Οι νέες πίστες που μπήκαν αιφνίδια στο καλεντάρι της Formula1 για την τρέχουσα σεζόν λόγω της πανδημίας θα φέρουν ανατρεπτικούς αγώνες όπως μας έδειξε το Mugello.
Το Grand Prix της Τοσκάνης με την συγκεκριμένη χάραξη και τον χαοτικό αγώνα ήταν μονάχα ένα πρόγευμα για αυτά που θα δούμε σε Portimao,Imola και Nirburgring.Πίστες παλαιάς κοπής,που είναι χαραγμένες για μονοθέσια μιας άλλης πιο ρομαντικής εποχής.
Μόλις ανακοινώθηκαν όλοι μας χαρήκαμε με πρώτους από όλους τους πιλότους.Η Formula1 έχει στο DNA της το marketing αλλά φθάνει πια με τους αγώνες στην Ασία και τις χώρες της ερήμου για το χρήμα.
Εμείς μεγαλώσαμε με σκληρές πίστες, με ευρωπαϊκές πίστες που έδειχναν την σκληρότητα και την αγριάδα τούς σε μονοθέσια και πιλότους. Βάλαμε την Ινδία και την Νότιο Κορέα για να βγουν Grand Prix με ιστορία. Είναι δυνατόν;
Σαφώς τα συγκεκριμένα σιρκουί που μπήκαν στο πρόγραμμα της φετινής σεζόν θέλουν πιο απαιτητικό στήσιμο,πολλά δεδομένα καθώς δεν υπάρχουν προηγούμενων ετών, αφού δεν είχαμε διεξαγωγή αγώνων, ενώ ταυτόχρονα ο παράγων πιλότος παίζει σημαντικό ρόλο, καθώς ελάχιστοι έχουν τρέξει σε αυτά.
Μετά τις πολλές κόκκινες σημαίες την προηγούμενη Κυριακή αρκετοί διατύπωσαν την άποψή ότι επειδή δεν είναι σύγχρονες οι πίστες δεν πληρούν πλήρως και τα μέτρα ασφαλείας. Με συγχωρείτε αλλά μόνο ως κακόγουστα αστεία θα μπορούσα να χαρακτηρίσω κάτι τέτοια που φτάνουν στα αυτιά μου.
Ένας λόγος που έχει βαρεθεί ο κόσμος να παρακολουθεί την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι και αυτός.
Το σπορ πρέπει να ανατρέξει και να βρει τις ρίζες του ώστε να υπάρξει και πάλι αναγέννηση. Δεν μπορεί να ρίχνουμε τις ευθύνες για τους βαρετούς αγώνες στην Mercedes και τον Hamilton.
Στο Grand Prix της Τοσκάνης ο Lewis Hamilton και η ομάδα της Mercedes δεν νίκησε; Ήταν βαρετός ο αγώνας που παρακολουθήσαμε;
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, Youtube και Twitter