Οι 10 χειρότεροι οδηγοί στην ιστορία της F1

Michael Andretti

Η ομάδα του F1racingnews.gr προσπάθησε να βρεί τους 10 χειρότερους οδηγούς στην ιστορία της F1 .Οι επιλογές πάρα πολλές, ωστόσο υπήρχαν κάποιοι που πραγματικά ξεχώρισαν.

10) Michael Andretti

Ο πατέρας του, Μario, ήταν πρωταθλητής της F1 την σεζόν του 1978.

Ο ίδιος ο Michael έδειξε τις ικανότητες του όταν κέρδισε το πρωτάθλημα της σεζόν του 1992 στα Indy cars,κερδίζοντας 8 από τους 18 αγώνες εκείνη την σεζόν.

Ωστόσο στην μοναδική του σεζόν στην F1 κέρδισε το δικαίωμα να βρίσκετε σε αυτή την λίστα. Όχι μόνο επειδή τα αποτελέσματα του ήταν πολύ φτωχά,όσο και το ότι δεν μπορούσε να πετύχει τίποτα το σημαντικό ενώ οδηγούσε μία McLaren και team mate του ήταν ο μεγάλος Ayrton Senna.

Για να κάνει τα πράγματα χειρότερα μετά τον τελευταίο του αγώνα, κατηγόρησε ότι τα πενιχρά του αποτελέσματα ήταν μέρος των αφεντικών της F1 για να δείξουν τους οδηγούς του Indy ως κακούς πιλότους.

9)Tarso Marques

Η Βραζιλία έχει βγάλει μεγάλους οδηγούς και πρωταθλητές,αλλά ο Tarso Marques σίγουρα δεν ήταν ανάμεσα σε αυτά τα αστέρια.

Σε τρεις σεζόν δεν κατάφερε να πετύχει τίποτα καλό.

Μπορείτε να υποστηρίξετε ότι πάντα οδηγούσε για την Minardi η οποία ήταν μία ομάδα με πολύ χαμηλούς πόρους. Ωστόσο την σεζόν 2001 ο team mate του Fernando Alonso,ο οποίος μάλιστα έκανε και το ντεμπούτο του κατάφερε να ξεχωρίσει και να δείξει το ταλέντο του με ένα πολύ κακό αυτοκίνητο.

Επιπλέον σε τουλάχιστον 2 αγώνες εγκατέλειψε από δικό του λάθος.

Tarso Marques

8)Enrique Bernoldi

Η Βραζιλία έχει παράγει πολλούς παγκόσμιους πρωταθλητές, όπως οι Ayrton Senna, Emerson Fittipaldi και Nelson Piquet και πολλούς νικητές αγώνων όπως οι Rubens Barichello και Felipe Massa.

Και μετά ήρθε ο Bernoldi.

Την σεζόν του 2001 ο Βραζιλιάνος ήταν team mate του Jos Verstappen και είχε ως καλύτερο τερματισμό την 8η θέση (τότε ήταν βαθμολογούμενη 6άδα) ενώ είχε και 10 εγκαταλείψεις σε 17 αγώνες. Πολλοί θα θυμούνται τον Bernoldi για το γεγονός ότι κατάφερε να κρατήσει τον Coulthard πίσω του για 35 γύρους στο Monaco.

To 2002 διατηρήθηκε στην Arrows αυτή την φορά με team mate τον  Heinz-Harald Frentzen και είχε μόνο 2 τερματισμούς σε 12 αγώνες.

Η Arrows έτρεξε μεχρι το Γερμανικό GP λόγο οικονομικών προβλημάτων και ο Bernoldi προσπάθησε να βρει θέση στην Jordan, χωρίς επιτυχία.

Enrique Bernoldi


7)Piercarlo Ghinzani

Κατά την διάρκεια 8 ετών στην F1 και με περισσότερους από 100 αγώνες ο Ghinzani κατάφερε να συγκεντρώσει μόνο 2 βαθμούς.

Μαζί με την κακή του απόδοση,πρόσθεσε και ένα τρομακτικό ατύχημα στην προθέρμανση για το GP της Νότιας Αφρικής το 1984.

Χτύπησε τον τοίχο ενώ ήταν γεμάτος καύσιμα,λόγω μιας αστοχίας της πίσω ανάρτησης και ο Ιταλός κάηκε στο πρόσωπο και στα χέρια του.

Το περίεργο στην καριέρα του ήταν ότι στον αμέσως επόμενο αγώνα πήρε τους 2 βαθμούς.

Piercarlo Ghinzani

6)Marco Apicella

Ο Ιταλός είχε 4 σεζόν στην Ευρωπαϊκή Formula 3000 με μερικά καλά αλλά όχι εξαιρετικά αποτελέσματα.

Έτσι για τις χρονιές  1992 και 1993 μετακόμισε στην Ιαπωνική Formula 3000.

O Apicella πήρε την ευκαιρία του για ντεμπούτο στην Formula 1 στο Ιταλικό GP του 1993.

Γιατί είναι στην λίστα μας;

Σίγουρα για τα αποτελέσματα του και επίσης επειδή είχε μία από τις συντομότερες καριέρες.

Στα προκριματικά ο Apicella πήρε την 23η θέση. Μόλις ξεκίνησε ο αγώνας συγκρούστηκε με τον team mate του στην πρώτη στροφή. Τέλος του αγώνα και τέλος στην καριέρα του.

