Pierre Gasly- Για Alpine ”να σταματήσει να χάνει ευκαιρίες”

Δεύτερη συνεχόμενη εγκατάλειψη βρήκε τον Pierre Gasly στο GP της Ουγγαρίας λόγω υποψίας υδραυλικού προβλήματος.

Ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο ήταν γενικά για την ομάδα της Alpine με τον Gasly και τον Ocon να προκρίνονται στην πίσω σειρά μετά από ένα στρατηγικό λάθος της ομάδας με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιούν τον τελευταίο γύρο κατά τη διάρκεια του Q1.

Την επομένη, ημερά του Grand Prix, ο Γάλλος οδηγός εκκίνησε τον αγώνα από το pit lane λόγω των αλλαγών στο set-up και στη μονάδα ισχύος στην A524 του πριν από τον αγώνα.

Παρά την προσπάθεια όμως του Gasly κατά την διάρκεια του αγώνα να ανακτήσει κάποιες θέσεις, κατέληξε τελικά σε DNF, με τον ίδιο να εκφράζει την απογοήτευσή του για τον μη τερματισμό του αλλά και την προσθήκη μερικών πόντων στους βαθμολογικούς πίνακες.

Μιλώντας στα μέσα ενημέρωσης για την ανασκόπηση του αγώνα του δήλωσε: ‘’Υπάρχουν πάρα πολλά θέματα, πάρα πολλά προβλήματα. Είναι πολύ κρίμα γιατί ξεκινήσαμε από το pit lane, ήμασταν μπροστά από τον Fernando [Alonso] σε εκείνη τη φάση του αγώνα, η στρατηγική μας λειτούργησε τέλεια σχετικά με ότι αποφάσισαν οι άλλοι να κάνουν’’.

‘’Νομίζω ότι βάλαμε τους εαυτούς μας στη διαμάχη για έναν ή δύο βαθμούς και… σήμερα είναι τα υδραυλικά, χθες ήταν η στρατηγική, την περασμένη εβδομάδα δεν αγωνίστηκα στο Silverstone λόγω του κιβωτίου ταχυτήτων’’.

‘’Υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα και ξέρω ότι η ομάδα είναι πολύ καλύτερη από αυτό, οπότε πρέπει συλλογικά να πάμε πολύ καλύτερα και να σταματήσουμε να επιτρέπουμε χαμένες ευκαιρίες από Σαββατοκύριακο σε Σαββατοκύριακο’’.

Ενώ σε ερώτηση για το αν πιεζόμενος σχετικά με το αν – δεδομένου του δύσκολου ξεκινήματος της Alpine στη σεζόν – τα προβλήματα μπορεί να προέκυψαν από την προσπάθεια να κάνει catch-up πολύ γρήγορα, ο Gasly απάντησε: ”Όχι, αυτά είναι δύο διαφορετικά θέματα. Υδραυλικά και κιβώτιο ταχυτήτων και αυτό είναι αξιοπιστία, χθες στρατηγική’’.

‘’Ξέρω ότι δεν πρέπει να κάνουμε τέτοιου είδους λάθη και εμπιστεύομαι την ομάδα, ξέρω ότι είναι αρκετά καλή για να μην το κάνει αυτό, οπότε πρέπει απλώς να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι, πρέπει να επικεντρωθούμε περισσότερο σε αυτό’’.

‘’Όπως είπα, είναι απογοητευτικό αν σκεφτεί κανείς ότι είχαμε την απόδοση – ακόμα και από το pit lane – να φτάσουμε στο top-10 και να παλέψουμε για αυτούς τους βαθμούς. Έχουμε μια δύσκολη σεζόν, πρέπει να εκμεταλλευτούμε τυχόν ευκαιρίες και απλά δεν δίνουμε στον εαυτό μας αυτές τις ευκαιρίες’’.

Το ίδιο απογοητευτικά είναι και για τον teammate του, τον Esteban Ocon, ο οποίος ναι μεν κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα και να δει την καρό σημαία να κυματίζει, όμως τερμάτισε στην 18η θέση, αρκετά μακριά από τους βαθμούς.

Αντίστοιχα σε συνέντευξη του ο Ocon σε ερώτηση για το πως ένιωσε το μονοθέσιο στον αγώνα, απάντησε: ”Χειρότερα. Απογοητευτικό Σαββατοκύριακο από λειτουργικής πλευράς, απογοητευτικό Σαββατοκύριακο από πλευράς αυτοκινήτου επιδόσεων, απογοητευτικό Σαββατοκύριακο από πλευράς αξιοπιστίας – υποθέτω ότι αυτός είναι ο λόγος για το DNF του Pierre’’.

Συμπληρώνει: ‘’Θα έπρεπε να είχαμε σώσει το μονοθέσιο στο τέλος του αγώνα, δεν υπήρχε τίποτα για να αγωνιστούμε. Δεν ήμασταν γρήγοροι, δεν πήραμε την ιδανική στρατηγική. Τίποτα δεν ήταν καλό να κρατήσουμε, επομένως χρειαζόμαστε μια καλή επαναφορά πριν από το Spa.”

Όσον αφορά το αν αυτός και η ομάδα έχουν κάποιες ιδέες σχετικά με τους λόγους μη επίδοσης  κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Ουγγαρίας, ο Ocon μίλησε για τις δυσκολίες στην επίλυση των προβλημάτων: ‘’Ναι, πολλές ιδέες’’.

‘’Πρώτα από όλα δεν ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί γενικά, αλλά υπάρχουν άλλα προβλήματα με το αυτοκίνητό μου που [είχα] για αρκετούς αγώνες και τα οποία πρέπει να ξεφορτωθούμε, αλλά δεν μπορούμε να τα βρούμε, οπότε εκεί είναι που είναι δύσκολο’’.

Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts