Post Race, Jerez: -Ducati; -Παρών!!

Το θριαμβευτικό 1-2 του Ιταλικού κολοσσού χθες στη Jerez έβαλε ‘φωτιά’ στο Πρωτάθλημα…

15 χρόνια μετά τη νίκη του Loris Capirossi, η Ducati επικράτησε ξανά στη Jerez. Η Ανδαλουσία αποτελεί αφιλόξενο τόπο για τους Ιταλούς, κι αυτή η νίκη επέφερε έξαλλα πανηγύρια στο γκαράζ. Μπορεί να έπρεπε ο πρωτοπόρος Quartararo να αντιμετωπίσει ζήτημα με το χέρι του για να οδηγήσει τον χθεσινό αγώνα ο Jack Miller, αλλά αυτό δεν μεταλλάσσει την εξαιρετική αφοσίωση κ’ συνέπεια του Αυστραλού και του Bagnaia για να φτάσουν στο 1-2. Η εξέλιξη των αγώνων στo Qatar απογοήτευσε, καθώς όλοι πίστεψαν ότι θα είναι ακόμη μια χρονιά δίχως ουσία. Παρά το γεγονός πως κατακτήθηκαν δύο Poles, δεν αξιοποιήθηκαν κι η Yamaha νίκησε δις…

Ωστόσο, αυτή τη φορά Ducati και Jack Miller έδωσαν απαντήσεις και η νίκη ήταν εμφατική. Πανηγυρίστηκε ως μια εκτός έδρας νίκη, μια νίκη που ήταν το αουτσάιντερ και δεν ήταν σε θέση διεκδίκησης πριν τον αγώνα. Ο Miller ξεκίνησε και πάλι δυνατά, αλλά αυτή τη φορά δεν πανικοβλήθηκε και παρέμεινε ισχυρός. Κράτησε με ευκολία τη 2η θέση και εκμεταλλεύτηκε άμεσα την ευκαιρία ανεβαίνοντας στην κορυφή. Η εικόνα των υπολοίπων ομάδων να τον συγχαίρουν γυρνώντας στο parc ferme είναι τεράστιο επίτευγμα για τον Αυστραλό. Επικοινωνιακό και ουσιαστικό επίτευγμα. Ο Bagnaia ήρθε πίσω του για να ολοκληρώσει την ‘δουλειά’, και να πάρει την 1η θέση της βαθμολογίας θέτοντας από τη πρώτη χρονιά στη Ducati μικρή υποψηφιότητα για τον τίτλο. Είναι άλλο ένα χαρακτηριστικό του MotoGp η ουσία, μετά το Πρωτάθλημα του Mir. O Bagnaia δεν έχει νικήσει ακόμα, αλλά έχει 3/4 βάθρα κι αυτό του δίνει την πρωτοπορία της βαθμολογίας…

Προσπαθεί ν’ ανακάμψει η Honda
MotoGP 2021, Spanish GP in Jerez. Takaaki Nakagami is the fastest of the  FP3s - Ruetir

Μια ομάδα κυρίαρχη τα τελευταία χρόνια, παλεύει να βρει τα πατήματα της με τον ηγέτη της πίσω στις πίστες. Το comeback του Marc είναι μάλλον το αναμενόμενο, προσπαθώντας με αργά βήματα να επιστρέψει στον θρόνο του. Θα ήταν ουτοπικό να περίμενε κανείς να πάρει νίκες με τη μια, έχοντας χάσει την εξέλιξη του Πρωταθλήματος για 9 μήνες. Και μόνο το γεγονός ότι συνήθως βρίσκεται πάνω από τον Pol Espargaro είναι μεγάλο επίτευγμα για τον ίδιο. Στη Jerez μας ‘κοψοχόλιασε’ με τις πτώσεις, ωστόσο δε μάσησε. Έτρεξε τον αγώνα του και ήταν 9ος, με τις κατατακτήριες να τον φέρνουν 14ο. Οι 16 βαθμοί του, είναι 50 λιγότεροι από την κορυφή αλλά αυτό δεν τον απασχολεί ακόμη. Υπάρχουν ακόμη 17 προς διεκδίκηση 25άρια και για να φτάσει σε θέση να τα πάρει πρέπει τώρα να παραμένει υγιής ιατρικά.

