Ο επικεφαλής της Pirelli για την F1, Mario Isola, πιστεύει ότι τα κλαταρίσματα των Max Verstappen και Lance Stroll ήταν αποτέλεσμα θραυσμάτων.
Τόσο ο Stroll όσο και ο Verstappen είχαν ατυχήματα στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού, καθώς η C3 γόμα της Pirelli “εξερράγη”. O Mario Isola υποστήριξε ότι τα κλαταρίσματα μπορεί να προήλθαν από θραύσματα που υπήρχαν στην πίστα, τονίζοντας, ωστόσο, ότι πρέπει να διενεργηθεί έρευνα.
“Προφανώς πρέπει να κάνουμε έρευνα. Είναι ξεκάθαρο. Ό,τι έχω συλλέξει μέχρι τώρα είναι προκαταρκτικές ενδείξεις. Ήταν ένα ξαφνικό ξεφούσκωμα τόσο από τον Stroll όσο και από τον Verstappen, χωρίς καμία ένδειξη. Αυτό έγινε στο πίσω αριστερό ελαστικό, γεγονός αρκετά ανησυχητικό.”
“Αν μιλήσουμε για φθορά, το ελαστικό που καταπονείται περισσότερο είναι το εμπρός δεξιά. Άρα, δεν ήταν ζήτημα φθοράς. Επίσης, βρήκαμε στο πίσω αριστερό ελαστικό του Hamilton μία εγκοπή, η οποία ήταν αρκετά μεγάλη. Αυτό έγινε κατά την διάρκεια της κόκκινης σημαίας, δηλαδή στο ίδιο stint που ο Max τράκαρε.”
“Τα μονοθέσια ήρθαν, έβγαλαν τα ελαστικά, για να βάλουν νέα. Εμείς τσεκάραμε τα χρησιμοποιημένα ελαστικά και βρήκαμε μία εγκοπή στο πίσω αριστερό. Ευτυχώς, αυτή η εγκοπή δεν επηρέασε την κατασκευή του ελαστικού. Γι’ αυτό δεν έχασε πίεση το ελαστικό. Άρα, έχουμε την απόδειξη κι άλλου ελαστικού με εγκοπή.”
“Τα υπόλοιπα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν για 30,32,33 γύρους δεν έδειξαν κάτι για πιθανό πρόβλημα. Αυτά ξέρω αυτήν την στιγμή. Τα ελαστικά θα μεταφερθούν στο Μιλάνο για ανάλυση όσο το δυνατόν ταχύτερα.”


O Mario Isola τόνισε ότι καταλαβαίνει για ποιο λόγο οι Stroll και Verstappen ήταν ανήσυχοι για την αξιοπιστία των ελαστικών της Pirelli.
“Είναι σχεδόν αδύνατο να σχεδιάσουμε ένα ελαστικό που είναι ικανό να αντέξει κάθε είδους θραύσμα, αν ήταν θραύσμα. Αν δεν ήταν θραύσμα, πρέπει να σκεφτούμε τι θα κάνουμε. Ωστόσο, καταλαβαίνω απόλυτα τους οδηγούς που ανησυχούν. Κι εγώ, επίσης, είμαι ανήσυχος.”
“Πιστεύω ότι ήταν θραύσματα, καθώς δεν είχαν κάποια περίεργη ένδειξη στο μονοθέσιο ή στις αναρτήσεις ή στα ελαστικά ή στα φρένα. Τίποτα δεν έδειχνε ότι θα υπάρξει κλατάρισμα. Το κλατάρισμα ήταν ξαφνικό. Άρα, σκεπτόμενοι ότι το πίσω αριστερά ελαστικό δεν ταλαιπωρείται τόσο, αλλά και την εγκοπή στο ελαστικό του Lewis, θεωρούμε ότι τα κλαταρίσματα προήλθαν από θραύσματα.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Discord και Twitter.