Προτελευταία στάση για την παναμερικανική διαδρομή της F1 στο Sao Paulo της Βραζιλίας.Στην πίστα του Interlagos θα πραγματοποιηθεί 21ος γύρος της σεζον κ ο 5ος Sprint Race.
Την καθιερωμένη ανακοίνωση για τη δομή του τριημέρου κοινοποίησε ο επίσημος προμηθευτής της F1, ο οποίος θα δώσει στη διάθεση των ομάδων τις ενώσεις C3 ως την σκληρή γόμα, την C4 ως την μεσαία και την C5 ως την μαλακή, ενώ άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως εντοπίζουμε μια πιο μαλακή τριάδα ελαστικών από αυτές που έφεραν πέρυσι στην ίδια πίστα. Αφού στην δομή του τριημέρου περιλαμβάνεται και Sprint η κατανομή των ελαστικών πέφτει από 13 σετ σε 12, με τους οδηγούς να λαμβάνουν δύο σετ σκληρών με (άσπρο σιρίτι), τέσσερα από τα μεσαία (με κίτρινο) και έξι από τα μαλακά (με κόκκινο).
Όσον αφορά την πίστα και τα χαρακτηριστικά της: Η επιφάνεια της πίστας θα είναι ένας εντελώς άγνωστος παράγοντας για τους οδηγούς και τις ομάδες αυτό το Σαββατοκύριακο.Περιπλέκει ακόμη περισσότερο το παζλ το γεγονός ότι η Pirelli επέλεξε να φέρει μια πιο ήπια τριάδα ενώσεων στη Βραζιλία από πέρυσι. Επιπλέον, είναι ένα Σαββατοκύριακο Sprint, έτσι ώστε να υπάρχει μόνο δωρεάν προπόνηση για τις ομάδες για να βρουν το καλύτερο στήσιμο, ακόμα κι αν, όπως φάνηκε στο Ώστιν, ο «σύντομος» αγώνας στην πραγματικότητα αποδείχτηκε πολύ χρήσιμος για την ρύθμιση με ακρίβεια της ισορροπίας του αυτοκινήτου για το Grand Prix”.
“Στο Interlagos, οι πλευρικές και διαμήκεις δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά γύρω από τις 15 γωνίες αυτής της αριστερόστροφης διαδρομής είναι μέτριας έως χαμηλής έντασης και καλά κατανεμημένες και στους δύο άξονες. Επιπλέον, η επιφάνεια της νέας πίστας θα μπορούσε να φέρει μείωση των χρόνων γύρου και, κατά συνέπεια, αύξηση της πίεσης στην οποία υπόκεινται τα ελαστικά”.
“Το Σαββατοκύριακο της Βραζιλίας συνήθως προσφέρει θεαματική δράση. Η πίστα που ονομάστηκε προς τιμήν του Jose Carlos Pace παρουσιάζει πολλές ευκαιρίες προσπεράσματος, αλλά άλλοι τυχαίοι παράγοντες, όπως η μεγάλη πιθανότητα ενός αυτοκινήτου ασφαλείας και ο εξαιρετικά μεταβαλλόμενος καιρός, κάνουν την έκβαση του Grand Prix αβέβαιη και δύσκολο να προβλεφθεί”.
“Συνήθως, η ταχύτερη στρατηγική είναι δύο στάσεων, ευνοώντας τη χρήση των μαλακότερων ενώσεων. Πέρυσι, ένας από τους οδηγούς επέλεξε να ξεκινήσει από τα μαλακά, αλλά μια κόκκινη σημαία μετά την εκκίνηση επέτρεψε τη μετάβαση στα μεσαία προτού τελειώσει ο αγώνας σε ένα άλλο σετ μαλακών”.
“Φέτος, το γεγονός ότι οι ενώσεις είναι ένα βήμα πιο μαλακές θα μπορούσε να ανοίξει ένα ευρύτερο φάσμα πιθανών στρατηγικών, κάνοντας τον αγώνα ακόμα πιο συναρπαστικό”.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.