Πόσο μπορεί να κοντράρει η Red Bull την Mercedes;

Η Red Bull την Κυριακή το μεσημέρι στην πίστα του Silverston κέρδισε την Mercedes, πήρε το τρόπαιο του επετειακού Grand Prix της Formula1 και έδειξε ότι έχει την δυνατότητα και κυρίως την φιλοδοξία να την κοντράρει στα ίσια.

Ο Max Verstappen και η Red Bull έβαλαν τέλος στο νικηφόρο σερί των Γερμανών και έδειξαν σε όλο τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού ότι τα μονοθέσια της Mercedes δεν είναι άτρωτα και έχουν και αυτά τις αδυναμίες τους ώστε να τις εκμεταλλεύονται όπου χρειάζονται οι αντίπαλοι.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το μονοθέσιο των Αυστριακών από αεροδυναμικής άποψης είναι εξαιρετικό και πως να μην ήταν άλλωστε όταν τα μάτια του μάγου της αεροδυναμικής Adrian Newey είναι διαρκώς από πάνω του.
Red Bull

Ο άγνωστος Χ στην εξίσωση ώστε να βρεθεί η λύση και να χτυπηθεί στα ίσια η έξι συνεχόμενες φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια είναι δίχως καμία αμφιβολία η Honda με το κινητήρα της.

Μπορεί οι Ιάπωνες να δώσουν ακόμα περισσότερη ισχύ και αξιοπιστία στο μοτέρ τους;

Οι ταύροι από χρονιά σε χρονιά από το 2014 που ήρθε η υβριδική εποχή και μετά παρουσιάζονται καλύτεροι από όλες τις παραμέτρους.

Διαθέτουν στις τάξεις του έναν πιλότο ο οποίος μπορεί να παίρνει το 100% του μονοθεσίου του ενώ παράλληλα εμφανίζεται οδηγικά πιο ώριμος από ποτέ.

Red Bull

Στην τρέχουσα σεζόν θεωρώ ότι ο Max Verstappen θα πετύχει περισσότερες νίκες από πέρυσι καθώς στο καλεντάρι έχουν μπεί νέες πίστες στις οποίες δεν υπάρχουν δεδομένα σε μέρες υβριδικής εποχής και οι άνθρωποι της Redbull σίγουρα θα αρπάξουν την ευκαιρία απο τα μαλλιά.

Επιπλέον δεν υπάρχει ο ανταγωνισμός όπως πέρυσι με την Ferrari.

O Ολλανδός έχει θεωρητικά και ουσιαστικά μπροστά του να παλέψει μονάχα με τις Mercedes επομένως οι πιθανότητες νίκης αυξάνονται σημαντικά.

Τον Albon δεν το βάζω στο παιχνίδι.Είναι άλλο κεφάλαιο αυτό.

Red Bull

Το τρίπτυχο που δίνει νίκες και πρωταθλήματα στην υβριδική εποχή αρχίζει να αχνοφαίνεται στο στρατόπεδο της Redbull.

Πιλότος, κινητήρας, ομάδα δηλώνουν παρών και για το καλό του σπορ επιτέλους πρέπει η τράπουλα σιγά σιγά να αρχίζει να ανακατεύεται και πάλι.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYoutube και Twitter.

F1RACINGNEWS