Pirelli- Η επιλογή ελαστικών για το GP της Monza

Από το ιδιαίτερο circuit του Zandvoort  κατευθυνόμαστε στην πίστα της Ιταλίας με τις γρήγορες στροφές.  Η Μόντσα το circuit χαμηλής άντωσης και με τις μεγάλες ευθείες θα φιλοξενήσει τον 16° αγώνα της σεζόν.

Εν όψει του Grand Prix η Pirelli δημοσιεύει τις ενώσεις ελαστικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το τριήμερο.

Ακολουθώντας την ίδια ‘’ συνταγή’’ με την προηγούμενη  χρονιά, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών προτείνει τις πιο μαλακές ενώσεις. Τη C3 ως την σκληρή γόμα, τη C4 ως τη μεσαία γόμα και την C5 ως την μαλακή.

Επί Ιταλικού εδάφους, λοιπόν, οι οδηγοί θα έχουν στην διάθεσή τους δυο σετ σκληρών ελαστικών (λευκό σιρίτι), τρία σετ μεσαίων ελαστικών (κίτρινο σιρίτι) και οκτώ σετ μαλακών ελαστικών (κόκκινο σιρίτι). Ενώ δεν θα λείπουν τα intermediate και τα full wet σε περίπτωση που κριθεί αναγκαία η χρήση τους.

Σε μία αρκετά ιστορική πίστα, οι υπεύθυνοι της οργάνωσης προχώρησαν σε διαδικασίες για εκσυγχρονισμό της πίστας, με την πλήρη ανακαίνισή της, με αλλαγές στις υπόγειες διαβάσεις όπως επίσης επισκευές στο σύστημα συλλογής και αποχέτευσης νερού.

Λόγω των επισκευών η Pirelli χρειάστηκε να μεταβεί τώρα τον Αύγουστο στην πίστα με στόχο να επιθεωρήσουν την επιφάνεια του οδοστρώματος, συλλέγοντας έτσι και μοιράζοντας ταυτόχρονα δεδομένα με την FIA και τις ομάδες.

Σε δήλωση της η Pirelli ανέφερε: ‘’ θα πρέπει να προσφέρει μεγαλύτερη πρόσφυση, η οποία θα επηρεάζει την απόδοση των ελαστικών και το εύρος θερμοκρασίας λειτουργίας τους’’.

Ενώ όσο αναφορά την επίδραση του καιρού στην πίστα άφησε να εννοηθεί πως αναμένονται υψηλές θερμοκρασίες, με πρόβλεψη πως ακόμα και οι πιο σκοτεινή επιφάνεια της πίστα θα έχει υψηλότερη θερμοκρασία από ότι άλλες χρονιές.

Συνεχίζουν αναφέροντας: ‘’ Στη Monza, τα αυτοκίνητα συνήθως τρέχουν στη χαμηλότερη αεροδυναμική διαμόρφωση της σεζόν για να μειώσουν την αντίσταση, προκειμένου να αυξήσουν την τελική ταχύτητα’’.

‘’ Η σταθερότητα στο φρενάρισμα και η πρόσφυση που βγαίνει από τα δύο σικέιν είναι οι παράγοντες που δοκιμάζουν περισσότερο τα ελαστικά και, επιπλέον, τα πλευρικά φορτία στις γρήγορες στροφές, όπως το Parabolica, που τώρα ονομάζεται προς τιμή του Michele Alboreto, και το Curva Grande. , δεν πρέπει να υποτιμούνται’’.

Αναμένουμε να δούμε, λοιπόν, ποια στρατηγική θα ακολουθήσει κάθε ομάδα και ποιος οδηγός θα καταφέρει να διατηρήσει καλύτερα την απόδοση και την αντοχή των ελαστικών.

Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts