Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Piastri: “Ευχάριστη έκπληξη η ταχύτητα του μονοθέσιου”

H McLaren ήταν γρηγορότερη στον αγώνα από ότι στις κατατακτήριες δοκιμές στο Las Vegas. Ο Oscar Piastri έμεινε ευχάριστα έκπληκτος, ενώ είχε ένα θλιβερό αποτέλεσμα.

Η McLaren γνώρισε ένα δύσκολο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο στο Grand Prix του Las Vegas με τον αποκλεισμό και των δύο οδηγών της στο πρώτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών. Μία παρόμοια χαμηλή απόδοση παρατηρήθηκε μόνο μία φορά φέτος, στο Miami. Ωστόσο, ο αγώνας ήταν ενθαρρυντικός για την δομή του Woking. Παρά το ότι ο Lando Norris εγκατέλειψε νωρίς τον αγώνα μετά από ατύχημα, ο Oscar Piastri κατάφερε να ανέβει από την 18η θέση από όπου εκκινούσε, στην 7η θέση στο πρώτο του stint, μέχρι την πρώτη του αλλαγή ελαστικών.

O Piastri ανέβηκε στην 4η θέση κατά την διάρκεια του αυτοκίνητου ασφαλείας το οποίο προκάλεσε πολλά pit-stop από αρκετούς οδηγούς περίπου στο μισό του αγώνα, πριν προσπεράσει τον Pierre Gasly για να ανέβει προσωρινά στις θέσεις του βάθρου, παρά το ότι δεν έμεινε για πολύ εκεί αφού δεν μπόρεσε να αντισταθμιστεί στον Max Verstappen.

Ο οδηγός της McLaren ωστόσο έκανε τα δύο πρώτα του stint με την σκληρή γόμα οπότε και ήταν αναγκασμένος να σταματήσει τρίτη φορά για να βάλει την medium γόμα. Το αργό pit-stop της Βρετανικής ομάδας τον ‘κατέβασε’ από την 4η θέση στην 11η, καταφέρνοντας να τερματίσει μόνο 10ος, παίρνοντας μεν τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου στον αγώνα.

“Το timing του αυτοκίνητου ασφαλείας ήταν ιδανικό για εκείνους που είχαν μείνει με την medium γόμα στην αρχή”, εκτιμά ο Piastri. “Κοιτάξτε τον Ocon [εκκινώντας από την 16η θέση και τερματίζοντας στην 4η έχοντας κάνει μοναδική αλλαγή ελαστικών στον 20ο γύρο], δούλεψε απίστευτα καλά για εκείνον, και λυπάμαι πραγματικά που υπάρχει ο κανόνας των δύο διαφορετικών set γομών [κάθε οδηγός υποχρεούται σε κάθε αγώνα να βάλει τουλάχιστον δύο διαφορετικά set γομών] γιατί θα είχα τερματίσει με την σκληρή γόμα και πιστεύω ότι είχαμε τον ρυθμό για να κρατηθούμε στην τέταρτη θέση, οπότε είναι κρίμα.”

“Ο ρυθμός του μονοθέσιου ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Πιστεύω ότι η κατατακτήριες δεν ήταν ιδιαίτερα αντιπροσωπευτικές του ρυθμού μας, αλλά ο αγώνας ήταν μάλλον καλύτερα από το αναμενόμενο, οπότε πρέπει να κατανοηθεί ποια ήταν η διαφορά. Πολλές από τις ομάδες έμοιαζαν απίστευτα διαφορετικές από χθες – πιστεύαμε ότι η Williams θα ήταν αρκετά γρήγορη στον αγώνα, και δεν ήταν. Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να δούμε, αλλά σχεδόν νιώθουμε ότι αξίζαμε λίγο καλύτερα από τη δέκατη θέση.”

“Όσον αφορά την απόδοση και το ρυθμό, ήμουν πολύ πιο χαρούμενος με το πώς πήγε ο αγώνας . Φυσικά, όσον αφορά τα αποτελέσματα, δεν είναι αυτό που ελπίζαμε, αλλά δεδομένου του πώς εξελίχθηκε για εμάς χθες, δεν είναι το τέλος του κόσμου που τερματίζουμε με δύο βαθμούς. Το μεγαλύτερο θετικό είναι ο ρυθμός του μονοθέσιου.”

Ο αγώνας του Piastri αμαυρώθηκε από μια επαφή με τον Lewis Hamilton στον 16ο γύρο, όταν ο Βρετανός προσπέρασε τον Αυστραλό από την εσωτερική, με τον δεξιό πίσω τροχό να έρχεται σε επαφή με τον αριστερό μπροστινό τροχό. Και τα δύο ελαστικά έσκασαν, αναγκάζοντας τον Αυστραλό σε πρώιμο pit-stop βάζοντας πάλι την σκληρή γόμα ενώ είχε εκκινήσει με αυτή.

“Ήταν απλά αδέξιο”, είπε. “Κανείς από τους δυο μας δεν μπήκε πραγματικά στη στροφή και μπήκαμε σε αυτήν την τελευταία στιγμή. Προσπάθησα να βγω από τη μέση, αλλά καταλήξαμε να χτυπήσουμε ο ένας τον άλλον και έσκασε το λάστιχο μου. Δεν νομίζω ότι έβλαψε πραγματικά τον αγώνα μας, για να είμαι ειλικρινής. Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε αν μια στρατηγική ενός pit-stop θα μπορούσε να λειτουργήσει, αλλά είναι πάντα δύσκολο να το ξέρουμε. Θα ήμασταν ευάλωτοι όπως ο Gasly. Πολλά πράγματα πήγαν στραβά για πολλούς οδηγού σε αυτόν τον αγώνα, και πιστεύω ότι ήμουν στην ίδια κατάσταση.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Άγγελος Μπάνος

Λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και γενικότερα του αθλητισμού. Η Formula 1 όμως μου ήταν από πολλή μικρή ηλικία ένα πάθος, όταν τα μονοθέσια είχαν ακόμα κινητήρες V8. Πολύ ενδιαφερόμενος επίσης για τις κατηγορίες Junior της F1, (F2,F3...). Οδηγός αγωνιστικού καρτ στην πίστα Speed Park στον Ασπρόπυργο. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι για όλες και όλους!