Με την άφιξη του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου στην Ισπανία, η Pirelli έχει επιλέξει τις τρεις πιο σκληρές ενώσεις ξηρών ελαστικών τους: τη C1 ως τη σκληρή γόμα, τη C2 ως τη μεσαία και τη C3 ως την μαλακή, για μια από τις πιο απαιτητικές τεχνικά πίστες στο ημερολόγιο.
Στην διάθεση κάθε οδηγού θα βρίσκoνται δύο σετ σκληρού ελαστικού, τρία σετ μεσαίου ελαστικού, και οκτώ σετ μαλακού ελαστικού καθώς και το πράσινο ενδιάμεσο ελαστικό και το μπλε full wets, εάν απαιτηθούν.
Με βάση τις ιδιαίτερες προδιαγραφές του Grand Prix της Ισπανίας, ο επίσημος κατασκευαστής ελαστικών της F1 αναφέρει “Η πίστα είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες πίστες στον κόσμο, όχι μόνο αυτές στο ημερολόγιο της Formula 1, αλλά όσον αφορά τις προκλήσεις που παρουσιάζει”.
“Εκτός από τις ευθείες του, μπορεί να υπερηφανεύεται για κάθε δυνατό τύπο στροφής, με μερικά από αυτά, όπως η στροφή 3 και ο συνδυασμός 13 και 14 που οδηγούν στην κύρια ευθεία, λαμβάνονται με πολύ υψηλές ταχύτητες. Οι πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά , ειδικά στην αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα ψηλές, εν μέρει επειδή οι εννέα από τις 14 στροφές είναι προς τα δεξιά.”
Συνεχίζει η Pirelli προσθέτοντας την μεταβλητή με τις υψηλές θερμοκρασίες και εποχή που διεξάγεται ο αγώνας να επηρεάζουν την στρατηγική που θα αποφασίσουν οι ομάδες.

“Ο φετινός αγώνας θα πραγματοποιηθεί τρεις εβδομάδες αργότερα από το 2023, οπότε θα μπορούσε να είναι πιο ζεστός και αυτό θα μπορούσε να προσθέσει έναν άλλο παράγοντα στη διαχείριση των ελαστικών”. Προσθέτουν στις δηλώσεις τους: “Αυτό το θερμικό πρόβλημα θα μπορούσε να θέσει τη C3 σε μειονεκτική θέση, ενώ πέρυσι αυτή η ένωση ήταν αρκετά ανταγωνιστική ακόμα και στον αγώνα, που επέλεξαν 16 από τους 20 οδηγούς για το πρώτο stint”.
“Όσον αφορά τη στρατηγική, δύο στάσεις θα πρέπει να είναι η πιο γρήγορη επιλογή με όλες τις ενώσεις πιθανώς να μπαίνουν στο παιχνίδι. Εάν η υποβάθμιση είναι μεγαλύτερη, τότε ακόμη και ένα τρίτο pit- stop μπορεί να είναι εφικτό, ειδικά καθώς ο περσινός αγώνας απέδειξε ότι το προσπέρασμα είναι ευκολότερο από ότι στο παρελθόν.”
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελεύταιο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.