίρροπες μάχες στην πρεμιέρα…

Ducati από νωρίς σε πίεση…

Το ιταλικό εργοστάσιο έχει μάθει να εργάζεται κάτω από συνθήκες πίεσης και κυρίως αρνητικής, μιας και είναι αρκετά χρόνια μακριά από τίτλους. Τελευταία σεζόν κυριαρχίας είναι το 2007 κατακτώντας ντάμπλ, υπό τις οδηγικές ικανότητες του Stoner. Φέτος, συμβαδίζοντας με την τακτική της Ferrari στην F1, αποφάσισε να εμπιστευθεί νέα παιδιά, δίχως τις περγαμηνές των προκατόχων τους. Η άνετη νίκη του Vinales την Κυριακή, ενώ στον πρώτο γύρο είχαμε 4 Ducati στις πρώτες θέσεις είναι μια δύσκολη συνθήκη για όλους. Ουσιαστικά, ο τρόπος που πήραν το βάθρο Zarco-Bagnaia διασκέδασε τις εντυπώσεις, αλλά δεν ικανοποίησε εξολοκλήρου τον Dall’Igna. Αυτή τη φορά Miller-Bagnaia συν τον Zarco πρέπει να διαχειριστούν καλύτερα τα ελαστικά προκειμένου κάποιος να φέρει την νίκη. Στα δικά μας μάτια η Ducati με τον Jack Miller παραμένει φαβορί για νίκη και για ένα πιθανό διπλό βάθρο…

Στα απέναντι στρατόπεδα, η Yamaha επιθυμεί να επενδύσει στην άψογη τηλεμετρία του Vinales στον αγώνα, ώστε να βάλει και τους υπόλοιπους αναβάτες στην εξίσωση. Ο Quartararo θέτει υποψηφιότητα για την Pole ή την πρώτη σειρά εκκίνησης με βάση τον ρυθμό στον ένα γύρο, ωστόσο δύσκολα θα γίνει φαβορί και για νίκη. Δεδομένα το κλίμα στη Yamaha είναι εξαιρετικό. Ο Lin Jarvis και το λοιπό επιτελείο θέλει να εκμεταλλευτεί την απουσία του Marquez για να μπει δυνατά στη διεκδίκηση του φετινού Πρωταθλήματος.

Η Suzuki θέλει να βρίσκεται όσο πιο κοντά στην κορυφή μετά την εκκίνηση, ώστε να εκμεταλλευτούν τον εξαιρετικό ρυθμό αγώνα. Mir και Rins βάδιζαν μαζί σε χρόνους και αυτό αναμένεται και πάλι. Είναι μια πίστα που δεν προσφέρει τα επιθυμητά στους Ιάπωνες παραδοσιακά, μα όσο περισσότεροι βαθμοί παρθούν ίσως μετρήσει στη συνέχεια…

PETRONAS Yamaha Racing Team duo completes third day of Qatar test

Αλλαγή πλεύσης η Petronas

Ο πρώτος αγώνας κύλησε άσχημα για την Petronas, με τον Morbidelli να αντιμετωπίζει θέμα πριν καν μπει στη σχάρα εκκίνησης. Ο Rossi δεν είχε πρόσφυση και η κατρακύλα των δυο στην κατάταξη απογοήτευσε. Αυτή τη φορά θέλουν μια καλή βαθμολογία, ενώ θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον η παρουσία του Rossi το Σάββατο. Υπενθυμίζουμε ο Rossi ήταν η πρώτη μη εργοστασιακή στο πρώτο GP, εντυπωσιάζοντας τους πάντες θετικά ο ”Doctor”.

Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει και η απόδοση του Aleix για λογαριασμό της Aprilia. Έχουμε τονίσει ξανά πως μεγάλο ζήτημα τις τελευταίες χρονιές ήταν η σταθερότητα και η συνέπεια στους βαθμούς. Με δεδομένο ότι το MotoGp παραμένει στη Doha, ο Aleix θα έχει minimum στόχο την 7η θέση.

Τους πρώτους πόντους θα αναζητήσει η LCR, αφού το οδηγικό δίδυμο Nakagami/Α.Marquez αποχώρησαν με πτώσεις στο Qatar. Πρωτεύων στόχος τώρα στη Doha η απευθείας πρόκριση στο Q2.

Ο Pol Espargaro θα πιέσει ακόμα περισσότερο τη Honda, αντιγράφοντας το οδηγικό στυλ του Marquez. Έως τη στιγμή που θα είναι σε θέση μάχης ο Marc, η Honda θα έχει αρκετά σκαμπανευάσματα. Το γυρολόγιο είναι ενθαρρυντικό για την εξέλιξη της σεζόν, ωστόσο ο Ισπανός θέλει άμεσα να μάχεται για τις πρώτες θέσεις.

MotoGP, Enea Bastianini ufficializza: "Ho firmato con Ducati per il 2021"

Ο Enea Bastianini πιο έτοιμος από τους rookie

Η 10η θέση του Ιταλού στον αγώνα έδωσε πολλά χαμόγελα σε όλο τον κόσμο του MotoGp. Το ταλέντο του συγκεκριμένου παιδιού δεν κρύβεται και περιμένουμε εάν θα είναι και τώρα εξίσου ανταγωνιστικός.

Τέλος, δύσκολα θα ξεφύγει από τη μετριότητα η ΚΤΜ. Ο Oliveira δείχνει ένα σκαλί πιο προσαρμοσμένος, αλλά η δυναμική της ομάδας στη Doha παραμένει πολύ μακριά από εκεί που είδαμε πέρυσι…

**Ο αγώνας θα διεξαχθεί την Κυριακή (4/4, 20:00), εκ νέου στην πίστα Losail του Qatar. Μείνετε συντονισμένοι…

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube,Discord και Twitter.

F1RACINGNEWS