Συνεχίζεται η αγωνιστική περιοδεία με το εικοστό Grand Prix στο Μεξικό και τις ομάδες να εξετάζουν κάθε πιθανή παράμετρο για μια ενδεχόμενη νίκη.
Σε συνεργασία με τον επίσημο προμηθευτή ελαστικών οι οδηγοί θα έχουν στην διάθεσή τους την C3 ως την σκληρή γόμα, την C4 ως την μεσαία και την C5 ως την μαλακή. Συγκεκριμένα έχουν δύο σετ σκληρής, τρία σετ μεσαίας και επτά σετ μαλακής.
Το ιδιαίτερο εδώ είναι πως την Παρασκευή τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά θα έχουν διάρκεια 90 λεπτών έναντι των 60 καθώς καλούνται οι οδηγοί να δοκιμάσουν τα ελαστικά που φέρει η Pirelli gia to 2025. Στα νέα αυτά ελαστικά, η ένωσή τους είναι πιο μαλακή από τις προηγούμενες και η γκάμα που θα προσφέρεται είναι η C4, C5 και C6.
Ως προς την δομή και τα χαρακτηριστικά της πίστας η ιταλική εταιρεία αναφέρει: ” Η πολύ ομαλή άσφαλτος και το γεγονός ότι η πίστα δεν χρησιμοποιείται ελάχιστα σημαίνει ότι τα επίπεδα πρόσφυσης είναι μάλλον χαμηλά στην αρχή του Σαββατοκύριακου και η εξέλιξη της πίστας είναι πολύ έντονη, όσο πιο πολύ τρέχουν τα αυτοκίνητα”.
” Η πόλη του Μεξικού βρίσκεται σε υψόμετρο πάνω από 2,000 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας και ο αέρας επηρεάζει την απόδοση του μονοθεσίου, μειώνοντας την κάθετη αεροδυναμική δύναμη που δημιουργείται από τα αυτοκίνητα”.
” Στις μεγαλύτερες ευθείες, στην κύρια και σε αυτή μεταξύ των στροφών 3 και 4, η θερμοκρασία της επιφάνειας των ελαστικών τείνει να πέφτει αρκετά γρήγορα και οι οδηγοί οφείλουν να είναι πολύ προσεκτικοί κατά το φρενάρισμα, ειδικά στην στροφή 1, για να αποφύγουν το μπλοκάρισμα των τροχών και ως εκ τούτου καταστρέφοντας τα ελαστικά”
”Όσον αφορά τη στρατηγική, αυτός είναι συνήθως αγώνας ενός one- stop. Πέρυσι, η πλειοψηφία των οδηγών προσπάθησε να διαχειριστεί το μέσο για να επιμηκύνει όσο το δυνατόν περισσότερο το πρώτο stint. Ένα Αυτοκίνητο Ασφαλείας και αργότερα μια κόκκινη σημαία, αφού ο Kevin Magnussen με την Hass βγήκε εκτός πίστας, σημαίνει ότι σχεδόν όλοι χρησιμοποίησαν τρία σετ ελαστικών σε έναν αγώνα που χωρίστηκε σχεδόν στα δύο”.
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord,Twitter