Ο Oscar Piastri πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1 στο Γκραν Πρι της Ουγγαρίας μετά από συγκλονιστικό δράμα που συνέβη στο pitwall της McLaren.
Ο Piastri βρέθηκε σε πλεονεκτική θέση για να κερδίσει το GP Ουγγαρίας της Κυριακής, αφού προσπέρασε τον ομόσταυλό του Lando Norris στην αρχή του αγώνα. Αλλά μια κακή απόφαση στην στρατηγική από την McLaren σήμαινε ότι έχασε το προβάδισμά του μετά τον δεύτερο γύρο των pitstops.
Ο Norris, ο οποίος αρχικά ξεκίνησε να χτίζει μια διαφορά ελπίζοντας να πάρει τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στην F1, άρχισε να επιβραδύνει και επέτρεψε στον Piastri να τον προσπεράσει ύστερα από πολύωρη επικοινωνία με το pitwall της ομάδας.
Αφού επέμενε να μην παραδώσει το προβάδισμά του, ο Norris άφησε τελικά τον Piastri να περάσει δύο γύρους πριν από το τέλος, αλλά ο τελευταίος δήλωσε ότι εμπιστεύονταν τον Norris πως ο συναθλητής του θα έκανε το σωστό.
“Είχα μεγάλη εμπιστοσύνη στην ομάδα και στον Lando“, δήλωσε ο Piastri στο Sky Sports F1 μετά τον αγώνα. “Ο Lando ήταν γρήγορος στο τέλος, αυτό ήταν ξεκάθαρο, αλλά οι στρατηγικές που ακολουθήσαμε σήμαιναν ότι ήταν ουσιαστικά ένα undercut γι’ αυτόν και νομίζω ότι ήταν δίκαιη απόφαση να μας αλλάξουν πίσω στο τέλος”
“Συζητήσαμε πολύ χθες το βράδυ και σήμερα το πρωί για το πώς θα είναι ο αγώνας. Ήμασταν ελεύθεροι να αγωνιστούμε μεταξύ μας και να προσπαθήσουμε και οι δύο να κερδίσουμε τον αγώνα αρκεί να τερματίσουμε πρώτοι και δεύτεροι και νομίζω ότι αυτό κάναμε πάνω κάτω.”
“Νομίζω ότι ο πολύ καλός σχεδιασμός, οι πολλές καλές συζητήσεις και οι ανοιχτές συζητήσεις μας επέτρεψαν να έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη και σεβασμό ο ένας για τον άλλον και να μην χρειάζεται να ανησυχούμε για καταστάσεις όπως αυτή.”
Παρόλο την σιγουριά που είχε ο Piastri ότι θα του δώσει πίσω την πρώτη θέση ο Norris, δήλωσε πως καταλαβαίνει γιατί ο Lando ήταν διστακτικός
“Στη θέση του Lando θα μπορούσα να καταλάβω ότι θα ήθελε να κρατήσει τη θέση του. Φυσικά είναι απολύτως λογικό”, παραδέχτηκε ο Piastri.
“Από τη δική μου άποψη, έκανα όλα τα σωστά πράγματα στο πρώτο μισό του αγώνα μέχρι το τελευταίο pit stop και ο μόνος λόγος που μπήκαμε στα pits με αυτόν τον τρόπο, ήταν για να καλύψουμε διαφορετικούς ανθρώπους και αυτό φυσικά σήμαινε ότι με έκανε undercut.”
«Φυσικά, δεν είναι ποτέ το πιο εύκολο πράγμα για να διευθετηθεί, αλλά νομίζω ότι μεταξύ μας υπάρχει πολύς σεβασμός και εμπιστοσύνη, ώστε να βλέπουμε τους λόγους, ανεξάρτητα από την πλευρά που είμαστε»
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord,Twitter”