Επιστροφή στο Yas Marina για τον τελευταίο γύρο της συναρπαστικής χρονιάς. Μπορεί ο τίτλος του πρωταθλητή να δόθηκε επάξια στον Ολλανδο Max Verstappen, όμως ο τίτλος των κατασκευαστών ταλανιζει μέχρι και το τέλος paddock και θεατές.
Ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της F1 ανακοινώνει τις ενώσεις ελαστικών που προτείνει για το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι. Επέλεξαν το C3 ως την σκληρη ένωση, το C4 μεσαία και το C5 για τα μαλακά, σε αντίθεση με το 2023 που είχαν τις πιο σκληρες ενώσεις ελαστικών.
Οι οδηγοί θα λάβουν δύο σετ σκληρών ελαστικών (λευκό σιρίτι), τρία σετ μεσαία (κίτρινο σιρίτι) και οκτώ σετ μαλακών (κόκκινο σιρίτι), καθώς και τα ενδιάμεσα και full wets, εάν απαιτηθούν.
Όπως δήλωσε σε προεπισκόπηση της η Pirelli: “Χάρη στις σημαντικές αλλαγές στη διάταξη της πίστας που εισήχθησαν το 2021, η πίστα μήκους 5.281 χιλιομέτρων είναι πολύ πιο γρήγορη και ρευστή, με αρκετές ευκαιρίες προσπέρασης”.
” Γενικά, οι δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά είναι στο μεσαίο έως χαμηλό εύρος, λόγω της έλλειψης στροφών υψηλής ταχύτητας. Η επιφάνεια προσφέρει μικρή πρόσφυση και το επίπεδο ικανότητας λείανσης είναι μέτριο για την εποχή”.
“Οι θερμοκρασίες θα παίξουν σημαντικό ρόλο, με τις δύο από τις τρεις ελεύθερες δοκιμές να πραγματοποιούνται υπό το φως της ημέρας, ενώ το FP2 και ο αγώνας ξεκινούν το ηλιοβασίλεμα με όλους τους προκριματικούς να γίνονται τη νύχτα”.
” Ως εκ τούτου, οι συνθήκες της πίστας μπορούν να αλλάξουν γρήγορα καθώς πέφτουν οι θερμοκρασίες και θα εξελίσσονται επίσης γρήγορα καθώς η πίστα γεμιζει απο γόμες ελαστικών, ειδικά τις πρώτες δύο ημέρες, γεγονός που συμβαίνει λόγω των τριών υποστηρικτικών κατηγορίων στην κάρτα αυτό το Σαββατοκύριακο – F4 UAE, F1 ACADEMY και F2″.
“Σε μια πίστα όπου το graining θα μπορούσε να έχει σημαντικό αντίκτυπο και όπου, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, είναι δυνατή η προσπέραση, μια στρατηγική δύο στάσεων φαίνεται σίγουρα προτιμότερη, όπως συνέβη και πέρυσι. Επιπλέον, το undercut είναι πολύ αποτελεσματικό και, κατά σειρά για να λειτουργήσει μια στάση, απαιτείται μεγάλη διαχείριση ελαστικών για να περιοριστεί η πτώση της απόδοσης”.
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελεύταιο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.