Σαν σήμερα στην F1 – 13/1

1957 Αργεντίνικο Grand Prix, σαν σήμερα 13/1

Σαν σήμερα, ο Juan Manuel Fangio κέρδισε τον αγώνα της πατρίδας του για 4η και τελευταία φορά, ενώ πιεζόταν μέχρι το τέλος από τον ομόσταυλό του στην Maserati, ονόματι Jean Behra. Ο Stirling Moss είχε εκκινήσει από την pole, όμως έχασε κάθε ευκαιρία για νίκη, όταν το πετάλι του γκαζιού έσπασε στην εκκίνηση. Επανήλθε, υπολειπόμενος κατά 10 γύρους, αλλά κατάφερε να μειώσει την διαφορά σε 7 γύρους μέχρι το τέλος. Τι θα μπορούσε να είχε καταφέρει παραπάνω άραγε, χωρίς το πρόβλημα;

Εικόνα
1974 Αργεντίνικο Grand Prix, σαν σήμερα 13/1

Ο Carlos Reutemann παραλίγο να στείλει τους συμπατριώτες του στα ουράνια όταν πήρε την πρώτη θέση του αγώνα στον τρίτο γύρο και την κράτησε για τους επόμενους 50 γύρους. Ωστόσο, δύο γύρους πριν το τέλος έχασε την πρώτη θέση, και στον τελευταίο γύρο σταμάτησε εντελώς, με την Brabham του να έχει μείνει από καύσιμο. Αυτό επέτρεψε στον Denny Hulme να νικήσει για την McLaren πετυχαίνοντας την 8η και τελευταία νίκη του. Ο Niki Lauda τερμάτισε δεύτερος για να πάρει το παρθενικό του βάθρο, με τον ομόσταυλό του στην Ferrari, Clay Regazzoni, τρίτο.

Εικόνα
1980 Αργεντίκο Grand Prix, σαν σήμερα 13/1

The combination of searing heat and the huge suction generated by the ground effect cars of the day caused the surface to break up. Repairs were made overnight after the drivers threatened to boycott the race but it wasn’t long before it started to disintegrate again.

This led to a number of retirements – just seven of the 24 starters reached the finish – with Alan Jones winning from Nelson Piquet, who took his first podium for Brabham. Joining them was the Fittipaldi of Keke Rosberg, also taking his first podium, and a young Frenchman by the name of Alain Prost finished sixth to score a point on debut for McLaren.

Εικόνα
Γενέθλια, σαν σήμερα 13/1

‘Είναι αυτός ο Glockler που πηγαίνει αργά?’ – είπαν οι σχολιαστές κατά τη διάρκεια των κατατακτηρίων του Γερμανικού GP, 1953. Ο Helmut Glockler (γεννημένος το 1909) συμμετείχε στον αγώνα με μία Cooper-Bristol, όμως ο κινητήρας του αστόχησε κατά την διάρκεια των κατατακτηρίων, στερώντας του την ευκαιρία να εκκινήσει στο μοναδικό του grand prix.

Ο Gianni Morbidelli (γεννημένος το 1968) έκανε ντεμπούτο με την Scuderia Italia το 1990, μετέβη στην Minardi στο τέλος της χρονιάς και αγωνίστηκε για την ομάδα ολόκληρη τη χρονιά του 1991– εκτός από τον τελευταίο αγώνα στην Αυστραλία, όπου αντικατέστησε τον Alain Prost στην Ferrari και πέτυχε μισό βαθμό στον μικρότερο χρονικά λόγω βροχής αγώνα.

Μετά από ακόμα μία σεζόν με την Minardi, ο Morbidelli απέτυχε να βρει θέση για το 1993, όμως επέστρεψε στην F1 με την Footwork το 1994. Το 1995 έμεινε με την ομάδα και πέτυχε ένα βάθρο έκπληξη στον αγώνα στην Αυστραλία. Μετά από μία “κουτσουρεμένη” σεζόν με την Sauber το 1997, ο Morbidelli αποσύρθηκε από την F1 και πήγε να αγωνιστεί στα touring cars.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube και Twitter.

Νίκος Δαφνομήλης

Μεγάλος φίλαθλος της Formula 1 από το 2005. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα του αθλήματος και θαυμαστής όλων των ωραίων που έχει να προσφέρει. Μεγάλος φαν και του MotoGP. O μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας μαγικός κόσμος!

F1RACINGNEWS