Τρίτος διαφορετικός κατασκευαστής & τέταρτος διαφορετικός οδηγός που βλέπει την καρό σημαία φέτος, o Πορτογάλος οδοντίατρος στην Catalunya…
Όπως και στο Mugello, ήταν ένας αγώνας που η τελική κατάταξη οριστικοποιήθηκε όταν όλοι είχαν περάσει τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού του Circuit de Catalunya. Στην Ιταλία Oliveira-Mir άλλαξαν προσωρινά θέσεις λόγω ορίων, στην Ισπανία ο Quartararo είχε ‘ραντεβού’ με την ατυχία. Ο Γάλλος δεν ήταν όσο κυριαρχικός ήταν σε άλλα GP, και κάποιες μικρές επιπόλαιες κινήσεις τον έθεσαν ξεκάθαρο δεύτερο φαβορί κατά τη διάρκεια του αγώνα. Κι αυτό γιατί ο Miguel Oliveira μετά την εξαιρετική εκκίνηση, έκανε και εντυπωσιακή διαχείριση του αγώνα.
Φαινόταν πως η ΚΤΜ έχει ‘ενώσει σωστά το πάζλ’ για πρώτη φορά το 2021, και αυτό το setup έχει ταιριάξει ‘γάντι’ στον Oliveira. Όπως τονίστηκε και στην Ελληνική μετάδοση από την πίστα, η ΚΤΜ αναβάθμισε το ατσάλινο της πλαίσιο (αντί για αλουμίνιο που χρησιμοποιούν όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές) στο Mugello, και η μεγάλη διαφορά είναι η δυναμική στις εξόδους των στροφών. Μια τέτοια ιδανική έξοδος είχε από την στροφή 14 ο Πορτογάλος, ώστε στην μεγάλη ευθεία της Catalunya να περάσει μπροστά ξανά από τον ‘El Diablo’, χάνοντας μόλις για δύο γύρους στη μέση του αγώνα την πρωτοπορία.
Ο Oliveira για να φτάσει στο σημείο να κυνηγά, είχε ‘πληρώσει’ το μοναδικό λάθος του. Αυτό ήταν η απώλεια 1+ δευτερολέπτου που είχε ‘χτίσει’ στους πρώτους γύρους δίνοντας ευκαιρία να τον πλησιάσουν. Ο ‘ElDiablo’ προτού ανοίξει η φόρμα του, πίεζε ασφυκτικά τον Πορτογάλο, ωστόσο ο τελευταίος και πάλι έδειχνε να ελέγχει…
Όσον αφορά τους υπόλοιπους εκπροσώπους της KTM, o Binder σε μέτριο αγώνα πήρε την 8η θέση κ’κάποιους χρήσιμους πόντους. Αντίθετα, οι δύο αναβάτες της Tech3 προσπαθώντας να αναρριχηθούν είχαν πτώσεις μένοντας εκτός. Εν κατακλείδι, μια τεράστια νίκη από ψυχολογικής-βαθμολογικής πλευράς που την βάζει και πάλι στον χάρτη των επιτυχιών. Το αξίζει το Αυστριακό εργοστάσιο, το οποίο ,υπενθυμίζουμε, έχει ‘κλείσει’ για μια θέση της Tech3 τον Gardner της Moto2 ενόψει νέας σεζόν…
Από κοντά συνεχώς ο Zarco!


O Γάλλος αναβάτης της Pramac Ducati είναι ξεκάθαρα από τις ευχάριστες εκπλήξεις της σεζόν. Πανηγυρίζοντας την 4η φετινή 2η θέση, γνωρίζει πως πλέον είναι μόλις -14 από την κορυφή της βαθμολογίας και τον Quartararo. Ο Johann έψαχνε εδώ και χρόνια ένα σταθερό περιβάλλον το οποίο θα του εμπνέει εμπιστοσύνη προκειμένου να κάνει τη διαφορά. Η Pramac ήταν ιδανική επιλογή, και στα 30 του δείχνει μαχητικός-ικανός να κάνει κ’κάτι παραπάνω από την πρώτη νίκη καριέρας. ‘Κλειδί’ ώστε να φτάσει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας η υπομονή-εμπειρία, καθώς μετρά μόλις μια πτώση στο Algarve…
Honda…αγνοείται!


Τα πράγματα δεν εξελίσσονται καλά για τους ‘μόνιμους Πρωταθλητές’ τα τελευταία χρόνια. Ένα και μόνο γεγονός για το οποίο μπορούν να αισιοδοξούν είναι τα λόγια του Marc Marquez. Ο Ισπανός μπορεί να έπεσε ξανά, αλλά τη στιγμή που συνέβη μαχόταν για την 6η θέση με τον Aleix Espargaro. Σε 7 γύρους που κατάφερε να ολοκληρώσει είχε καταφέρει να ‘σβήσει’ τις κακές κατατακτήριες και την 13η θέση στη σχάρα εκκίνησης, κι αυτό συνέβη οδηγώντας , όπως τόνισε ο ίδιος, σαν κλασσικός παλιός Marc Marquez.
Το συγκεκριμένο στυλ οδήγησης μπορεί να μην φέρνει κάθε φορά βαθμούς, ωστόσο μπορεί να οδηγήσει τον Marc να…μιμηθεί τον παλιό αγωνιστικό εαυτό του! Ένας αγωνιστικός εαυτός που του χάρισε 8 Παγκόσμια Πρωταθλήματα και αμέτρητες διακρίσεις. Επίσης, το ‘στήσιμο’ της Honda είναι στα δικά του στάνταρ, κ’αυτό είναι που δεν μπορεί ακόμη να διαχειριστεί ο Espargaro. Ένα setup πολύ πιο επιθετικό οδηγικά από τις υπόλοιπες ομάδες. Επομένως μόνο ο ίδιος μπορεί να βρει την κατάλληλη ισορροπία, ώστε να φέρει ξανά τη Honda στην κορυφή. Όπως παλιά…..
Aναλυτικά η κατάταξη του συναρπαστικού 7ου αγώνα:


Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Discord και Twitter.