Marco Apicella F1

5)Yuji Ide

Ο Yuji Ide έγινε ένας από τους μεγαλύτερους rookies που πήραν μέρος στην Formula 1 στην ηλικία των 31 ετών το 2006.

Ο οδηγός της Super Aguri ήταν σημαντικά πιο αργός από τον έτερο οδηγό της ομάδας Takuma Sato στο Βahrain.

Ενώ στην Malaysia δεν κατάφερε να τερματίσει.

Τα πράγματα πήγαν χειρότερα στην Αυστραλία που κατηγορήθηκε ότι μπλόκαρε τον Rubens Barrichello.

Ωστόσο η υπομονή της FΙΑ εξαντλήθηκε στο San Marino.

H άδεια του ανακλήθηκε όταν στον εναρκτήριο γύρο τράκαρε τον Christijan Albers.

Yuji Ide

4)Alex Yoong

Ο Μαλαισιανός οδηγός Alex Yoong μετά από σχετικά μικρή επιτυχία στην Formula 3, Formula 3000 και Formula Nippon έγινε ο πρώτος Μαλαισιανός οδηγός που αγωνίστηκε, στην F1 στην Monza το 2001.

Υπέγραψε στην Minardi χάρη στην χορηγία από την κυβέρνηση υποστηριζόμενη από την Magnum corporation.

Τελείωσε την σεζόν με δύο εγκαταλείψεις και μία 16η θέση πριν συνεργαστεί με τον Mark Webber για το 2002.

Ο Webber τον ξεπέρασε τελείως,νικώντας τον σε κάθε αγώνα. Στο τέλος της σεζόν αντικαταστάθηκε από τον Paul Stoddart καθώς υπήρχε απλήρωτη χορηγία ύψους 1.5 εκατομμυρίου.

Alex Yoong

3)Taki Inoue

Ο Taki Inoue έγινε πιο γνωστός για τα κωμικά του ατυχήματα παρά για την μέση οδήγηση του.

Tο πρώτο ατύχημα έγινε στο GP του Monaco κατά την διάρκεια της πρώτης προκριματικής περιόδου.

Καθώς το μονοθέσιο της Footwork σταμάτησε, καθόταν στο πιλοτήριο και περίμενε να επιστρέψει στα pits όταν το μονοθέσιο του χτυπήθηκε από ένα Reanult Clio.

O Inoue ευτυχώς φορούσε ακόμα το κράνος του και έλαβε μέρος κανονικά στον αγώνα παρά μιας μικρή διάσειση.

Στο Ουγγρικό GP της ίδιας σεζόν, ο Inoue εγκατέλειψε από κινητήρα. Βοηθώντας τους κριτές να πάρουν έναν πυροσβεστήρα όμως γύρισε και κατευθύνθηκε προς το μονοθέσιο και χτυπήθηκε από ένα αυτοκίνητο πορείας χτυπώντας τα πόδια του.

Ευτυχώς χωρίς να πάθει κάτι. Στο τέλος της σεζόν αποσύρθηκε από την F1.

Taki Inoue

2)Adrian Campos

Ο Adrian Campos έγινε γνωστός κυρίως για τις πολλές εγκαταλείψεις του.

Συμμετείχε με την ομάδα της Minardi σε 21 GP το 1987 και το 1988 αλλά εγκατέλειψε στου 14 από τους 16 αγώνες που εκίνησε.

Η καριέρα του στη Formula 1 ξεκίνησε απαίσια καθώς στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στο GP της Βραζιλίας ξέχασε τις ωτοασπίδες του.

Μέχρι να τις βάλει οι υπόλοιποι οδηγοί είχαν απομακρυνθεί και ο Campos αποκλείστηκε αφού δεν ξεκίνησε από το πίσω μέρος στο grid όπως έπρεπε αλλά από την κανονική του θέση.

Adrian Campos

1)Chanoch Nissany

Οι πιο πολλοί οπαδοί της Formula 1 ονειρεύονται να οδηγήσουν ένα μονοθέσιο ωστόσο τα καταφέρνουν μόνο μέσα από Playstation.

Αυτό δεν ίσχυε για τον Nissany, αφού ο επιτυχημένος Ισραηλινός επιχειρηματίας αγόρασε μια θέση στην ομάδα της Minardi.

O Nissany άρχισε να αγωνίζεται ως χόμπυ στην ηλικία των 38 χρονών.

Έκανε το ντεμπούτο του στο Ουγγρικό GP του 2005 στην ηλικία των 42.

Τελείως εκτός ρυθμού ο Nissany βγήκε στην παγίδα με τα χαλίκια και κόλλησε.

Όταν ήρθε όμως ο γερανός εκείνος δεν μπορούσε να βγάλει το τιμόνι για να βγει και έτσι ο γερανός τον σήκωσε μαζί. Πως να μην είναι στην κορυφή του Top 10;

Αντικαταστάθηκε άμεσα από τον πολύ πιο ικανό Enrico Toccacelo.

Chanoch Nissany

(οι επιλογές των οδηγών αποτελούν προσωπικές επιλογές της ομάδας του F1racingnews.gr. Περιοριζόμαστε μόνο σε 10 επιλογές οπότε κάποιοι οδηγοί της F1 πρέπει να μένουν εκτός λίστας.)

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts