Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Perez – “Πρέπει να καταλάβω το τι συνέβη σήμερα”

Ο Sergio Perez μετά το τέλος του GP Αζερμπαϊτζάν δήλωσε πως θέλει να λάβει εξηγήσεις για ότι συνέβη μετά το virtual safety car, το οποίο κόστισε την νίκη στον Μεξικανό οδηγό της Red Bull

Το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν ήταν η τέλεια ευκαιρία για να πετύχει ο Sergio Perez τη 2η συνεχόμενη νίκη. Ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull ήταν ταχύτερος από τον teammate του Max Verstappen, κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Ένα πρόβλημα στον κινητήρα στο Q3, κόστισε στον ίδιο την ευκαιρία για την pole position. Αυτή την πήρε εχθές ο Charles Leclerc.

Στον αγώνα ο Checo εκμεταλλεύτηκε το μπλοκάρισμα του Leclerc και πέρασε στην πρωτοπορία του αγώνα. Από τον 6ο γύρο ο Perez είδε να μειώνεται η διαφορά από τον Leclerc από τα 2 δευτερόλεπτα, κοντά στο δευτερόλεπτο. Στον 9ο γύρο ο Sainz εγκατέλειψε και το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνιση του στην πίστα.

Ο νικητής του GP Μονακό αντιμετώπισε πρόβλημα μετά την εγκατάλειψη του Kevin Magnussen στον 33ο γύρο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αποδεχτεί την εντολή της ομάδας, για αλλαγή θέσεων στην πίστα, μεταξύ του ίδιου και του Verstappen. Η αλλαγή έγινε και ο Max Verstappen αναδείχτηκε νικητής στους δρόμους του Μπακού.

Ο Sergio Perez είπε ότι πρέπει να καταλάβει το ότι συνέβη σήμερα και έχασε την ευκαιρία να κερδίσει με άνεση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον αγώνα του GP Αζερμπαϊτζάν

Πρέπει να καταλάβω το τι συνέβη σήμερα. Αυτή τη στιγμή δεν ένιωθα ότι πίεζα δυνατά τα ελαστικά στο πρώτο stint. Ήταν ακριβώς μέχρι το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας όπου χάσαμε τον ρυθμό. Νομίζω πως από την εκκίνηση, εώς εκείνο το σημείο (σ.σ. τέλος πρώτου stint), τα πράγματα έδειχναν καλά. Aλλά ήταν κυρίως μετά το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας όταν έπεσε σημαντικά ο ρυθμός“.

Perez

Είμαι σίγουρος ότι είναι κάτι που σχετίζεται με αυτό. Χάσαμε λίγο τη θερμοκρασία σε αυτά τα ελαστικά εκείνη τη στιγμή λόγω φθοράς. Πρέπει να καταλάβουμε τι έγινε. Ο Max ήταν σαφώς πολύ πιο γρήγορος σε εκείνη τη φάση του αγώνα, οπότε ήταν η σωστή απόφαση να μην αγωνιστώ, καθώς δεν είχα ρυθμό εκείνη τη στιγμή. Άρα ο Μαξ άξιζε να είναι μπροστά σε εκείνο το σημείο“.

Υπήρξε κάποια λανθασμένη επικοινωνία με το virtual safety car. Χάσαμε την ευκαιρία να βάλουμε κάτω από αυτό που ήταν αρκετά δαπανηρό. Στη συνέχεια αντιμετωπίσαμε πολύ degradation στη μέση γόμα, μετά το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Επομένως υπάρχουν λοιπόν μερικά πράγματα που πρέπει να καταλάβουμε από αυτό σήμερα. Σίγουρα σήμερα ο Max ήταν πολύ πιο δυνατός σε εκείνη τη φάση του αγώνα. Ο στόχος ήταν να φέρουμε πίσω τα μονοθέσια, μετά το θέμα της Ferrari“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.