Στον αντίποδα, ο Pol Espargaro δεν δείχνει τα σημάδια ανταγωνιστικότητας που έψαχνε η Honda. Είναι πάρα πολύ νωρίς για ασφαλή συμπεράσματα, μα τη δεδομένη στιγμή δεν έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Δεν είναι εύκολο να αλλάξει το στυλ οδήγησης του σε άκρως επιθετικό, όπως ‘απαιτεί’ μια Honda. Σε αντίστοιχο επίπεδο είναι και ο Alex Marquez. Έκανε δύο άσχημους αγώνες στο Qatar, πήρε βαθμούς στο Portimao, ωστόσο έπεσε και στη Jerez χάνοντας την ευκαιρία για κάτι καλό. Το ότι ένας αναβάτης έχει πτώση δεν σημαίνει ότι δεν έχει και καλή απόδοση στο σύνολο. Ωστόσο, ο Alex χάνει κατά κράτος σε ρυθμό αγώνα από τον Nakagami. Στη Jerez έχασε από τον Taka σε όλα τα ελεύθερα, κατατακτήριες και ,προφανώς, τον αγώνα. Ο Ιάπωνας ήταν εξαιρετικός και ισοφάρισε την καλύτερη θέση που πήρε ποτέ, την 4η. Η LCR Honda κ’ ο Lucio Cecchinello τον εμπιστεύθηκαν, κι εκείνος είναι εδώ για να το ανταποδώσει…

‘Άφαντη’ η KTM…
Beirer hoping for more in Jerez: 'We cannot be happy with 11th position' -  Motorcycle Sports

Ένα Σαββατοκύριακο ακόμα μέτριο για τους Αυστριακούς. Η καταπληκτική περσινή παρουσία και της εργοστασιακής, και της δορυφορικής ομάδας ‘τρέλαναν΄ κόσμο. Δεν ήταν μόνο οι νίκες, αλλά ότι ήταν συνεχώς ψηλά. Κάτι που φέτος χάνεται εντελώς, με κάποιες σκόρπιες εμφανίσεις σε ένα γύρο να ξεχωρίζουν. Για του λόγου το αληθές, η KTM στο σύνολο και των δύο ομάδων της έχει 37 βαθμούς, όσους έχει ακριβώς και η Aprilia με ουσιαστικά έναν αναβάτη καθώς ο Aleix έχει μόνος του 35! Ίσως ,λοιπόν, η Aprilia εξελιχθεί σε μια μικρή περσινή KTM κι ας μην διαθέτει την ίδια πληρότητα έμπειρων αναβατών…

Ο Brad Binder είναι μαχητής και παρά την πτώση, συνέχισε και πάλεψε να σώσει την κατάσταση. Στο FP1 ήταν πρώτος συνολικά, και στο Q1 ήταν αυτός που πήρε την πρόκριση για τον τελικό κατατακτηρίων, επομένως η KTM περίμενε από αυτόν τα περισσότερα το συγκεκριμένο ΣΚ. Ο Oliveira από την άλλη πήρε την 11η θέση, ωστόσο ο ‘αθόρυβος’ αγώνας του μαρτυρά πως έφτασε ως εκεί περισσότερο εκμεταλλευόμενος άλλες πτώσεις ή την δική του τεχνογνωσία κι όχι ως δυναμική της KTM. Όπως και στην περίπτωση της Honda θα αναφέρουμε και πάλι πως υπάρχουν πολλά Grand Prx μπροστά μας, προκειμένου να δωθούν σαφής απαντήσεις…

Rossi…αγνοείται…

Ένας θρύλος του σπορ με αμέτρητες επιτυχίες και τεράστιες μάζες φανατικών οπαδών, κοσμεί με την παρουσία του στα 42 το paddock του MotoGp. Στο νέο ξεκίνημα φέτος ήθελε μια ομάδα που να επικοινωνεί άψογα κ’ να διαθέτει ένα όμορφο κλίμα εντός του γκαράζ. Η αγκαλιά της Petronas περίμενε τον Valentino Rossi δικαιώνοντας τις επιθυμίες. Σε αγωνιστικό επίπεδο ξεκίνησε ιδανικά, παίρνοντας την πρωτιά στις κατατακτήριες του Qatar σε μη εργοστασιακούς αναβάτες. Αυτό ,ωστόσο, ήταν και το τελευταίο σπουδαίο φετινό αποτέλεσμα, μιας κ’δεν έχει καταφέρει στο εξής να μπει ‘σφήνα’ στους κορυφαίους. H απογοητευτική απόδοση στη Jerez σφραγίστηκε από την 17η θέση χθες, μένοντας πίσω κ’από τον ετεροθαλή αδερφό του, Marini. Δεν υπάρχει πρόθεση για πολλά λόγια, μόνο για μια ευχή άμεσης επιστροφής σε πρώτες σειρές διεκδικώντας και τον μεγάλο στόχο των 200 βάθρων στην πλούσια καριέρα του. Το νούμερο 1 είναι ο αριθμός που πρέπει να προστεθεί για να επιτευχθεί…

**Επόμενο ραντεβού με τη μεγάλη κατηγορία στο Le Man, σε δύο εβδομάδες από τώρα…Χρόνια πολλά σε όλους!

Αναλυτικά η κατάταξη του 4ου αγώνα:

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS