Post Race, Doha: Zarco επικεφαλής βαθμών, Yamaha επικεφαλής νικών…

Ένας ακόμη εντυπωσιακός αγώνας μας κράτησε συντροφιά, με τη Yamaha να θριαμβεύει ξανά κ’ εμφατικά…Post Race της Doha…

Είναι ένα απολαυστικό θέαμα αυτή τη δύσκολη περίοδο ένας αγώνας του MotoGp… Είναι ένα κλικ πιο απολαυστικό ,επίσης, εάν δεν υπάρχει φανατισμός με μια ομάδα ή έναν αναβάτη. Δεν είναι σύνηθες να βλέπεις τους πρώτους 14 σε μια απόσταση κάτω των 6,5 δευτερολέπτων!!! Ήταν τέτοια η ροή των πραγμάτων στη Doha, που δεν υπάρχει τηλεοπτικός χρόνος για να δει κανείς την πτώση του Alex Marquez προς το τέλος του αγώνα…Χθες υπήρχαν ξεκάθαρα κερδισμένοι και χαμένοι…

Μαχητική ψυχή η Yamaha!

Ιδανικό ξεκίνημα στη χρονιά μετά Rossi για τη Yamaha από δύο αθλητές που περιμέναμε να ταιριάξουν, αλλά όχι τόσο γρήγορα. Ταιριάζουνε γιατί κι οι δύο θέλουν πάρα πολύ να πετύχουν σε αυτό το timing με αυτή την ομάδα…O Quartararo ”απάντησε” στον Vinales με μια εξίσου εμφατική νίκη όσο αυτή του Ισπανού προ εβδομάδας. Είναι εντυπωσιακή η απόδοση της Yamaha εντός των συνεχόμενων στροφών, που ”μαρτυρά” πως σε άλλες πίστες θα είναι εντελώς κυρίαρχη. Η μπάλα πρέπει να μείνει χαμηλά βέβαια διότι με 2 νίκες δεν υπέγραψε κανείς συμβόλαιο με το Πρωτάθλημα. Ωστόσο, με 2 νίκες στους 2 πρώτους αγώνες οι οιωνοί είναι σύμμαχοι. Ένα θετικό σημάδι είναι και το εξαιρετικό κλίμα που υπάρχει εντός ομάδας. Κάτι το οποίο όπως παραδέχτηκε ο Vinales στην παρουσίαση, είχε χαθεί τις τελευταίες 2 σεζόν. Οι δυο αναβάτες ισοβαθμούν στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας με 36 πόντους…

Αποτυχία Ducati στη Doha, καλωσόρισμα Martin στην ελίτ!

Jorge Martin dedicates first MotoGP podium to late Gresini

Η Ducati δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί το τεράστιο gap με τους υπόλοιπους στην τελική ταχύτητα και έμεινε και πάλι στο 2-3. 7 γύροι πριν το τέλος είχαν το βάθρο όλο για πάρτη τους, κι όμως ο Quartararo κατάφερε να τους νικήσει και τους τρεις! Κακός αγώνας ξανά για τον Jack Miller, ο οποίος έχασε πολύ έδαφος στην επαφή με τον Mir, αλλά και στο κάκιστο ξεκίνημα βάση δυναμικής της ομάδας. Όπως ξανά αναφέραμε και στην αρχή βέβαια η 9η θέση του Miller ήταν 5,3 μακριά από την 1η. Άρα προφανώς είναι ένας κακός αγώνας αλλά θα μπορούσε κάτι περισσότερο εάν κάποιες λεπτομέρεις ήταν διαφορετικές. Το ίδιο ισχύει και με την ανάποδη λογική, όταν ο 14ος Bradl ήταν 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον Αυστραλό!!!

Από τη μεριά του ο Bagnaia, προσπάθησε, μόχθησε, αλλά είχε κάποια λάθη σε κρίσιμα σημεία που τον κράτησαν εκτός βάθρου, όπως ο λάθος χρόνος φρεναρίσματος στον 17ο γύρο. Θετική η παρουσία του Pecco σε αυτή τη δυάδα αγώνων στο Qatar, καθώς στις πρώτες επαφές με την νέα μοτοσυκλέτα έκανε αισθητή την παρουσία του. Πήρε μια Pole κι ένα βάθρο, ενώ και στους δύο αγώνες ήταν πάνω από τον teammate.

Η ομάδα της Pramac κέρδισε πολλά από τους δύο αγώνες, αλλά κυρίως τον χθεσινό. Το πρώτο που κρατά είναι η μοναξιά της κορυφής στη βαθμολογία τoυ Johann Zarco με 40 πόντους. Είναι πολύ νωρίς για να οριοθετηθούν οι ακριβής στόχοι, αλλά η εικόνα μιας Pramac στην κορυφή δείχνει πολλά. Το άλλο που κρατούν, είναι η προσαρμοστικότητα του Martin. Δεν είναι ώρα για μεγάλα λόγια, ωστόσο η παραμονή του στην πρωτιά έως και 3 γύρους πριν το τέλος δεν είναι τυχαίο. Επιβεβαιώνει τη θέση του στη μεγάλη κατηγορία. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Είναι η μεγάλη αλλαγή ενός αθλητή όταν από rookie, ξεκινάει να γίνεται ένας υπολογίσιμος αντίπαλος…

Πάλεψε ο Aleix σε Qatar και Doha…

Doha MotoGP, Qatar: Aleix: Podium for Fausto first goal with 'best ever'  Aprilia | MotoGP | News

H Aprilia ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της στο Qatar με θετικό πρόσημο αλλά με μια πολύ μικρή πικρία σε βαθμούς. Ο Aleix Espargaro είχε την ταχύτητα, τον ρυθμό και την έκρηξη στην εκκίνηση του χθεσινού αγώνα. Θέλει πάρα πολύ να δικαιωθεί και να είναι ψηλά με την Aprilia έστω κι αν έχουν περάσει πολλές άοσμες σεζόν. Οι 15 βαθμοί μπορούσαν να είναι περισσότεροι, εάν σκεφτεί κανείς ότι χθες η απόσταση της 10ης με την 7η θέση του Mir ήταν μόλις μισό δευτερόλεπτο!! Τα ζητήματα της Aprilia ανέκαθεν ήταν δυο… Πρώτον, η διάρκεια. Καλό το ξεκίνημα, αλλά θα πρέπει και στο Portimao που ακολουθεί να έχει εφάμιλλη εικόνα. Δεύτερον, η παρουσία ενός ακόμη έμπειρου/ικανότερου οδηγού. Δεν μπορούμε να κρίνουμε έναν αναβάτη από μια παρουσία σε μια ομάδα αλλά ούτε ο Smith, ούτε ο Savadori μπορούν να υπηρετήσουν αυτόν τον ρόλο απ’ ότι φαίνεται…Ίδωμεν…

Μέγα ερωτηματικό η Honda…

Repsol Honda Team walk away with points after trying Doha weekend

Στα λοιπά αξιοσημείωτα, δεν μπορεί να μην τονιστεί η αδυναμία της Honda να φτάσει τα στάνταρ που έχουμε συνηθίσει. Δε μπορεί κανείς να πει με σιγουριά ότι ο Marc θα γυρίσει στο Portimao. Προσωπική άποψη ότι δεν θα το ρισκάρει, μιας και η πίστα αυτή είναι πάρα πολύ απαιτητική. Στις 12 Απρίλη θα κάνει το τελικό τεστ για να διαπιστωθεί η κατάσταση του, και από εκεί και πέρα θα μπορούμε να πούμε περισσότερα. Όπως και να’χει, δεν είναι βέβαιο πως θα μπορεί να γυρίσει ο ίδιος και να διεκδικήσει νίκες και Πρωτάθλημα. Το σημαντικό για τη Honda είναι να ξαναβρεθεί σε θέσεις μάχης με τις πρώτες δυνάμεις κι ας μην είναι καν βάθρο. O Pol θέλει χρόνο για να βρει ρυθμό. Έχει τονίσει πολλές φορές πως η Honda απαιτεί επιθετικό στυλ για να οδηγηθεί. Ο Bradl κάνει ό,τι μπορεί, αλλά ξέρει πως οι εμφανίσεις του έχουν ημερομηνία λήξης…

Αναλυτικά η κατάταξη του 2ου GP της σεζόν:

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube,Discord και Twitter.

F1RACINGNEWS