Επιστροφή, επιτέλους, ύστερα από το summer break για την Formula 1, με την δράση να κορυφώνεται όσο πλησιάζουμε προς το τέλος της εβδομάδας. Κατασκευαστές και οδηγοί δουλεύουν πυρετωδώς για να φέρουν άρτια αποτελέσματα στον αγώνα. Με τον ανταγωνισμό να γιγαντώνεται από Grand Prix σε Grand Prix.
Έτσι και η Pirelli με την σειρά της επιβεβαιώνει τα ελαστικά που θα διαθέτει για όλο το τριήμερο. Επιλέγουν λοιπόν τις C1, C2 και C3 ενώσεις για μια πίστα 4.259 χιλιομέτρων και 14 στροφών εκ των οποίων οι δέκα είναι δεξιόστροφες.
Οι οδηγοί θα λάβουν δύο σετ σκληρών ελαστικών (λευκό σιρίτι), τρία σετ μεσαίων ελαστικών (κίτρινο) και οκτώ σετ μαλακών ελαστικών (κόκκινο σιρίτι), καθώς επίσης το πράσινο intermediate και το μπλε full wet, εάν κριθεί απαραίτητο.
Σε προεπισκόπηση για το Σαββατοκύριακο αναφέρει η Pirelli : ‘’Αυτό που κάνει αυτή την πίστα πραγματικά μοναδική στο μονοπάτι του πρωταθλήματος είναι οι στροφές 3 και 14, με κλίση 19 και 18 μοιρών αντίστοιχα, η οποία γίνεται λόγος για την πιο απότομη από αυτή που βρέθηκε στην Indianapolis’’.
‘’ Οι πλαγιαστές στροφές δεν είναι τόσο συνηθισμένες στη Formula 1 και επομένως αποτελούν μια ασυνήθιστη πρόκληση τόσο για το αυτοκίνητο όσο και για τον οδηγό. Αυτό επιδρά και στα ελαστικά, γιατί οι υψηλότερες ταχύτητες των κυρτωμένων στροφών σε σχέση με τις κανονικές τα υποβάλλουν σε ακόμη μεγαλύτερες πιέσεις’’.
‘’Στα χαρτιά, η θερμική υποβάθμιση είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας, αλλά πολλά θα εξαρτηθούν από τον καιρό στα τέλη Αυγούστου’’.
Προσθέτουν: ‘’ Η Ολλανδία συνορεύει με το Βέλγιο και είδαμε πριν από το διάλειμμα πώς οι κλιματικές συνθήκες σε αυτά τα γεωγραφικά πλάτη μπορούν να αλλάξουν από τη μια μέρα στην άλλη και ακόμη και μέσα σε μια μέρα, έτσι ώστε το καλοκαίρι να μην σημαίνει απαραίτητα ζεστές θερμοκρασίες και ηλιοφάνεια’’.
‘’Η μέση θερμοκρασία στο Zandvoort στα τέλη Αυγούστου κυμαίνεται μεταξύ 14°C και 20°C, κάτι που θα μπορούσε να βοηθήσει τους οδηγούς να διαχειριστούν ακόμη και τις πιο μαλακές ενώσεις, όπως φάνηκε στον περσινό αγώνα όταν ο [Yuki] Tsunoda έτρεξε 50 γύρους με τα μαλακά’’.
‘’Μια περαιτέρω μεταβλητή προκύπτει από την εγγύτητα της πίστας με την ακτή της θάλασσας, μόλις μια σειρά από αμμόλοφους και έναν δρόμο μακριά, έτσι ο άνεμος συχνά επικαλύπτει την πίστα με άμμο, μειώνοντας έτσι τη διαθέσιμη πρόσφυση στα ελαστικά’’.
‘’Σε σταθερές, ξηρές συνθήκες, οι προσομοιώσεις πριν από τον αγώνα υποδεικνύουν μια στάση ως την πιο γρήγορη στρατηγική, ειδικά καθώς θεωρητικά, η προσπέραση είναι ένα σπάνιο γεγονός, επειδή η πίστα είναι πολύ στενή και υπάρχουν λίγες ευθείες, επομένως πολύ περιορισμένες ευκαιρίες για προσπέραση’’.
‘’Αν κάνει ζέστη, τότε οι πιο σκληρές ενώσεις θα πρέπει να είναι οι αγαπημένες, αλλά με ψυχρότερο καιρό θα βλέπαμε τα μαλακόά ελαστικά να αποτελούν ένα αποτελεσματικό ελαστικό αγώνων’’.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.