Όταν ο Λάμπρος Αθανασούλας κοίταξε κατάματα την αφρόκρεμα του Acropolis

Λάμπρος Αθανασούλας
Πριν 7 χρόνια, το 2016 ο Λάμπρος Αθανασούλας τερμάτισε δεύτερος γενικής στο ράλλυ Acropolis κοιτώντας στα μάτια τους ξένους οδηγούς που ήρθαν στην χώρα μας για παλέψουν για την νίκη. Το f1racingnews.gr ταξιδεύει πίσω στον χρόνο και θυμάται όλα όσα έγιναν τότε

Από την δεκαετία του 1960, όταν άρχισαν να αυξάνονται εκθετικά τα ξένα πληρώματα στο ράλλυ Acropolis οι πιθανότητες για διάκριση ενός ελληνικού πληρώματος μειώθηκαν στο ελάχιστο. Η τελευταία φορά που ένα ελληνικό πλήρωμα έκοψε πρώτο το νήμα του τερματισμού, ήταν το 1995 με τους Άρη Βωβό και Κώστα Στεφανή να περνάνε πρώτοι από τη ράμπα του τερματισμού.

Έπρεπε να περάσουν 21 ολόκληρα χρόνια, προκειμένου ένας Έλληνας οδηγός να κοιτάξει στα μάτια τους κορυφαίους οδηγούς του πλανήτη. Ο λόγος φυσικά για τον Λάμπρο Αθανασούλα, ο οποίος το 2016 τερμάτισε δεύτερος γενικής στο 63ο ράλλυ Acropolis. Νικητής είχε αναδειχθεί ο νεαρός τότε Λετονός οδηγός Ralfs Sirmacis, με ένα Skoda Fabia R5. Τρίτοι τερμάτισαν οι Jaromir Tarabus/Daniel Trunkat επίσης με Skoda Fabia R5.

Για να ολοκληρωθεί αυτό το σπουδαίο επίτευγμα, χρειάστηκε ο βασικότερος ανταγωνιστής του πρωταθλήματος Kajetan Kajetanowicz, να τουμπάρει με τον ουρανό του Ford Fiesta R5 προς τα κάτω. Ο Πολωνός έχασε περισσότερα από 15 λεπτά μέχρι να επανέλθει στον δρόμο, αλλά το κακό είχε ήδη γίνει. Παρά το γεγονός πως κέρδισε τις 8 από τις 12 ειδικές διαδρομές του αγώνα, αυτό δεν εμπόδισε τον Λάμπρο Αθανασούλα να ανέβει στο μεσαίο σκαλί του βάθρου και να πετύχει την καλύτερη μέχρι στιγμής κατάταξη Ελληνικού πληρώματος στην ιστορία των ράλλυ.

Πριν από αυτό, είχε προηγηθεί η έβδομη θέση γενικής, στο ράλλυ Acropolis το 2009, συμμετέχοντας στο πρωτάθλημα παραγωγής (PWRC), με ένα Skoda Fabia S2000 και συνοδηγό τον Νίκο Ζακχαίο. Φέτος θα συμμετάσχει με τα χρώματα της Hyundai Hellas, όπως ακριβώς και πέρσι με τον ίδιο συνοδηγό.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts